Permalänk

Låg FPS efter återställning

Tjena! Jag återställde precis min dator och efter att jag gjorde de så har jag inte ens 100 FPS på CS. Innan hade jag ungefär 200-300 FPS
Vad kan felet vara? Jag har ett Nividia Geforce 750 ti. Jag har samma inställningar på CS som jag hade innan jag återställde datorn.
Tacksam för svar!:)

Permalänk
Medlem

Installerat om grafikdrivrutinen?

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av oscaraxeeelsson:

Tjena! Jag återställde precis min dator och efter att jag gjorde de så har jag inte ens 100 FPS på CS.

https://www.nextofwindows.com/how-to-disable-xbox-game-dvr-to...

Permalänk
Medlem

Som tidigare skrivits kolla drivrutiner till grafikkortet, stäng av XBOX DVR. Kolla även fps_max i console, dubbelkolla att du aktiverat multicore rendering i video options. Kolla inställningar för vertikal synk i grafikkortsinställningar (och dubbelkolla i spelet).

Hoppar din FPS mycket eller ligger den stabilt under en viss siffra?

Permalänk
Skrivet av ogge99:

Som tidigare skrivits kolla drivrutiner till grafikkortet, stäng av XBOX DVR. Kolla även fps_max i console, dubbelkolla att du aktiverat multicore rendering i video options. Kolla inställningar för vertikal synk i grafikkortsinställningar (och dubbelkolla i spelet).

Hoppar din FPS mycket eller ligger den stabilt under en viss siffra?

Den hoppar ganska mycket. Jag har stängt av Xbox dvr sedan.