Overwatch - Group Up!

Permalänk
Medlem

Vart riktigt kul lir igår kväll! Ser fram emot mer comp. i full grupp från swec!

Vill du vara med så är det bara att hoppa in på TS eller skriva på bnet!

Har redan lagt till många här. Det är bara att lägga till och skriva om du vill vara med som sagt, det är en härligt avslappnad atmosfär.

/ Ketsi#21672

Visa signatur

PC: Intel i7 3930K16 GB RAMGTX 980 SLI1 TB SSD
Ljud: Audeze LCD-3 FazorShure SE846EONE MKII MUSES (AMP + DAC)
Bild: Samsung 43" 4K SUHD HDR 12-bit (till Dator/PS4 Pro)
Bärbart: Apple iPad Pro 12,9"Apple MacBook 12"Oppo HA-2

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna med någon (26 år) Har lirat över 40 timmar själv. Pendlar mellan rankerna 47-50 men det kan vara rätt frustrerande att spela helt själv ibland.

Lolflakes #1995

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk

Tjena, jag är 36 och kör casual men för att vinna. Är familjefar så det blir kvällar för min del.
Tröttnat på att köra solo eller grupp utan ts eller liknande!
Efter 12 raka förluster hamnade jag på rank 33.

Adda mig gärna

Chilly#21871

Och en fråga, hur hittar jag sweclockers ts-server. Ingen som kör discord?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Midst:

Tjena, jag är 36 och kör casual men för att vinna. Är familjefar så det blir kvällar för min del.
Tröttnat på att köra solo eller grupp utan ts eller liknande!
Efter 12 raka förluster hamnade jag på rank 33.

Adda mig gärna

Chilly#21871

Och en fråga, hur hittar jag sweclockers ts-server. Ingen som kör discord?

Här har du info till Sweclockers TS. http://www.sweclockers.com/forum/trad/1384219-sweclockers-tea...

Det brukar vara minst en grupp som kör varje kväll. Lättast är att gå in på TS för att hitta folk där!

Permalänk

Tjenare, har börjat spelat OW jag också och sitter i samma sitts som de flesta här då jag tycker det är roligare att lira med nå folk från friends listen än randoms
Har addat några stycken härifrån SC, och är det någon som letar efter nån att lira med så är det bara att adda Droodlish#2491. Kan hänga på SC ts eller någonting annat.

Permalänk
Inaktiv

Jag ser till att adda lite folk ikväll. Bytte till ny skärm (fler herz!) och lyckades kliva upp till 54! (Tracer är lätt bäst)

Permalänk
Medlem

Spelar lite sporadiskt då jobbar rätt mycket nu under sommaren men det är ju alltid kul att köra lite som en grupp!
Kör väl det mesta, försöker alltid välja någon karaktär som gör laget mer komplett. Rankar väl runt 50, lite upp och lite ner då och då.

Min Battletag är JoeBlack#2984 om nån känner för att lira lite någon kväll!

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk

23 årig student från Stockholm här. Skulle gärna vilja ha några att köra med. Hoppar för tillfället mellan rank 55-60. Ska se till att lägga till så många jag kan när jag kommer hem, till dess får folk gärna adda mig, SpartanX006#2800.

Permalänk
Medlem

Seriös och dedikerad spelare söker likasinnade att starta en Competitive grupp att klättra i rank med. Har spelat FPS i mer än 10 år. Finns det en grupp som söker en duktig lagspelare så hör gärna av er!

Battletag: Malmberg#2573

Mvh phedox

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag och min flickvän spelar gärna casual med svenskar, Hon spelar ofta Lucio/Soldier och jag kan spela allt. adda mig om ni vill

YARNSWE#2731

Permalänk
Medlem

Spelar gärna! 30åring som kommer från Quake Live TDM. Spelar gärna competitive, men bara kört solo än så länge.

Trixxter#21400

Permalänk
Medlem

@Stoff3th3m4n: Sweclockers TS, det är väldigt roligt att spela tillsammans!

MVH

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Hänger gärna med och lirar, saknar folk på min friendslist som spelar någorlunda aktivt. Har inte kört comp än tillräckligt för att få en rank men de jag brukar spela med ligger runt 52 någonstans.
30 år gammal värmlänning med för mycket fritid.

Kör alla roller som behövs, men gillar att variera lite. Kör gärna både comp och quickplay.

BigB#2999

Permalänk

Har gärna kul och spelar tillsammans. Är lyhörd och letar gärna synergier/ständig förbättring. Jag är 30 år och klarar inte av en massa whining, så spela för att ha kul är ett måste. Ficklesizzle# 2407. Lägg till!

