låsa upp operatörslåst mobil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Vet inte varför folk snackar om kampanjer hit och dit men ok ->
Jag köpte en Samsung S8 för 3990kr kontant. Fanns inget abonnemang som slog det, helt obunden.

Betalar 99kr månaden för mitt mobil abb med fria samtal,sms och 3gb surf (sen har jag en surfpott på 90gb som inte direkt minskar).

Jadu... Vet inte varför vi snackar kampanjer men du då? En s8 för 4 lax på vilken kampanj då? Ser inte ens att sen vart nära det på prisjakt.. Känns som ett extremt undantag i pris som inte kan användas för att motbevisa att de regelbundna kampanjerna för abonnemang + mobil kan vara billigare än kontantpriserns för mobiler.

99kr för ringa fritt och 3gb surf, var har du fått det? Låter också som ett rätt extremt erbjudande.. Billigare än hallon och vimla med ca 50kr eller har jag missat nåt?

Oavsett när vi pratar om att paketpris kan bli billigare än separat kontant så får man ju hålla sig inom relativt normala priser för jämförelse tycker jag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Jadu... Vet inte varför vi snackar kampanjer men du då? En s8 för 4 lax på vilken kampanj då? Ser inte ens att sen vart nära det på prisjakt.. Känns som ett extremt undantag i pris som inte kan användas för att motbevisa att de regelbundna kampanjerna för abonnemang + mobil kan vara billigare än kontantpriserns för mobiler.

99kr för ringa fritt och 3gb surf, var har du fått det? Låter också som ett rätt extremt erbjudande.. Billigare än hallon och vimla med ca 50kr eller har jag missat nåt?

Oavsett när vi pratar om att paketpris kan bli billigare än separat kontant så får man ju hålla sig inom relativt normala priser för jämförelse tycker jag

Precis därför jag skrev "men ok ->"
Det var black friday pris.
Comviq priset på S8+ var också ett undantags erbjudande. Det var hela min poäng, ibland finns bra erbjudande. Det betyder inte att det blir billigare bara för man binder upp sig. För det stämmer helt enkelt inte.

99kr = hallon liten student, så knappast extremt erbjudande lol, deras vanliga. (Student ger en 3gb surf istället för 2gb) annars samma.

Och ja jag håller med, därför är det lika fel att använda comviqs s8+ erbjudande som S8 på tele2, undantag som inte är där ofta.
Normala ramarna så är det inte lönt att binda upp sig. Typ alla gör det för dom inte har råd att punga ut 8000kr för en mobil direkt.

Det är inte som förr med subventioner, inte varit på länge.

Permalänk
Medlem

Varje gång jag kollat så har det alltid varit billigare att ta abb + mobil än att köpa mobilen sedan lägga på ett abb.

Haft samma abb hos 3 i många år nu när jag fick 3Total för halva priset och så byter jag telefon varje 21 månad till en ny. 349:-/mån med fria samtal, sms, mms och 6GB surf.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extremaz:

Varje gång jag kollat så har det alltid varit billigare att ta abb + mobil än att köpa mobilen sedan lägga på ett abb.

Haft samma abb hos 3 i många år nu när jag fick 3Total för halva priset och så byter jag telefon varje 21 månad till en ny. 349:-/mån med fria samtal, sms, mms och 6GB surf.

Kanske om man har en operatör med dyra kostnader.
3 fastpris med 3gb kostar hutlösa 279kr månaden ex. Mindre än hälften hos andra operatörer som hallon.
I mitt fall ex 99kr mot 279kr för exakt samma abonnemang, hallon vs tre. 179kr per månad för absolut inget?

Permalänk
Medlem

@Nivity:
Black friday 1 gång om året. Riktigt bra erbjudanden brukar då ta slut några timmar max in på natten. Okej det gäller främst grafikkort och philips hue lampor men kan tänka mig att en så hårt nedsatt toppmodell skulle sälja slut rätt fort på de ställen som de har erbjudandet.
oavsett så tycker jag inte black friday erbjudande kan jämföras med de flertal erbjudanden som finns under årets gång på mobil+abonnemang hos flera olika leverantörer. Varje leverantör har väl minst 3 stycken kampanjer om året och många gånger kan dessa bli billigare än om du pungar u det kontant, med undantag för kanske ett riktigt hett black friday erbjudande då.

Student/pensionär priser på abonnemang har jag svårt att jämföra med här då de inte är tillgängliga för alla..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

@Nivity:
Black friday 1 gång om året. Riktigt bra erbjudanden brukar då ta slut några timmar max in på natten. Okej det gäller främst grafikkort och philips hue lampor men kan tänka mig att en så hårt nedsatt toppmodell skulle sälja slut rätt fort på de ställen som de har erbjudandet.
oavsett så tycker jag inte black friday erbjudande kan jämföras med de flertal erbjudanden som finns under årets gång på mobil+abonnemang hos flera olika leverantörer. Varje leverantör har väl minst 3 stycken kampanjer om året och många gånger kan dessa bli billigare än om du pungar u det kontant, med undantag för kanske ett riktigt hett black friday erbjudande då.

Student/pensionär priser på abonnemang har jag svårt att jämföra med här då de inte är tillgängliga för alla..

Comviqs S8+ erbjudande är inget som kommer flera gånger per år heller direkt
Och som sagt, Hallons vanliga är 2gb surf annars fritt allt annat för 99kr, så knappast något speciellt erbjudande, och dom har ofta ex 50gb surf pot erbjudande om man väljer dom.

Att sen binda upp sig 2 år på en mobil och abonnemang är en stor nackdel i sig. 0 valfrihet under den perioden.

