Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Skrivet av dynamex:

Nice ju!

# räntehöjning inc
# dagsåbinda!?
# sitter lite i samma båt

Ah tack!

Haha, jadu. Låter min bankman "hjälpa" mig med det. Men kan väl tänka mig att en del av lånet binds och rörligt på den andra

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Det blev ett par nya hörlurar för att fira min första heltidslön.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon246659:

Kunde inte hålla mig. En sexkant av Rammstein på Vinyl
https://i.imgur.com/KP2lr9c.jpg

Får man fråga vart du har köpt dem?

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Sålde mitt Vega 64 för 8k, man klarar sig inte utan gpu

Visa signatur

CPU: 1700x Kylning: Custom loop CPU MB: Asus Prime B350M-A GPU: EVGA 1080 Ti SC Black RAM: 16GB av något SSD: Samsung 850 EVO 500GB Samsung 840 EVO 250GB + EVO 850 500GBPSU: Bitfenix M750 Chassi: Fractal Design Mini C OS: Windows 10 64-bit Skärm: Acer X34A

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Goteborgan:

Får man fråga vart du har köpt dem?

Bengans.se 199:-/st

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Livsnjutare 😎

Dags att sätta sig in i äventyrsspelet alla pratar om...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Igår kom denna som till många andra tack vare denna tråden

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon246659:

Bengans.se 199:-/st

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, tackar!

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Blev en klocka/aktivitetsarmband

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 1700X | Asus ROG Strix X370-F Gaming | Asus GTX 1070 Ti Strix | Kingston HyperX Fury 16 GB | Noctua NH-D15 | EVGA SuperNOVA G2 650W | Fractal Design Meshify C TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Det blev ett par nya hörlurar för att fira min första heltidslön.

https://i.imgur.com/pkrlj2u.jpg

Snyggt! Har kvar mina från första generationen. Se till att köra en schysst DAC/hörlursförstärkare till dem så de gillar lite extra tryck.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Nya skor för den lätta vintern och saltet.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Dags att sätta sig in i äventyrsspelet alla pratar om...

https://farm5.staticflickr.com/4670/38427034530_4d35a4d54b_h.jpg

Du har måååånga roliga timmar framför dig!

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Nu är helgen räddad iaf

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Efter att ha varit sugen på en ny bildskärm under en längre tid blev det till slut en Acer Predator XB271HUbmiprz från Elgigantens rea (4990 kr). Den ersätter skärmen som står bredvid på bilden, en Dell Ultrasharp 2405FPW från 2005.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JonasT:

https://i.imgur.com/6nq2t4A.jpg

Efter att ha varit sugen på en ny bildskärm under en längre tid blev det till slut en Acer Predator XB271HUbmiprz från Elgigantens rea (4990 kr). Den ersätter skärmen som står bredvid på bilden, en Dell Ultrasharp 2405FPW från 2005.

Fan du slog mig min skärm är från 2006 och jag använder den än.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

@JonasT: Var på tiden med andra ord, bra köp : )

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cequence:

Igår kom denna som till många andra tack vare denna tråden

https://i.imgur.com/QcqgLI1.jpg

är det hela historien i en bok? köpte lite avsnitts böcker men har inte hela. vart köpte du den?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

@ante_ante: är du nöjd med kombon? kör själv samma och blev jävligt nöjd

Permalänk
Medlem

20" sommarfälgar till nya bilen nu väntar man bara på våren

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Lenovo Y27g 144hz, G-Sync, VA-panel

IsoAcoustics ISO-L8R155 Högtalarstativ

KEF LS50

Ljudabsorbenter, ska upp fler

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

@Sweetleaf:

Riktigt nöjd och ännu bättre nu när tv:n sitter på väggen. Saknas bara ett Xbox One X nu så man kan spela i riktig 4K 😃

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Genom tiderna är det många som tecknat och skrivit Kalle Anka, några har varit bättre än andra. Don Rosa anses av de flesta vara en av de allra bästa, om inte den absolut bästa. De tolv serier som finns i den här boken är alla gjorda av Don Rosa och inte nog med det så är det några av hans bästa verk.

Så grejen med serieboken är till stor del att den helt enkelt är väldigt bra. Sen tror jag att den väcker nostalgi för väldigt många. Finns säkert de som köper den för att se snygg ut i bokhyllan också

Även jag köpte en när jag såg folk posta här. Men skiter i att lägga upp bilden, är så många ändå
Men är som du säger, nästan en tår av nostalgi när man bläddrar. Sen är det ju ytterligare material och grejer i boken.
Ska bara roffa åt mig en släkting som har ett signerat släktträd av don rosa Rama in och sätta på väggen.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

https://i.imgur.com/Ewev7V6.jpg

Lenovo Y27g 144hz, G-Sync, VA-panel

https://i.imgur.com/7OlZx9F.jpg

IsoAcoustics ISO-L8R155 Högtalarstativ

https://i.imgur.com/aAcU2mz.jpg

KEF LS50

https://i.imgur.com/BAIbI2K.jpg

Ljudabsorbenter, ska upp fler

Snyggt, youtuber/twitchstreamare?

