Permalänk
Medlem

28år
Soldier76 roadhog och Reinhart är mina main

fckingm3tal#2848

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

30 år. Spelar kvällar och helger.
Adda: Newae#2645

Lvl 50ish, rank 2400 efter att ha tappat 100 igår. Spelar helst Roadhog, Mercy, Zenyata, Soldier76 och Phara men kan de andra också. Anpassar mig för att vinna =] Vill tro att jag är rätt duktig asso.

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag lirar dps, jag är runt high plat / low diamond. Söker folk runt samma rank (gärna högre =D) för att pusha till master innan säsongen är slut

AlfaBlommaN#2836

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Lirar inte mkt competitive, men ligger på gold rank där. Annars är jag sugen på att spela med andra och ha skoj. Adda mig gärna: Stoff3th3m4n#2583

Spelar vadsomhelst, ofta det som behövs

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

Är det några som spelar på kvällarna? Sitter inga på sweclockers ts. Hänger ni någon annanstans?
Adda gärna.
WadE #22972

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Levlar upp ett konto till, och söker någon för chilla i QP för 20% xp (level 11 atm! wrom)
Powerpǔff #2870 (Går nog bara kopiera tror jag, använder detta för ändra fonten ingame på nicket )

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Då polarna spelar mindre OW nu för tiden så söker jag några nya att lira comp med då min sr sjunkit som en sten den senaste veckan pga otur med obalanserade lag med omogna lagkamrater när jag kört solo.
Jag är i nuläget i lvl 108 och hade en SR på 2400 innan det gick utför och söker därmed spelare runt lvl 100 och uppåt med en sr på runt 2500.

Lägg till b3h4ppyn0w #2871 vid intresse

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk

Tjenare!

Någon/några som är sugna på lite competitive play ikväll? Är själv 22 år och har en sr på 2600-2700, ser gärna att du/ni är omkring samma sr.

Nån som är sugen så är det bara att lägga till snö#2619

Permalänk
Medlem

Tja!

Letar efter ett gäng att spela med, lite trött på att bara sola nu när polarna tröttnat lite
spelar gärna lite mer seriöst men också för att ha kul^^
Jag är 28 och spelar med allt folk över 18, huvudsaken man kan bete sig.

Jag spelar i princip varje dag (vardagskvällar och helger) Spelar grym Zenyatta, Reinhardt, Reaper, McCree, Junkrat och hyfsade Lucio, Ana, Zarya, Phara men kan spela allt så länge det behövs^^

Ligger runt sr 2400-2500 enbart solo den här säsongen.

G4mBit #2502 hör av er om någon söker en spelare eller om någon vill smålira och bara ha skoj^^

Permalänk
Medlem

Tjena,

Letar efter lite skönt folk att lira med, är 29 år och spelar mest kvällar och helger.

Kör gärna Comp och vill ranka uppåt, men hittar ingen som jag kontinuerligt kan spela med. Jag utgår gärna från Discord för snack.

1700 SR sedan placements, season high förra säsongen var 2,4k. Jag spelar främst Pharah, 76, Roadhog, Rhine och Mei. Om jag ska gå support så är det helst Lucio eller Ana.

Battletag: Garnish#21210

Permalänk
Medlem

Hej!

Insåg att jag kanske skrev i fel tråd tidigare så kopierar in mitt inlägg från den andra tråden här nedan. Testar lägga till lite folk här nästa gång jag spelar. Har haft problem med ranka up med och är fast i brons men kan spela whatever så länge det är roligt.

Har precis börjat spela sedan det var free weekend på PC, men spelar mest solo då jag inte har några vänner som lirar Overwatch. Är det någon som vill spela ihop? Lägg till mig Hurrikan #21987 i så fall.

Permalänk
Medlem

Köpte detta spel jag ej trodde var för mig för ett par dagar sedan och dra på trissor va skoj det var. Känner inte många som spelar just overwatch så tänkte se om det finns någe kul folk här.

