Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk

I måndags kom äntligen leveransen från Black Friday!

Blev en Google Home och en Home Mini från Tink.de som var nedsatt 50%!!!!

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Inaktiv

Mer Lego! Skulle aldrig ha sett (och köpt) den där Porschen....

Stormtrooper, Stormtrooper Commander, Imperial Death Trooper, Elite Tie Fighter Pilot samt en BMW R 1200

Den inte helt optimala hyllan de alla står samlade på i dagsläget. En bättre lösning kommer att fixas framöver.

Blir nog iallafall en till Stormtrooper. Och Street MC'n, gillar den rätt mycket faktiskt.

Permalänk
Medlem

Trodde inte att jag skulle få dessa idag, men verkar bara som att det varit extremt mycket på utlämningsstället så att dom antagligen glömt att regga mitt paket!

Men nu har jag ÄNTLIGEN fått mina nya köksknivar!

Yaxell RAN.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Apple TV 4k för min nya OLED. Nu kan jag titta på mina discovery kanaler utan ett dyrt TV-paket med massa trams.
https://i.imgur.com/8wjfKib.jpg

Får man fråga vilken tjänst du använder för att se kanalerna? Är inne på att skaffa något sådant till mina föräldrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Får man fråga vilken tjänst du använder för att se kanalerna? Är inne på att skaffa något sådant till mina föräldrar.

Troligtvis DPlay där bl.a. Kanal 5 och Discovery ingår. Jag har inte testat det själv men Apple lanserade nyligen en app som samlar alla streamingtjänster på ett och samma ställe och om man då har SVT Play (gratis) , TV4 Play (gratis) , DPlay (79kr/mån) och Viafree/Viaplay (gratis resp. 99kr) får man in alla 'vanliga' kanaler på ett och samma ställe utan att behöva växla mellan appar.

Rätt smidigt faktiskt och betydligt billigare än ett traditionellt kanalpaket, motsvarande TV-abonnemang kostar åtminstone 200kr+. Om man vill kan man dessutom betala för premiumversionen av apparna och då slipper man även reklam (DPlay kräver f.n. premium men en reklamfinansierad tjänst ska vara på G).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Lite nya tevespel, hoppas nu på en riktigt kall vinter!

Permalänk
Medlem

@Naxos:

Använder Dplay Appen och streamar via AirPlay. Chromecast delen fungerade bara om du hade en Android telefon.
Lite otroligt att ett av Europas största TV-bolag inte har utvecklat Chromecast överföring fullt ut.

Permalänk
Medlem

I ett något manglat paket kom lite nya leksaker!

Ser lite ut som en byggsats men bra blir det!

Alpacka raft uppblåsbar kajak, som påstås vara godkänd för klass 3 forsar samt en Aquad-bound paddel!

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Idag kom den äntligen... min Oneplus 5T!

Har haft min i nästan 2 veckor nu, väldigt nöjd än så länge!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blixa_Bargeld:

Lite nya tevespel, hoppas nu på en riktigt kall vinter!

https://i.imgur.com/A1wkWlP.jpg

Vet inte var du bor, men är du nyinflyttad i Stockholm kommer du bli besviken

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Vet inte var du bor, men är du nyinflyttad i Stockholm kommer du bli besviken

en snöflinga räknas väl som kall vinter där

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

en snöflinga räknas väl som kall vinter där

brukar vara kallare i Juni än på julafton. Hänt några år nu

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Inaktiv

@hakd:

Att du fick ett GTX 1070 Ti till endast 4 000kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

en snöflinga räknas väl som kall vinter där

Exakt, och så springer alla och köper Canada Goose jackor
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Exakt, och så springer alla och köper Canada Goose jackor
Skickades från m.sweclockers.com

Ja det var ett helt sjukt klipp faktiskt, Samt det var redan på onsdag (innan BF) som Netonnet släppte det.
Såhär i efterhand så tror jag dom släppte det av misstag så tidigt, det var slut på en timme typ.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Nytt verktyg, för att man inte orkar dra fram verktygslådan

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Tre nya flaskor till familjen.

Lime finns i hela världen. Brooklyn tillverkades under år 2010. Raw finns (än så länge iaf) bara på ett fåtal flygplatser i USA.

Permalänk
Medlem

Kinnarps 8000 Synchrone

Hittade en begagnad Kinnarps 8000 Synchrone för 200 kr, verkar vara ett rejält kap. Ska nog klä om den med något snyggare tyg dock.

Permalänk
Medlem

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsaaKeN:

https://i.imgur.com/4Fq3kYP.jpg

Hittade en begagnad Kinnarps 8000 Synchrone för 200 kr, verkar vara ett rejält kap. Ska nog klä om den med något snyggare tyg dock.

Haft två, bra stol! Slår dessa Gamer-stolar med råge även om dem ser lite intetsägande ut.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Komplettera för Riften, den aktiva 5 meters USB 2.0 får man med utan kostnad.

Tog totalt 3 dygn att fraktas från Eindhoven i Nederländerna till Sälen, va fan är eran ursäkt POSTMORD?!

Dold text
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Hedersmedlem

Ett par Sony WH-1000XM2. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4462410

Löjligt bra och underbart att ha på jobbet om man jobbar i ett öppet kontorslandskap.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

ohh titta....fötter

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Blev ett Intel I350-T4 som ska in i en pfSense-burk.

Hoppas mitt kina-köp presterar lika bra som det kostar i Sverige

Permalänk
Medlem

Trevlig doft och bra pris på parfym/deo-kombo. Jag är inte så förtjust i den klassiska Zlatanparfymen men har Supreme sen tidigare och tänkte prova en av de nya dofterna.

Det luktar...skog helt enkelt vilket är ganska självklart med tanke på namnet och designen. Jag föredrar Supreme men omväxling förnöjer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

@breakman

Berätta gärna hur det fungerar då jag också funderar på att köpa en

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Avstängd

@breakman:

Tänkt på att inte sätta den i den sista PCI-E plasten då själva metallen kommer att nudda kontakter kanske funkar bättre på ditt moderkort än mitt.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Livsnjutare 😎

En specialgjord Metal Gear Solid -skylt ála Playstation versionens logga.
Den mäter strax under 1m på bredden och har ett sjukt nice djup.

Tillverkad utav "ivegotwood" @ Instagram

Några fler bilder under projektets uppbyggnad etc.
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

En specialgjord Metal Gear Solid -skylt ála Playstation versionens logga.
Den mäter strax under 1m på bredden och har ett sjukt nice djup.
https://farm5.staticflickr.com/4728/25099157688_0fe84d60cb_b.jpg
https://farm5.staticflickr.com/4572/38942610482_55fbf7e779_h.jpg

Tillverkad utav "ivegotwood" @ Instagram

Haha, wow, vad häftig. Custom made?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Dreijer:

Haha, wow, vad häftig. Custom made?

Custom made som fan!
Har följt honom ett tag på insta eftersom jag själv "rör mig i de kretsarna" iom pixel/pärl -konst så blir det ofta att liknande personer/konton läggs upp som förslag till mitt flöde.

Till min förvåning är killen svensk och gör saker på beställning!

Metal Gear Solid är ett utav mina absoluta favoritspel, och det ligger mig ENORMT varmt om hjärtat, speciellt versionen från PSX med Psycho Mantis, Revolver Ocelot osv. Ojoj, vilka minnen.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •