Battlefield 1 får ny expansion i februari

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

PUBG är ett väldigt bra spel ja, har ca 350h där men jag slutade spela ganska snart innan 1.0 kom ut. Väldigt många hackers, buggar och liknande som förstör och det verkar inte bli bättre för den delen heller. BF1 (som jag återgick till) hade visserligen problem själv men det verkar ha blivit bättre och bättre på sistone, och nu med alla DLC som kommer ut gör det roligare att spela än PUBG som i nuläget är väldigt frustrerande. BF3 är såklart bäst, men BF1 ger en liknande känsla till PUBG där man inte har heatseaking missiles, FLIR eller andra liknande hjälpmedel - det är lite mer "raw" än BF3/BF4.

�👍� Visst är PUBG buggigt och ofärdigt. Fuskarna finns. Råkat ut för 2-3 odiskutabla fuskare. När det kommer till BF ligger 1942 närmast hjärtat. En spelglädje i klass med PUBG. BF har omvandlats från nytänk och underhållning för konsumenten till kassako för EA. Väldigt tråkig utveckling.

Rymdpangare har aldrig imponerat på mig - trams. CS är bara glömma. Reaktionstiden har halkat efter med tiden.

Permalänk
Medlem

@REWplayFF:
Jag spelar både BF1 och PUBG, och jag delar min kärlek mellan de båda, ingen nämnd ingen glömd...

Visa signatur

One of the sheep, and part of the herd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

@REWplayFF:
Jag spelar både BF1 och PUBG, och jag delar min kärlek mellan de båda, ingen nämnd ingen glömd...

Någon form av digital bigami alltså. Ja, varför inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markusas:

Ja, jag köper sällan dice spel vid lansering, nypris + premium pass är lite väl saftigt, tycker jag.

Visa signatur

Platinum PS5 / 100% Steam achievements:
Demon's Souls Remake // Bloodborne // Elden Ring // Elden Ring Nightreign // Dark Souls 3

Permalänk
Medlem

Dags att splittra spelarbasen ännu mera med andra ord!

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Skrivet av Haziza:

Dags att splittra spelarbasen ännu mera med andra ord!

Vad är alternativet enligt dig? Några expansioner varje säsong med nytt content är väl skitbra.
Du har dessutom möjligheten att via CTE testa banorna gratis och ge feedback då de bygger dessa tillsammans med communityn.
För övrigt de fetaste banorna sen länge på Battlefield, även förra expansionen!

Permalänk
Avstängd

@Bakwetu:
Ja detta verkar konstigt!!!

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk

BF1 släpper PUBG mode ?