Billiga grafikkort från Wish (utbruten tråd)

Permalänk
Medlem

Lade en beställning med 50%, men tror inte det finns en chans att det kommer skickas.

Vid det här laget har väl säkert uppemot 1000 pers lagt beställning, så deras lager lär vara slut - och stor risk att de fyller på för att lämna iväg dem för halva priset.

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Medlem

@Fraction_91: Du kan få köpa mitt 1080 om det kommer något 1080 ti till mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klubba:

beställde ett 1080Ti och ett gtx 1070 för totalt 5900:-

dum fråga, men hur fan får jag grejerna? reggade ett konto och ingenstans fick jag ange varken personnummer eller hemaddress???? Endast namn och e-post

edit: loggade in på hemsidan och där finns min fulla adress angiven som shippign address, snacka om att vara övervakad

Om du väljer att betala med faktura så skickas det genom Klarna då faktura alltid levereras mot hemadressen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraction_91:

Jag avbokade min order btw,

Känns inte värt det.

Dels garanti ärenden kommer bli ett helvete tror jag,
Wish åtar sig bara 30 dagar retur om någonting händer därefter blir man relativt körd märkte jag,
Försökte returnera en trasig vattenslang, men det fick jag inte göra då det gått 30 dagar.

Nöjer mig med mitt 1080gtx Gigabyte från elgiganten för 4995 kr !

Hoppas ni andra har tur med era leveranser och att ni inte stöter på något strul

Står lite i samma sits, vet inte riktigt om jag vågar nöja mig med 30 dagars garanti

Permalänk
Skrivet av Fraction_91:

@bdea:

Hur fick du ner det till 3,300?

Jag fick som bäst 3800 med 50% + 5%

Samma här, tror att man måste ha köpt ifrån wish innan för att få 100 poäng=5% rabatt kod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lowkey:

Någon som beställt idag (10-17) som fått sin beställning godkänd? Jag anar att wish har märkt detta och satt stopp. Jag beställde Ca 08:30 och den står som "processing".

Bestlälde vid 9 o har fått godkänd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

Samma här, tror att man måste ha köpt ifrån wish innan för att få 100 poäng=5% rabatt kod.

Jag har aldrig handlat där innan. Klicka runt lite så kommer det nog upp.

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk

Två jag passerade ujtifall att någon inte orkar prova till 50:

jgpddmr 45%
jgpddyt 40%

Permalänk
Avstängd

@PapaBizz:

Ja, billigt i all ära.
Men jag betalar hellre lite extra och vet att man slipper något strul än att sitta där dag 45 och kortet inte fungerar. Och ha "kastat" 4-5000kr (inklusive tull) för ett grafikkort som inte fungerar.

Kan vara bra att upplysa om detta, så inte det sitter massa arga Sweclockare framöver med pengar kastade i sjön

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Satt här och funderade på att beställa jag med men jag har alltid levt efter mottot "Verkar det för bra för att vara sant så är det antagligen så"

Men håller tummarna för att ni som beställt får era kort!

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av sqd:

Lade en beställning med 50%, men tror inte det finns en chans att det kommer skickas.

Vid det här laget har väl säkert uppemot 1000 pers lagt beställning, så deras lager lär vara slut - och stor risk att de fyller på för att lämna iväg dem för halva priset.

Teorin är att det är wish som står för dessa rabatter för att locka folk till att börja använda deras tjänst.
Inte bekräftat på något sätt men jag har mycket svårt att tro att en butik skulle gå med på ens 20% rabatt på datorkomponenter även i kina

Permalänk
Medlem

Precis beställt ett 1080Ti kort för 4.148kr inkl moms och frakt, får se om jag får det!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Jubileumsmästare

Fick orderbekräftelse på fyra kort idag.

Visa signatur

9900K | 970 EVO | 32GB G.Skill Trident Z Neo | 2080Ti
Asus ROG Maximus Extreme XI | Lian-Li PC-O11 Dynamic
Pok3r | G503 | Schiit Bifrost Über | Schiit Lyr
Hifiman HE-500 | HP Omen X Emperium 65
https://www.sweclockers.com/galleri/14987

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, jag körde med 50% + 5% rabatten

Permalänk
Avstängd

@Svaniis:

yolo.

