Windows 10 Creators Update kan släppas i april

Permalänk
Melding Plague

Windows 10 Creators Update kan släppas i april

Ny information talar för att nästa uppdatering till Windows 10 blir något försenad och ska vara färdigställd innan slutet av januari, för att sedan lanseras senare i april.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ingen information om Game Mode när kommer den ?

Enligt pcmag.com någon har upptäckt den i Windows 10 (build 14997)

Permalänk
Medlem

Hoppas det finns stöd för HTC Vive och Oculus Rift i dessa 3D-verktyg.

Permalänk
Medlem

Visst är det i denna uppdatering vi även får delta-uppdateringar?.

Permalänk
Medlem

skulle vara asnöjd om de ger fan att ge mig uppdateringar så länge det inte är något kritiskt för säkerheten, varje jävla gång jag får en uppdatering så får jag problem med olika hårdvara....

Permalänk
Avstängd

Även Ubuntu får versionsnumret 17.04.

Permalänk

3d verktyget var klart märkligt, undrar vad syftet är efter lekt lite med det. I övrigt så känns det som gränssnittet kommer ihop mer och mer.

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem
Skrivet av tattis:

Visst är det i denna uppdatering vi även får delta-uppdateringar?.

Jag svarar åt mig själv. Det verkar som att det kommer med CU.

Skrivet av Daemon85:

skulle vara asnöjd om de ger fan att ge mig uppdateringar så länge det inte är något kritiskt för säkerheten, varje jävla gång jag får en uppdatering så får jag problem med olika hårdvara....

Just nu verkar dom uppdatera även drivare hejvillt (vilket inte är så nice). Dock är det ändring på detta iom CU enligt:

"More Control Over Windows Update - Windows Update will see some huge changes, with Microsoft adding options many Windows users have been begging for:
....
You can also choose to avoid driver updates when updating Windows, preventing Windows Update from messing with your drivers.
..."