Permalänk
Medlem
Skrivet av Bra Hemsida:

Tyvärr så funkar inte det mörka läget för mig, är det några andra som har samma problem?

För mig så fungerar det mörka läget:

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Avstängd

@Alling: Testar lite. Förstod först inte varför jag inte fick igång det men ser nu att man inte ska använda snabbsvarfunktionen.

Bild till

moderkort på marknaden. Kortet är ett AsRock Z77 Extreme 4. Här gick jag bet och fick öppna prisjakt i ny flik, söka på kortet och sedan klistra in länken manuellt URL-funktionen.

Försöker igen med bilden

Fast bättre med att manuellt köra in detta

Tar nog en hel del tid att lära sig detta men det ska nog gå

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Bra Hemsida:

Tyvärr så funkar inte det mörka läget för mig, är det några andra som har samma problem?

"x funkar inte" är sällan en särskilt användbar felrapport. Kan du beskriva problemet närmare? Hur märks det? Har du provat något för att lösa det; isåfall vad? Vilken webbläsare kör du? Har du Blargmodes tema installerat på det vanliga sättet? (Det ska man inte.)

Några saker du kan prova:

  • Använd cachad version i inställningsmenyn. Den funktionen finns bland annat som backuplösning om Blargmodes server inte finns tillgänglig.

  • Tvinga igång det genom att trycka på Blargmodes mörka tema uppe till höger.

  • Ladda om med Ctrl + F5.

  • Ta bort BSC och installera det igen.

Skrivet av stormense:

@Alling: Testar lite. Förstod först inte varför jag inte fick igång det men ser nu att man inte ska använda snabbsvarfunktionen.

Bild till prisutvecklingenmoderkort på marknaden. Kortet är ett AsRock Z77 Extreme 4. Här gick jag bet och fick öppna prisjakt i ny flik, söka på kortet och sedan klistra in länken manuellt URL-funktionen.

Försöker igen med bilden

http://s26.postimg.org/agmxhpjd5/asrock.jpg

Fast bättre med att manuellt köra in detta

http://s26.postimg.org/tyhkxngat/asrock.jpg

Tar nog en hel del tid att lära sig detta men det ska nog gå

Ärligt talar förstår jag inte vad det är du provar.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

———— Uppdatering: Better SweClockers v2.0.5 ————

Denna uppdatering innehåller små förbättringar och buggfixar:

  • Uppdateringschecken fungerar nu i Chrome.

  • ACP fungerar nu när man skriver PM.

  • Fixat en bugg som gjorde att ikonen och texten hamnade på varandra i knappar med ikoner.

  • Headern i foruminlägg ändrar nu inte sin storlek efter sidladdning, utan har konstant storlek för att förhindra page jumping. (Detta är ingen buggfix, utan ett åtgärdande av standardbeteendet i SweClockers.)

  • Knappen Citera sign. hamnar nu på samma rad som de andra knapparna, även på enheter med smal

  • De förbättrade bläddringsknapparna blir inte längre kapade nertill i vissa webbläsare.

  • Lagt till fler användbara länkar:

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alling:

Ärligt talar förstår jag inte vad det är du provar.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Saknar [youtube] och [spoiler]. Eller är det någon inställning jag missat?
Skulle vara guld att ha

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av BergEr:

Saknar [youtube] och [spoiler]. Eller är det någon inställning jag missat?
Skulle vara guld att ha

De fanns som standard innan, därmed inte i BSC. Lägger till dem!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

De fanns som standard innan, därmed inte i BSC. Lägger till dem!

Fan va fint

Ta en kaka.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Något jag skulle vilja se eftersom sweC inte tycker det borde finnas, är en riktig ignorera funktion där man inte ser användares inlägg man har valt att ignorerat.

Jäkligt grymt jobbat med Better SweClockers, keep it up!

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
99:e percentilen

———— Uppdatering: Better SweClockers v2.1 ————

  • Flyttat Favoritlänkar enligt @LemonIllusions suveräna förslag om att mer bokstavligen än någonsin tänka utanför boxen.

  • På inställningssidan finns nu OK och Verkställ, som fungerar precis som sådana knappar brukar göra.

  • Ingen modal popupruta dyker nu upp när man sparar inställningar.

  • Man kommer nu tillbaka till den sida man var på när man lämnar inställningssidan.

  • Om ingen sådan sida finns kommer man till startsidan istället för till /profil/installningar, där BSC inte funkar pga HTTPS.