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Snyggt, youtuber/twitchstreamare?

Inte direkt, bara nörd

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Microsoft Surface Precision Mouse. Släpptes för någon dag sedan, jag fick den nyss. Den är rätt tung och ganska stor. Ger ett bra intryck hittills men bara använt den i 2 minuter så är för tidigt att säga något. DPI är upp till 3200, vilket jag kör på nu, ställde in i Microsofts Mouse and Keyboard Center eller vad det heter. En cool grej som jag inte kände till tidigare är att man kan ställa in två lägen för scrollhjulet; man kan dels köra fri rullande och dels köra det klassiska tuggande rullandet. En annan funktion som jag tror är lite unik är att man kan köra 3 datorer samtidigt med den. Det är en funktion som inte är aktuell för mig men säkert finns en och annan ute på vischan som kan ha användning av det. Detta verkar som en bra mus men kan konstatera att den inte håller måttet för gaming, men design och redigering går utmärkt. Jo en sak till som jag vill nämna som kan vara relevant för den som kikar på denna mus är att man kan ställa in knapparna till lite allt möjligt, det är inte låst till specifikt framåt och bakåt för surfning.

Permalänk
Medlem

Husköpet färdigt i början av januari, så jag är lite sen i tråden. Men det var mitt senaste roliga inköp

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Har varit sugen på en "ny" klocka ett tag nu och fastnade för vintage klockor. Tyvärr visade det sig svåra än trott att få tag i en 50-tals Omega Seamaster där tavlan inte var ommålad samt som hade en original krona.

I förra veckan såg jag att det fanns just en sådan klocka som jag ville ha hos en lokal antikhandlare, var där vid öppning och fick då reda på att en herre som var född samma år som när klockan tillverkades, 1957, hade reserverat den via mail. Fick gå därifrån besviken.... Tur för mig så dök aldrig herren upp och i förrgår ringde antikhandlaren mig och erbjöd mig att köpa klockan i stället!

Detta är min första "finare" klocka och jag måste säga att jag verkligen gillar den, hittar ständigt nya detaljer på tavlan och det känns skönt att manuellt skruva upp klockan varje morgon. Då tavlan var flammig hade antikhandlaren satt ett väldigt lågt pris på klockan, men jag tycker att tavlan är väldigt snygg samt att det ändå får synas att klockan är 61 år gammal

Får se om detta är en "gateway drug" till ett nytt samlarområde?

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Har varit sugen på en "ny" klocka ett tag nu och fastnade för vintage klockor. Tyvärr visade det sig svåra än trott att få tag i en 50-tals Omega Seamaster där tavlan inte var ommålad samt som hade en original krona.

I förra veckan såg jag att det fanns just en sådan klocka som jag ville ha hos en lokal antikhandlare, var där vid öppning och fick då reda på att en herre som var född samma år som när klockan tillverkades, 1957, hade reserverat den via mail. Fick gå därifrån besviken.... Tur för mig så dök aldrig herren upp och i förrgår ringde antikhandlaren mig och erbjöd mig att köpa klockan i stället!

Detta är min första "finare" klocka och jag måste säga att jag verkligen gillar den, hittar ständigt nya detaljer på tavlan och det känns skönt att manuellt skruva upp klockan varje morgon. Då tavlan var flammig hade antikhandlaren satt ett väldigt lågt pris på klockan, men jag tycker att tavlan är väldigt snygg samt att det ändå får synas att klockan är 61 år gammal

https://i.imgur.com/Edlce4u.jpg

Får se om detta är en "gateway drug" till ett nytt samlarområde?

Snygg! Kommer nog att springa förbi en antikhandlare själv för att se om de har en fin gammal klocka till salu

Hur mycket kostade denna fina modell?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Snygg! Kommer nog att springa förbi en antikhandlare själv för att se om de har en fin gammal klocka till salu

Hur mycket kostade denna fina modell?

Tack! Betalade 3.5 tkr för den och då var den nyservad och så ingick det 1 års garanti

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Tack! Betalade 3.5 tkr för den och då var den nyservad och så ingick det 1 års garanti

Löjligt bra pris.

Visa signatur

It’s more fun to compute.