Överblivna spel från Humble Bundle

Permalänk
Medlem

Överblivna spel från Humble Bundle

Tycker att det känns rätt kasst att sälja sina spel för mer än vad man köpt de för så skänker bort dessa istället.

Skriv vilket spel ni önskar och skriv ett skämt. Det roligaste skämtet får spelet. Konton skapade under detta år utesluts, sorry not sorry. Avlslutar någon gång på förmiddagen imorgon.

Civ VI inkl Australia Civ & Scenario pack och Viking Scenario pack
Owlboy
Life is Strange complete season 1
Tomb Raider (2015)

Ha en trevlig helg nu också!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hej! Tar gärna Civ IV!

Här kommer ett bra skämt:

En ung man som precis satt sig in i Bitcoin gick till sin gamle Bitcoin-allvetandes far och bad om att få 100 kr i Bitcoin. Fadern, stirrandes med frågande ögon frågar sin son:

97.6 kr? Vad ska du med 103.5 kr i Bitcoin?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Civi

"Vad är en homofobisk unges värsta mardröm?..

Att monstret kommer ut ur garderoben!"

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Tomb Raider

I vilken stad sitter man längst i bilköer?
Konstant-in-opel…

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

Samt life is strange

"Att arbeta i en spegel affär är verkligen något jag kan se mig själv göra!"

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Jag vet att det låter krasst. Men jag skulle gärna få Civ-VI om möjligt. Har inte råd att skaffa det själv på den magra sjukpenning som man får att leva på som långtidssjuk.

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem

@Etherhawk:Tråkigt att höra. Men han sökte ett skämt, så skriv ett väldigt roligt skämt så kanske det blir du! Det är nog inte över än, jag tyckte inte att Icte's skämt var så roligt och det kanske inte Tallem tycker heller.

Jag kan dra ett skämt och om jag vinner så ska du få Civ av mig för jag har det redan.

En kritvit snöhare satt och bajsade i skogen och plötsligt kom det fram en brunbjörn. Snöharen blev rädd men brunbjörnen ville bara bajsa han också. Efter de suttit en stund frågade björnen hur haren gör för att inte få bajs i pälsen när han är färdig. Haren svarade att han aldrig haft det problemet för han skiter bara harpluttar som bara harar kan. Haren funderade och frågade björnen hur han gör för att det inte ska fastna i pälsen? Äh, det är ingen fara svarar björnen och rycker tag i haren och torkar sig med honom i stjärten.

La till ett skämt
Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Det finns 10 sorters människor. De som förstår binära tal, och de som inte gör det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

Tomb Raider

I vilken stad sitter man längst i bilköer?
Konstant-in-opel…

Haha, jag läste den med göteborgsdialekt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steelers:

Det finns 10 sorters människor. De som förstår binära tal, och de som inte gör det

Skickades från m.sweclockers.com

Skulle vilja hävda att det finns 11 sorters människor. De som förstår, de som inte förstår och de som tycker skämtet är urvattnat

Permalänk
Medlem

Civ VI
Det var en målare som höll på att måla ett staket. Det var vitsen.

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem

Owl boy

- Varför är grädde dyrare än mjölk?
- Det är så svårt att få kossorna att sitta på de små paketen.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta civ 6.

"En man sitter i sitt hus när det knackar på dörren. Han öppnar dörren och ser en snigel på trappen. Han tar upp snigeln och kastar den så långt bort han kan.

Tre år senare knackar det på dörren igen. Mannen öppnar och ser samma snigel. Snigeln säger ”vad fan var det där om?”

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sugen på Civ VI

Två kvinnor promenerar hem efter en tjejkväll. Eftersom de druckit en del så börjar de känna sig lite kissnödiga. Då de passerar förbi en Kyrka så säger den ena kvinnan till den andra -"Kom så går vi in på kyrkogården, där är det ingen som ser oss".
När de har kissat färdigt vill de torka sig men de har inget papper med sig så den ena kvinnan tar sina trosor och torkar sig med och kastar de sen i en papperskorg. Den andra kvinnan som har lite finare trosor på sig vill ju inte göra likadant men i mörket kan hon skymta några gravkransar som ligger intill så hon tar ett av sidenbanden och torkar sig med varvid de tar på sig igen och vandrar hem.