24år, spelar mest på skoj - vinna är skoj.
Bananus#2527

Visa signatur

Ryzen3600 - Strix b450-E - Vega 56 - 32GB@3200MHz -
Acer 27" Predator XG270HU

Permalänk
Medlem

29 årig grabb här som lirar en hel del OW.
Lirar bara competitive men inte för att vara tryhard utan för det är mer balanced med lineups och att man måste attacka o defenda.
Anyway adda mig gärna för lite skönt lir!
Rumpallan#2330

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem

28åring
Spelar både Competitive och Quick. Brukar spela Tank eller Support beroende på vad som behövs.
Har inga regelbundna tider som jag spelar då jag har ett roterande schema med jobbet.
Nås på ZmokinBacon#2489

Visa signatur

Node 304 White | Asus Strix X470-I | R5 2600 @ 3.85Ghz | 16GiB DDR4-3000Mhz CL15 | Sapphire Radeon RX 5700 PULSE | 512GiB 860 EVO M.2 | 1TiB 970 EVO Plus NVMe | Corsair SF450

Permalänk
Medlem

28 år. Är i Guld spelar mest comp. Kan spela allt. Adda mig: Dozzan#2811

Visa signatur

Stationär: i7-4790k@4.6Ghz | MSI GAMING 5 | Corsair Vengeance 8GB | MSI GTX970 Twin Frozr V | EK Cooled

Permalänk
Medlem

Tja!

Söker några spelare som är intresserade utav att köra lite mer seriös "comp".
Det ska absolut inte var några speciella tider eller liknande, bara intresserad utav hitta några som man kan slänga ihop ett bra team tillsammans med och faktiskt ta och vinna ett par matcher.

Oliver#2732

Spelar mestadels Roadhog och Soldier 76.

Använder mig utav Discord men om någon använder TS eller liknande så skulle jag kunna byta.

(Ifall ni addar mig så skriv gärna att ni kommer ifrån SweC )

Visa signatur

Stationär:
Bärbar: MacBook Pro 13" 2015

Permalänk
Medlem

Roadhog one trick pony med lite Lucio och Reinhart på sidan om i mid plat just nu.

24 år gammal

Roadhog#21431

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag har dragit iväg från polarna i SR och har tröttnat lite på att alltid spela på mitt smurfkonto i comp eller soloköa
Ligger just nu på 3800 och föredrar att spela tank. Kan dock spela det mesta tillräckligt bra.

Finns det någon här på swec som befinner sig i master eller gm och lirar på kvällar / nätter så hojta till eller adda tbs#22406. Ålder spelar ingen större roll, själv är jag 27!

Permalänk

Min flickvän spelar detta men vågar inte ta kontakt med någon att spela med. Tyvärr har vi bara en dator att lira detta på så vi får turas om och kan inte köra med varandra.
Lägg till henne om ni vill spela. Hon kör nästan varje dag och är jäkligt duktig.
Aida#21274

Jag har redan skrivit mitt ID på första sidan i tråden....

Visa signatur

RAAP!

Permalänk
Medlem

Tjena

Är 28 år gammal och precis börjat spela OW, adda gärna!

FlaXx0R#2231

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Asus Z170 Pro Gaming | i5 6600K @ 4.2 GHz med Be Quiet Pure Rock | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | Corsair Vengeance LPX 16 GB | Samsung 850 Evo 250 GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Blue 3TB | Corsair RM750x 750W

Permalänk
Medlem

Postar mig själv igen för att bumpa tråden och kanske hitta en ny kompis.

30 år. Spelar kvällar och helger.
Adda: Newae#2645
Rank 2400ish. Sträcker mig konstant efter 2500 gränsen men är fast i den vanliga solo que historian med varannan vinst/förlust. Spelar det mesta. Mest Mercy, Ana, Tracer, Rein just nu.