  • Lagt till en funktion för att ta bort #content-ankaret i länkar till andra sidor längst ner i en artikel. Framförallt en bra grej på långsamma enheter, som annars hoppar tillbaka upp när sidan laddat klart även om man redan scrollat en bit ner.

  • Beskrivande titel på inställningssidan.

  • Fixat en bugg som gjorde att vissa knappar felaktigt fick rundade hörn på iOS.

  • Bättre felhantering.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

———— Uppdatering: Better SweClockers v2.2 ————

  • Förbättrat Lås höjden på reklam: Den reserverar nu även utrymme för reklamen i mitten av sidan (bland rubrikerna), så att sidan inte hoppar och man trycker på fel länk hela jävla tiden. Särskilt relevant för långsamma enheter.

  • Framhäv egna inlägg: Alla ens egna inlägg får en tjock orange vänsterkant vilket gör det lättare att hitta dem när man scrollar.

  • Lagt till knapparna spoiler och YouTube enligt @BergErs förslag.

  • Funktionen Lås artikelbildens höjd reserverar utrymme för bilden högst upp i varje artikel, så att man slipper att sidan hoppar när den laddas. Särskilt relevant för långsamma enheter. Denna funktion är inte aktiv per default.

  • Funktionen Göm thumbnailvyn högst upp gör precis vad den heter. Denna vy är irriterande på till exempel iOS, då den blockerar scrollning om man försöker scrolla med fingret just där den är. Denna funktion är inte aktiv per default.

  • Snyggare kod.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Inaktiv

Vart har detta varit under alla mina dagar som swec-medlem? Så bra! Tack!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av anon265474:

Vart har detta varit under alla mina dagar som swec-medlem? Så bra! Tack!
http://i.imgur.com/2IGEruO.png

Under vartenda ett av mina 8344 inlägg i forumet.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Fråga. Kan man ändra fonten som används vid länkar. Inne i inlägg så är länkar samma font som text och det är en bra font men på t.ex. aktiva trådar så är länkarna till trådarna en något tjockare font som är lite jobbig att läsa (tills man klickat på dem en gång) går det att ändra så att ALLT som är den tjockare fonten kör den tunnare fonten?

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Installerade om mitt Win10 idag, efter att ha lagt till Better Sweclockers i senaste chrome och valt mörkt tema, så får jag rena fotoblixtrar från sweclockers.
Har provat installera om Chrome, men samma fel så fort jag väljer mörka temat via Better Sweclockers.

Någon som har nått tips på vad det kan vara

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Skrivet av LINJEinc:

Installerade om mitt Win10 idag, efter att ha lagt till Better Sweclockers i senaste chrome och valt mörkt tema, så får jag rena fotoblixtrar från sweclockers.
Har provat installera om Chrome, men samma fel så fort jag väljer mörka temat via Better Sweclockers.

Någon som har nått tips på vad det kan vara

Jag upplever precis samma sak. Jag rensade Chrome på historik/cache och annat tjafs, och efter det så började det mörka temat blinka en gång var 7-10e sekund typ.

Någon lösning?

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem
Skrivet av SYRE:

Jag upplever precis samma sak. Jag rensade Chrome på historik/cache och annat tjafs, och efter det så började det mörka temat blinka en gång var 7-10e sekund typ.

Någon lösning?

Inte hittat nån lösning alls jag tyvärr.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Skrivet av LINJEinc:

Inte hittat nån lösning alls jag tyvärr.

Okej, det verkar skumt det här..

Skrivet av Alling:

Har skaparen någon lösning på problemet kanske..?

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av LINJEinc:

Installerade om mitt Win10 idag, efter att ha lagt till Better Sweclockers i senaste chrome och valt mörkt tema, så får jag rena fotoblixtrar från sweclockers.
Har provat installera om Chrome, men samma fel så fort jag väljer mörka temat via Better Sweclockers.

Någon som har nått tips på vad det kan vara

Skrivet av SYRE:

Jag upplever precis samma sak. Jag rensade Chrome på historik/cache och annat tjafs, och efter det så började det mörka temat blinka en gång var 7-10e sekund typ.

Någon lösning?

Det låter väldigt märkligt. Skulle någon av er kunna filma och visa hur det ser ut?

Ni får gärna exportera era inställningar och posta dem här, så att jag kan prova med era inställningar.