Dagen efter så träffar deras makar varandra.
-"Måste varit en riktigt jävla blöt kväll igår för min fru kom hem utan trosor på sig."
-"Hah, du borde skratta dig lycklig. Min fru kom hem med ett kort i röven där det stod "Vi saknar dig redan! - Från alla på avdelning 7".

Permalänk
Inaktiv

Väldigt sugen på Civ VI 😊

Vad är likheten mellan en jordgubbe och en chimpans?

Båda har en röd röv som oftast sitter på löv.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna Tomb raider (2015).

Vad kallar man en billig omskärelse?

En rip-off

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

@Etherhawk:Tråkigt att höra. Men han sökte ett skämt, så skriv ett väldigt roligt skämt så kanske det blir du! Det är nog inte över än, jag tyckte inte att Icte's skämt var så roligt och det kanske inte Tallem tycker heller.

Jag kan dra ett skämt och om jag vinner så ska du få Civ av mig för jag har det redan.

En kritvit snöhare satt och bajsade i skogen och plötsligt kom det fram en brunbjörn. Snöharen blev rädd men brunbjörnen ville bara bajsa han också. Efter de suttit en stund frågade björnen hur haren gör för att inte få bajs i pälsen när han är färdig. Haren svarade att han aldrig haft det problemet för han skiter bara harpluttar som bara harar kan. Haren funderade och frågade björnen hur han gör för att det inte ska fastna i pälsen? Äh, det är ingen fara svarar björnen och rycker tag i haren och torkar sig med honom i stjärten.

Jag missade den aspekten av skänkesannonsen (Lätt hänt när hjärnan blir distraherad)
Jag får tacka för det. Det var varmhjärtat av dig. Jag får försöka mig på att bidraga med ett skämt jag också.

När Kirk var levande så var han på bryggan, När Kirk dog i Generations så var bryggan på honom. (Fungerar väl bättre på engelska ioförsig eftersom bridge)

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk

Tar gärna Civ VI
Varför får inte de vandrade pinnarna vara med i OS?
Svar: Det blir för många grenar!

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Medlem

Civ VI vore grymt!

– Jag skulle vilja köpa tidningen Pravda.
– Den finns inte längre. Den och kommunisterna är borta nu.
– Jag skulle vilja köpa tidningen Pravda.
– Den och kommunisterna är borta nu!!!
– Jag skulle vilja köpa tidningen Pravda.
– Den och kommunisterna är BORTA nu!!! Hör du inte vad jag säger?
– Jo, det är bara så underbart att höra dig säga att kommunismen är borta.

hehehehe

Permalänk
Medlem

Håller det kort och gott

”Vad heter världens blodigaste kines?”
- TAM-PONG

Tar gärna CIV VI om jag vinner!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tomb Raider låter bra!

Optimist: Glaset är halvfullt.
Pessimist: Glaset är halvtomt.
Morsan: Varför använde du inte ett glasunderlägg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Hej! Tar gärna Civ IV!

Här kommer ett bra skämt:

En ung man som precis satt sig in i Bitcoin gick till sin gamle Bitcoin-allvetandes far och bad om att få 100 kr i Bitcoin. Fadern, stirrandes med frågande ögon frågar sin son:

97.6 kr? Vad ska du med 103.5 kr i Bitcoin?

Skrivet av morronrost:

Tomb Raider

I vilken stad sitter man längst i bilköer?
Konstant-in-opel…

Skrivet av Powerjimmy:

Samt life is strange

"Att arbeta i en spegel affär är verkligen något jag kan se mig själv göra!"

Skrivet av Deepy:

Owl boy

- Varför är grädde dyrare än mjölk?
- Det är så svårt att få kossorna att sitta på de små paketen.

Trevlig helg!

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Woohoo!

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Trevligt! Tack för spelet. 👍😀

Skickades från m.sweclockers.com