Jag är uppenbarligen inget pro men letar efter folk som förstår spelet, dvs Group Up, push the payload, skydda healers, prova nya heroes. Jag vill ändå vinna! Om vi är två eller tre med en taktik kanske vi kan övertyga resten av scrubsen i laget =]

Permalänk
Medlem

Odehn#2590

31 år, spelar lite olika tider på dygnet. Mest i veckorna då jag jobbar enbart helg för tillfället. Ranked ligger jag strax över 2000, känns som man mestadels hamnar med folk som envisas att spela det de vill spela, istället för att spela något som gagnar gruppen.
Som tidigare talare, är definitivt inget pro men spelar för att jag tycker det är kul och har gärna någon/några att ha kul ihop med.

Permalänk

Derpai#2629

34 år, lirar oftast på kvällar och helger.
Började lira runt jul och plockade placement direkt vid 25 vilket kanske var en dålig idé för jag landade i brons men ligger nu på hög silver.
Är ofantligt trött på okoordinerade lag och folk som tycker att man borde välja comp utifrån deras instalocked genji/hanzo/widow/bastion och alla är idioter och ingen vet hur man ska spela.
Att ha roligt är fortfarande det viktigaste när man spelar!

Permalänk
Medlem

Återupplivar tråden; Finns det någon som är Master (3500+) som vill pusha 4k? #dvanh2539

Visa signatur

Fractal Design Define S - ASUS STRIX GTX 1060 6GB - Core i5 6600K @ 4.5GHz - be quiet! Pure Rock - Corsair 16GB CL13 2133MHz - Samsung 250GB SSD (OS) - ASUS Z170 PRO Gaming - Corsair RM750x 750W

Citera för svar

Permalänk
Medlem

liX#21797

Sitter fast i elohell på ~2200 och kommer fan inte därifrån med folk som pickar widow och hanzo hela tiden. Landade på ~2800 i slutet på förra säsongen, och tror nog att jag skulle kunna ta mig upp till 3000+ med rätt lag. Letar efter folk som sitter i liknande sits och vill klättra lite! Spelar nästan varje kväll, men vill inte sätta några speciella tider. Mainar hog, men spelar också en bra rein. Även winston om det kniper. Lägg gärna till mig och skriv att ni är från SweC!

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Avstängd

MarkoV#2524

Söker lite trevliga prickar att spela lite Overwatch. Gärna med lite intellekt innanför pannbenet, kanske kan ha lite trevliga diskussioner. 25-30åringar tack.
Ligger mellan 2500-2700 men bryr mig inte så värst mycket om rankingen.
Addar ni mig, säg att ni är från Sweclockers!

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Söker vettigt och seriöst folk att spela (och ranka upp) med.
Ligger runt 3000 i rank och spelar support, Ana och Zenyata främst.
Competitive brukar jag oftast spela på helgerna. lvl 180, 27 år gammal.
Anree#2770

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90

Permalänk

Någon/några i Master som söker en support main (främst Lucio/Zenyatta)? Flyter mellan 3500-3900 och börjar tröttna på att vara beroende av att ha tur med vilka man får i laget.

Är själv 30+ och spelar främst på kvällar

Permalänk

Är det någon som vill lira Uprising på legendary. Sjukt svårt med massa random som inte kommunicerar. Brukar köra mercy. Har ni koll på Uprising och den svårighetsgraden, adda mig:
sAndmAn #22418

Visa signatur

Intel Core i5 8400 2.8 GHz 9MB | Corsair Vengeance LPX Red DDR4 3200MHz 2x8GB | MSI GeForce RTX 2070 GAMING Z | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | Crucial MX300 750GB | Cooler Master Hyper 212 LED | Cooler Master V700 | NZXT H440W Silent Ultra New Edition Black/Red Window

Permalänk

Vet att det är flest pc-spelare här men prövar ändå. Precis gått över till xbone och har gärna sällskap när jag spelar. Vill gärna köra Uprising 29 år.

Gamertag: Facegraver