  1. Gå till Better SweClockers inställningsmeny.

  2. Scrolla ner till Hantera inställningar och klicka på Exportera.

  3. Det borde dyka upp massa JSON-kod i textfältet där. Kopiera den.

  4. Klistra in den i ett inlägg här, förslagsvis inslagen i [spoiler]- och [code]-taggar.

Här är en mall:

[spoiler]
[code]

[/code]
[/spoiler]

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av infigo:

Fråga. Kan man ändra fonten som används vid länkar. Inne i inlägg så är länkar samma font som text och det är en bra font men på t.ex. aktiva trådar så är länkarna till trådarna en något tjockare font som är lite jobbig att läsa (tills man klickat på dem en gång) går det att ändra så att ALLT som är den tjockare fonten kör den tunnare fonten?

Det kan du göra med CSS. Installera Stylish om du har Chrome ett tillägg som möjliggör userstyles utan att samla in din historik, och lägg sedan in detta stylesheet:

#threadList-1 h2, #threadList-1 tr.hasUnreadPosts, #threadList-1 tr.hasUnreadPosts h2 { font-weight: normal; }

Har du Firefox ska du nog använda denna variant, som Stylish kallar "Mozilla format":

@-moz-document domain("sweclockers.com") { #threadList-1 h2, #threadList-1 tr.hasUnreadPosts, #threadList-1 tr.hasUnreadPosts h2 { font-weight: normal; } }

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Det låter väldigt märkligt. Skulle någon av er kunna filma och visa hur det ser ut?

Ni får gärna exportera era inställningar och posta dem här, så att jag kan prova med era inställningar.

  1. Gå till Better SweClockers inställningsmeny.

  2. Scrolla ner till Hantera inställningar och klicka på Exportera.

  3. Det borde dyka upp massa JSON-kod i textfältet där. Kopiera den.

  4. Klistra in den i ett inlägg här, förslagsvis inslagen i [spoiler]- och [code]-taggar.

Här är en mall:

[spoiler]
[code]

[/code]
[/spoiler]

Här kommer mitt bidrag.
https://1drv.ms/v/s!AmFAezWODKFohrMkycLoJN5r3d55jw

Sen koden:

{"advancedControlPanel":true,"ACP_dogeButtons":true,"ACP_smileys":true,"ACP_specialChars":true,"ACP_usefulLinks":true,"ACP_quickLinks":true,"ACP_colorPalette":true,"addAEMUnloadConfirmation":true,"removeLastNewline":true,"autofocusTA":true,"removeMobileSiteDisclaimer":true,"autofocusPMSubject":true,"betterPaginationButtons":true,"highlightUnreadPMs":true,"addPMLinks":true,"highlightOwnPosts":true,"quoteSignatureButtons":false,"removePageLinkAnchors":false,"fixAdHeight":true,"fixArticleImageHeight":false,"DOMOperationsDuringPageLoad":true,"hideThumbnailCarousel":false,"enableFilter":true,"preventAccidentalSignout":true,"dogeInQuoteFix":true,"searchWithGoogle":true,"openImagesInNewTab":false,"enableFavoriteLinks":true,"darkThemeByBlargmode":true,"darkThemeCache":false,"textareaHeight":"360","largerTextareaHeight":"720","quoteSignatureTip":"Så, nu kvarstår trådens värde även när du byter signatur, så att andra lättare kan lösa samma problem i framtiden. Posta alltid specs i klartext i trådstarten, om de är relevanta. :)","uninterestingForumsRaw":"[]","favoriteLinksRaw":"### Better SweClockers\n Inställningar för Better SweClockers === /better-sweclockers\n Better SweClockers-tråden === /forum/10-programmering-och-digitalt-skapande/1288777-better-sweclockers\n Dokumentation === /forum/10-programmering-och-digitalt-skapande/1288777-better-sweclockers#post14497818\n/###\nRedigera signatur === /profil/installningar/signatur","darkThemeByBlargmodeTimeOn":"","darkThemeByBlargmodeTimeOff":"","ACP_insertionPoint":2,"uninterestingForums":{},"version":"2.2"}

Dold text
Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

En varning bara. Det tillägget säljer nu surfhistorik med standardinställningarna för de som använder Chromium webbläsare. Gorhill gjorde en bra analys av det. Tycker man inte om detta så kan jag rekommendera forken Osprey istället. Eller om man använder Firefox, StylRRR. Alternativt så kan man skriva styles i uBlock Origin med:

example.com##.class:style(color: white !important; background-color: pink !important)

Visa signatur
Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av LINJEinc:

