Affärer i STHLM som säljer bärbara datorer?

Permalänk
Medlem

Affärer i STHLM som säljer bärbara datorer?

Har varit inne på de stora kedjorna som onoff och el-giganten men de har ett utbud av kanske 5 datorer. Finns det inga bra affärer för bärbara datorer?

Visa signatur

"Your dreams of success are my nightmares of mediocrity"

Permalänk
Medlem

Re: Affärer i STHLM som säljer bärbara datorer?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjSap
Har varit inne på de stora kedjorna som onoff och el-giganten men de har ett utbud av kanske 5 datorer. Finns det inga bra affärer för bärbara datorer?

Sekvencia på Klarabergsgaran 35 eller 37, kommer inte ihåg vilken de har kvar. 35 tror jag de har kvar, 37 var en ren Mac-affär som slog ihop med den på 35. De har både Mac och PC där antagligen. Hur mycket de har på lager vet jag dock inte.

Visa signatur

PowerBook G4 550 Mhz
QuickSilver G4 867 Mhz

Permalänk

Den absolut bästa är ju OFFICE-butiken på Birger Jarlsgatan, dom har väldigt många! Iofs inriktat på företag men det är inga probs för privatpersoner att handla där, dock är det lite dyrt. Men datorer köps ju på internet!

/Mikael

Visa signatur

[size="1"]Life is a bitch, then you die[/size]

Permalänk

*bort* har säkert 5 olika sort i lager bra priser också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PCenter.se
*bort* har säkert 5 olika sort i lager bra priser också

Eftersom ditt nick här är PCenter.se så utgår jag ifrån att du jobbar där, och jag vet också att sweclockers redaktionen inte uppskattar reklam från butiker. Om du ska annonsera/göra reklam bör du nog ta kontakt med sweclockers redaktionen.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Hedersmedlem

*rensat*
Läs reglerna ang. marknadsföring

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

Tycker att dom har ganska bra utbud (och priser) på PC City ute i Sickla.