Lionstech och webbshoppen.se

Permalänk
Medlem

Lionstech och webbshoppen.se

Jag har hittat en digital fotoram som endast saluförs av dessa två återförsäljare. Jag har aldrig hört talas om de två och undrar lite hur tillförlitliga dessa är att beställa frön. Enligt prisjakt så har Lionstech endast sex stjärnor av tio möjliga medan datashoppen har nio.

Vad har sweclockers för erfarenhet av dessa? Jag ursäktar om detta forum är fel för denna typ av fråga men det är det närmaste jag kunde hitta gällande frågor om butiker

Visa signatur

Workstation :: Windows 10 :: [ASUS Prime B350-Plus]|[Ryzen 7 1700]|[Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 32GB CL14]|[ASUS Radeon R9 280 3GB]||[Fractal Design Define]
Server :: Debian Wheezy [Intel Core i5-3450]|[Gigabyte GA-Z77X-D3H]|[2 x Corsair PC10600 DDR3 4GB]|[Fractal Design Define Case]|[4x Western Digital RED 3TB]

Permalänk

@eonic Jag har handlat av liontec, har inte varit några problem. Dom använder dock DHL så jag fick ta mig en bit till deras utlämningsställe. Dock h så tror jag att det är som med Conrad att har man problem så kan dom va bökigt att få tag på,.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av eonic:

Jag har hittat en digital fotoram som endast saluförs av dessa två återförsäljare. Jag har aldrig hört talas om de två och undrar lite hur tillförlitliga dessa är att beställa frön. Enligt prisjakt så har Lionstech endast sex stjärnor av tio möjliga medan datashoppen har nio.

Vad har sweclockers för erfarenhet av dessa? Jag ursäktar om detta forum är fel för denna typ av fråga men det är det närmaste jag kunde hitta gällande frågor om butiker

Liontech: Dom tar ut en avgift på 150 kronor om Du avbeställer. I övrigt OK.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.