Visa signatur

CPU: i5-4690k @ 3,5 GHz + CM Hyper 212 EVO // GPU: MSI GTX 970 4GB // RAM: 16 GB Crucial BallistiX Sport 1600MHz // MoBo: Gigabyte GA-Z97M-D3H // PSU: Corsair RM550 // SSD: Samsung EVO 120 GB // HDD: 2 TB Seagate Barracuda 7200 rpm // Chassi: Silverstone SG10 mATX // OS: Win 8.1 // Skärm: BenQ 24" LED XL2430T (144 MHz 1080p)

Permalänk
Medlem

Letar efter en bra grupp mellan 60-70, jag spelar det mesta.

Aspen#21735

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna, kan spela i princip allt. Har spelat en hel del TF2 tidigare. 30 år, kan spela relativt mycket.

Adda vetja: xXRxX#2747

Visa signatur

Fractal Design Define R2, MSI Z68A-GD55 G3 REV B3, Intel Core i5 2500K 3,3GHz, Thermalright MUX-120, Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP, Fractal Design Newton R2 650W Modulär, MSI GeForce GTX 680 2048MB, Corsair SSD Force 3 Series 120GB

Permalänk
Medlem

Kanske lite OT, men finns det någon Discord-server där Sweklockare hänger? Vet om att det finns mumble och TS, men använder själv mest Discord och tycker det är så mycket smidigare

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem

32 år. Lirar det mesta. Bäst med Mei tror jag, men gillar junkrat, pharrah också. Lirar givetvis reinhart och mercy då det behövs. Lirar lite varje dag. Adda samson#22601

Lvl 70. halkat ner til 46 i comp

Permalänk
Medlem

Tjena, 23åring som söker några nära min rank att spela med. Är 67 just nu efter 10 förluster idag från 72. Spelar för det mesta på kvällen men även på dagen. BadLiveware#2238

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doz3r:

Tjena, 23åring som söker några nära min rank att spela med. Är 67 just nu efter 10 förluster idag från 72. Spelar för det mesta på kvällen men även på dagen. BadLiveware#2238

Men gud vilken elit du är Jag är bara rank 42 jag är sugen på att spela men undra om du vill ha mig att spela med Wealth#2490

Permalänk
Medlem

Hej!
Skulle gärna spela med andra människor 29 år så det är väl mest eftermiddagar/kvällar och helger som gäller är just nu rank 46 och level 43, har mest spelat D.VA, Mercy och Lucio men kör det som behövs för laget.

Battlenet: Odenius#2902

Permalänk
Medlem

Tja! Lirar också gärna lite ranked med fler, kört en del solo och legat stadigt mellan rank 48-50 men förlorade 7 games i rad igår och trillade ner till 43. Är 31 och spelar mest kvällar och helger.

Battlenet: Osk#21202

Permalänk

Hej!
Har precis börjat spela och söker lite folk att spela med. Är 31 och spelar lite när som helst.
Battlenet: Silly#2835

Permalänk
Medlem

Tjena, är inte så många av mina polare som spelar OW, så tänkte om någon va sugen? Är inte lvl 25, men fattat spelet rätt bra redan, och suger inte.

Jaegrlicious#2161

Ålder ser jag gärna "ungefär" som här, dvs 27.

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem

Tjena !

letar själv efter folk att spela med , har fixat en discord för endast OW som ni alla kan joina och groupa upp !
Lite smidigare än ts3.
Ska försöka lägga till alla på denna sida ikväll.

Är rank 51, 37 år gammal , gillar att spela för att vinna men det viktigaste är att ha kul.

Tiltz#2191

discord länk : https://discord.gg/bZendpa

Permalänk
Medlem

Har nog skickat friend request till alla er nu, vi är 17 stycken som joinat discord kanalen, har dessutom lagt ut en sök annons på svenska spelare på overwatch forumet och lite andra communitys.

discord https://discord.gg/bZendpa

bara hoppa in och börja lira

Permalänk
Medlem

Tjena, folk kan adda mig också om folk har lust. 24år och student så spelar väl lite olika mycket beroende på hur mycket plugg det är mm. Rank 45-50 har jag legat på.
BT: Växla#2789

Visa signatur

ASUS Strix 980Ti, i5 6600k, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Hej!
Om någon är sugen på att spela är det bara att lägga till, är 27 år och spelar för det mesta efter 20 men mer på helger. Har legat mellan 50-54 på competitive och spelar det mesta, men måste erkänna att jag inte spelat så mycket support.

Adda Stooorn#2295

Permalänk

Hej! En 30åring här som vill spela med trevligt folk. Har skickat vänförfrågningar i battlenet till flera av er. Hänger i Sweclockers Ts då och då. Låt oss ha en bra säsong 2 i OverWatch.

Lägg gärna till mig Stuntpung#2556

Permalänk
Medlem

Hejsan hoppsan, kille på 23 bast. spelar mest för skojs skull men tummar inte på kvalitén för det

Calleman#2573 lägg mer än gärna till mig för lite premade quick/competetive!