Permalänk
Medlem

Samsung 7005 / ps4 pro

Hallå där!

Har ett problem med min tv då jag spelar på min ps4, ibland då jag spelar vissa spel (speciellt Fifa 17) så blir skärmen svart en sekund för att sedan komma tillbaka, men den kan hålla på sådär flera gånger.. läst runt lite och jag verkar inte vara ensammen om det problemet, problemet verkar försvinna då jag stänger av HDMI uhd colours på min tv men så ska det inte behöva vara, någon som känner igen problemet och kanske har en lösning ?

Trevlig helg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coys:

Hallå där!

Har ett problem med min tv då jag spelar på min ps4, ibland då jag spelar vissa spel (speciellt Fifa 17) så blir skärmen svart en sekund för att sedan komma tillbaka, men den kan hålla på sådär flera gånger.. läst runt lite och jag verkar inte vara ensammen om det problemet, problemet verkar försvinna då jag stänger av HDMI uhd colours på min tv men så ska det inte behöva vara, någon som känner igen problemet och kanske har en lösning ?

Trevlig helg

Jag hade samma problem med mitt ps4 pro, precis som du beskriver. Jag stängde av "deep colour" eller vad det heter i inställningarna till ps4an och sen var det borta.
Kändes då som att kabeln jag använde inte räckte till, och mycket riktigt så efter byte till en Hdmi-kabel som kunde överföra mer data var problemet borta.

Skickades från m.sweclockers.com