Permalänk
Medlem

Köp Sleeves ifrån utlandet.

Hej!
Det är så att jag har jätteproblem med att koppla in någon server med er tjänst.
Det som händer är att jag försökes logga in men sekunden senare blir jag utloggad och disconnected.
Det är ytterst sällan jag kan komma in.

Mitt konto.
andreas.janson95@gmail.com

Hej! som rubriken lyder så är det några frågor om sleeves. Jag vet att man kan läsa allt mellan tummen och pekfingret hur man ska sleeva här på kära internet.
Men det det är inte det jag vill veta utan jag tänker mig köpa färdiga sleeve extension, då jag har ett lite taskigt nätagg som man INTE kan köpa ett passande kit till PSUns connector. (som finns till ex på inet; www.inet.se/kategori/594/tillbehor)

Har strosat runt lite och har hittat lite sidor man kan köpa sig utav och dessa sidor är:
* ensourced.net
* shakmods.com
* pccasegear.com
* mainframecustom.com
* cablemod.com

Min fråga är då om någon eller några har sig några erfarenheter om dessa?
Om det är frakt till Sverige, är dom säkra?, är kedjan seriös, om det finns några problem, o.s.v
Finns det andra sidor/ företag man kan köpa sig utav?
Och det viktigaste; hur KVALITÉN är!

Har EVGA SuperNOVA NEX 750W för de som undrar.

Tack för mig!

Permalänk
Inaktiv

Jag köpte ett fullt kit från cablemod (beställde från deras egna sida) till min Supernova 650 G2 och har inte märkt några problem med kvalitén förutom passformen vid kontakten till agget. Var svårt men när man fick fast den så satt den.