Permalänk
Medlem

Hallon spara

Hej!

Undrar om samtal sparas, hos Hallon. Datamängden sparas, vilket är ett stort plus. Har en ytterliggare fråga, får man dessa 50 gb som t.ex. Vimla, som ger 20 gb vid start? Eller försvinner den efter en månad?

Permalänk
Medlem

Ser inte ut som att samtal, sms och mms kan sparas. Upp till 100gb kan du spara, allt utöver det försvinner vid månadsskiftet.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wpox:

Hej!

Undrar om samtal sparas, hos Hallon. Datamängden sparas, vilket är ett stort plus. Har en ytterliggare fråga, får man dessa 50 gb som t.ex. Vimla, som ger 20 gb vid start? Eller försvinner den efter en månad?

All data kan sparas men som max kan du ha 100 GB sparat. Och som sagt inga samtal/meddelanden kan sparas.

Vill du ha ha 50 GB i startpott istället för 25 GB (som är på Hallons egna sida) så kolla längre ner på den här sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cr0wN:

All data kan sparas men som max kan du ha 100 GB sparat. Och som sagt inga samtal/meddelanden kan sparas.

Vill du ha ha 50 GB i startpott istället för 25 GB (som är på Hallons egna sida) så kolla längre ner på den här sidan.

Tack! Beställde precis. Det står dock ett tillfälligt nummer samt att mitt kort skickas om 2-3 dagar. Men, om nummerflytten blir godkänd, får jag ett nytt kort då? Fattar inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wpox:

Tack! Beställde precis. Det står dock ett tillfälligt nummer samt att mitt kort skickas om 2-3 dagar. Men, om nummerflytten blir godkänd, får jag ett nytt kort då? Fattar inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Du behåller samma kort, nummerflytten sker därefter över en natt och rätt som det är så det tillfälliga numret ersatt med det du flyttat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wpox:

Hej!

Undrar om samtal sparas, hos Hallon. Datamängden sparas, vilket är ett stort plus. Har en ytterliggare fråga, får man dessa 50 gb som t.ex. Vimla, som ger 20 gb vid start? Eller försvinner den efter en månad?

Är det viktigt för dig att även spara samtal och SMS är det ju bara att hugga Vimla istället

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.