Här kommer mitt bidrag.
https://1drv.ms/v/s!AmFAezWODKFohrMkycLoJN5r3d55jw

Sen koden:

{"advancedControlPanel":true,"ACP_dogeButtons":true,"ACP_smileys":true,"ACP_specialChars":true,"ACP_usefulLinks":true,"ACP_quickLinks":true,"ACP_colorPalette":true,"addAEMUnloadConfirmation":true,"removeLastNewline":true,"autofocusTA":true,"removeMobileSiteDisclaimer":true,"autofocusPMSubject":true,"betterPaginationButtons":true,"highlightUnreadPMs":true,"addPMLinks":true,"highlightOwnPosts":true,"quoteSignatureButtons":false,"removePageLinkAnchors":false,"fixAdHeight":true,"fixArticleImageHeight":false,"DOMOperationsDuringPageLoad":true,"hideThumbnailCarousel":false,"enableFilter":true,"preventAccidentalSignout":true,"dogeInQuoteFix":true,"searchWithGoogle":true,"openImagesInNewTab":false,"enableFavoriteLinks":true,"darkThemeByBlargmode":true,"darkThemeCache":false,"textareaHeight":"360","largerTextareaHeight":"720","quoteSignatureTip":"Så, nu kvarstår trådens värde även när du byter signatur, så att andra lättare kan lösa samma problem i framtiden. Posta alltid specs i klartext i trådstarten, om de är relevanta. :)","uninterestingForumsRaw":"[]","favoriteLinksRaw":"### Better SweClockers\n Inställningar för Better SweClockers === /better-sweclockers\n Better SweClockers-tråden === /forum/10-programmering-och-digitalt-skapande/1288777-better-sweclockers\n Dokumentation === /forum/10-programmering-och-digitalt-skapande/1288777-better-sweclockers#post14497818\n/###\nRedigera signatur === /profil/installningar/signatur","darkThemeByBlargmodeTimeOn":"","darkThemeByBlargmodeTimeOff":"","ACP_insertionPoint":2,"uninterestingForums":{},"version":"2.2"}

Dold text

Oj. Ja, jag förstår att man blir galen av det där.

Problemet har något att göra med hur Better SweClockers var femte sekund kollar om den ska toggla det mörka temat pga automatisk tidsbaserad aktivering. Jag kan bara delvis återskapa det, men vi kan nog lösa det tillsammans. Återkommer via PM.

Skrivet av lassekongo83:

En varning bara. Det tillägget säljer nu surfhistorik med standardinställningarna för de som använder Chromium webbläsare. Gorhill gjorde en bra analys av det. Tycker man inte om detta så kan jag rekommendera forken Osprey istället. Eller om man använder Firefox, StylRRR. Alternativt så kan man skriva styles i uBlock Origin med:

example.com##.class:style(color: white !important; background-color: pink !important)

Se där! Det hade jag ingen aning om. Svinigt av dem. Blir till att byta extension.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

@Alling: Jag har precis samma problem som @LINJEinc. Du får gärna återkomma till mig med när/om du hittar på vad det är för fel! Sweclockers i vitt är ju mer eller mindre oanvändbart

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

@Alling: Har du hittat någon lösning på problemet? Någon aning om vad som gör att man upplever den här "buggen"? Skumt att det kom från ingenstans när jag raderade historik och cookies..

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av SYRE:

@Alling: Har du hittat någon lösning på problemet? Någon aning om vad som gör att man upplever den här "buggen"? Skumt att det kom från ingenstans när jag raderade historik och cookies..

Ja, att det uppstod när du raderade sparad data (localStorage i Better SweClockers fall) bekräftar i princip min teori. Ska pusha en fix snarast möjligt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Ja, att det uppstod när du raderade sparad data (localStorage i Better SweClockers fall) bekräftar i princip min teori. Ska pusha en fix snarast möjligt.

Då håller vi tummar och tår att det går som det ska

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
99:e percentilen

———— Uppdatering: Better SweClockers v2.2.1 ————

  • Lagt in en hotfix för en bugg som gjorde att det mörka temat inaktiverades i en bråkdel av en sekund var femte sekund, vilket flashade användaren. Lyckades aldrig återskapa felet, men hoppas detta ska hjälpa. Tack till @LINJEinc och @SYRE.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

@Alling: Det fungerar utmärkt verkar det som, stort tack! Nu kan jag äntligen surfa runt på Sweclockers utan att bli irriterad igen

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

Har missat detta helt tills idag, Så mycket bättre. Jag tackar

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|