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Jag blev väldigt sugen på att köpa en drönare typ DJI Spark med 55 % rabatt. Fungerar rabatterna ni pratar om på alla produkter?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Känns som att marknaden kommer svämma över av 1080ti kort, ska bli kul att se vad priser hamnar på begagnatmarknaden

Permalänk
Medlem

Kan väl gissa på att snart fylls tradera med diverse grafikkort som folk skall "scalpa" på.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk

Jag är sugen på en Xiaomi Mi Mix 2. Någon som vet en "seriös" säljare av dessa på Wish?

Permalänk
Medlem

Plockade ett för 3300, se till att använda 5% som finns under belöningar och klicka sen bort från korgen så kommer en till 5%.

Gick även bra att slutföra från datorn då telefonen aldrig kom till utcheckning.

Bara att vänta och se nu då!

Permalänk
Medlem

plockade ett till kort nyss, 1050ti 4GB för 250:-

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem

Nu har mitt GTX 1070 gått igenom woop woop!

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem

Testade också nyss:

Om någon inte orkar så borde jntrfqm ge 40% iaf

Edit: 50% = kbprprh

Visa signatur

Mobo Asus X99-Deluxe CPU Xeon E5-2670 v3 Kylning Corsair H80i
RAM Crucial 48GB GPU MSI GTX 1080 ARMOR 8G
Lagring LSI 9361 RAID 0 med 4x Sandisk Ultra II 480Gb
Skärmar Dell U3415W + LG 34UM65 & Level1Techs KVM.
Övrigt IBM Model M 1989, Logitech MX Master 2S, Modmic Wireless, HD800

Permalänk
Skrivet av Hulle:

Jag blev väldigt sugen på att köpa en drönare typ DJI Spark med 55 % rabatt. Fungerar rabatterna ni pratar om på alla produkter?

/hulle.

Ja på allt. Jag köpte drönare till 60% rabatt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus WS X299 SAGE/10G | i9-10980XE | 6700XT | Samsung G9 | Dark Power Pro P8 900W | Define R5 Limited Gold | WD Black SN750 1TB NVMe | 8x Micron M500 960GB RAID 0

Asus Rampage IV | Xeon E5 1680 V2 | 64GB 1866MHz | GTX 980 Ti | NEC MultiSync FE2111SB (CRT) | Fractal Edison 750W | Define R2 | Liteon 512GB NVMe | 4x Micron M500 960GB RAID 0

Permalänk
Medlem

Ni som beställer, ni får 50% rabattkod att ge ut till vän, detta ser ni i scroll fönstret längst upp till vänster hörn. Dela med av er här, jag gav bort min direkt till en vän som beställde ett likadant kort. Men ni som vet att ingen kommer nyttja, posta den här istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av hajvan:

plockade ett till kort nyss, 1050ti 4GB för 250:-

Säker på att det inte var ett 750ti?

Sökte lite och dom hade kort dom kallade 1050ti men när man läste nogrannare så var det ett 750ti.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem
Skrivet av hajvan:

plockade ett till kort nyss, 1050ti 4GB för 250:-

Kolla att det inte var ett GTX750TI du klickade hem

Permalänk

@qquality: Känner nästan att man gråter när man nu missade att man hade en 5% att använda..
Landade på 4168,2 kr iallafall.
Jag är nöjd!

Mvh David

Visa signatur

[Cooler Master HAF XB EVO] [Supernova G2 850W] [Corsair 16gb DDR4 3200mhz] [Ryzen 7 1800X] [Noctua NH-D15-SE-AM4 ] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming][Samsung 850 250Gb][SSD 750 Gb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av The_St1g:

Säker på att det inte var ett 750ti?

Sökte lite och dom hade kort dom kallade 1050ti men när man läste nogrannare så var det ett 750ti.

haha du är guld värd, var ett 750. Avbeställt!
tusen tack

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem

Beställde ett 1080TI, beställde nån annan med Klarna? står att de bekräftas då min payment clears, borde väl inte vara de som är problemet?