Så nej, kontant + abonnemang hos billigare operatör slår alltid binda upp sig för typ samma pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Comviqs S8+ erbjudande är inget som kommer flera gånger per år heller direkt
Och som sagt, Hallons vanliga är 2gb surf annars fritt allt annat för 99kr, så knappast något speciellt erbjudande, och dom har ofta ex 50gb surf pot erbjudande om man väljer dom.

Att sen binda upp sig 2 år på en mobil och abonnemang är en stor nackdel i sig. 0 valfrihet under den perioden.

Så nej, kontant + abonnemang hos billigare operatör slår alltid binda upp sig för typ samma pris.

Jag har inte nämnt något comviq s8+ erbjudande.. Jag drog en s8 på tre erbjudande och jag har sett det och liknande erbjudande flera ggr. Så vi pratar inte bara om ett enda erbjudande som ditt black friday erbjudande.
Jämförde inte 3gb surf med 2gb. Enligt mig är det gränsen mellan för lite och lagom precis där.
Binda upp sig 2 år på en mobil och abonnemang är en liten nackdel visst. Dock inte alls 0 valfrihet där imo. Jag bytte bort mig från s8 nu till note 8. Bara sälja telefonen och köpa ny. Som värst blir det som i mitt fall nu en 350kr upplåsningskostnad. abonnemanget är inga problem såvida man inte vill byta abonnemang för att något är biligare (vilket det sällan är då man köpt ett riktigt billigt abonnemang i samband med en bra kampanjen).

Min s8 var oslagbar som paketerbjudande (s8 med 299kr/mån, fri samtal, 3gb surf) medan min note var oslagbar som kontant erbjudande (betala runt 7k sek). Det är något jag räknat ut och det spelar ingen roll att du påstår motsatsen såvida du inte har lust att påvisa det med uträkningar. Du verkar låst till din tanke och vill inte rubba på den oavsett. Så då får det vara så och vi kan släppa diskussionen nu då den inte leder vidare..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

3 fastpris med 3gb kostar hutlösa 279kr månaden ex. Mindre än hälften hos andra operatörer som hallon.
I mitt fall ex 99kr mot 279kr för exakt samma abonnemang, hallon vs tre. 179kr per månad för absolut inget?

129kr per månad inkl 3gb surf och fria samtal och en mobil
https://www.tre.se/privat/webshop/mobiltelefoner/sony/xperia-...
så att säga att det alltid är billigare med kontant är lite tramsigt man får helt enkelt räkna på det från fall till fall.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

129kr per månad inkl 3gb surf och fria samtal och en mobil
https://www.tre.se/privat/webshop/mobiltelefoner/sony/xperia-...
så att säga att det alltid är billigare med kontant är lite tramsigt man får helt enkelt räkna på det från fall till fall.

Sen finns det en kostnad med att vara låst.

Ex med vimla kan jag enkelt byta till hallon när som helst om de ger ett bättre erbjudande

Nu när jag är ute och reser ett halvår i asien så har jag pausat mitt vimla abbonemang. Kan jag göra det med 3?

Vad händer om jag får ansra vanor och behöver mer surf? Åker till sommarstuga utan internet i 2 månader? Kan jag enkelt öka då?

Jaja. Om man lever sitt liv exakt likadant i två år och inte kommer bättre erbjudanden så äre väl bra. Det flatrate abbonemanget som såldes för 350 kr tillsammans med senaste iphone / samsung för 5 år sedan var ju en bra deal.

Aja. Är väl bra för sverige och bnp om folk i allmänhet betalar för mkt så ska väl inte klaga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

3 är lite oseriösa, de har ett pris på sin hemsida. Men när man ringer för att säga upp sitt abonnemang kan de alltid sänka priset enormt mycket.

Jag betalade 179:- för 6 GB surf, fria samtal/sms, har för mig de skulle ha 299 för det på sin hemsida när jag fick det avtalet.
Nu är jag hos en annan operatör.

Permalänk

@Nima2001: Tror inte du förstod mitt råd. I värsta fall ringer du din mobiloperatör, dem kan alltid kunna låsa upp den mot en kostnad. Dock så är den betydligt högre, i värsta fall kan man betala allt på ett bräde mobil+abonnemang+upplåsning. Borde stå i dina papper som du signerade när du tog ut din telefon och abonnemang, för du vet väl vad du skriver under ;)?

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Sen finns det en kostnad med att vara låst.

Ex med vimla kan jag enkelt byta till hallon när som helst om de ger ett bättre erbjudande

Nu när jag är ute och reser ett halvår i asien så har jag pausat mitt vimla abbonemang. Kan jag göra det med 3?

Vad händer om jag får ansra vanor och behöver mer surf? Åker till sommarstuga utan internet i 2 månader? Kan jag enkelt öka då?

Jaja. Om man lever sitt liv exakt likadant i två år och inte kommer bättre erbjudanden så äre väl bra. Det flatrate abbonemanget som såldes för 350 kr tillsammans med senaste iphone / samsung för 5 år sedan var ju en bra deal.

Aja. Är väl bra för sverige och bnp om folk i allmänhet betalar för mkt så ska väl inte klaga.

Ja det är en dum idé om du plötsligt åker till Asien ett halvår, får fängelse 1.5 år eller blir stum döv och blind resten av livet..
detta borde vi korkade människor tänkt på innan vi skrev in oss på dessa djävulska abonnemang! Usch va dumma vi e..
Plötsligt reser till Asien halvår.. antar att du bor hemma för annars har du nog mer problem än nån hundring i månaden för mobilen.. Typ hyra till att börja med och noll inkomst från arbete eller CSN..? Eller så ringer du o pausar (eller lämna över de till mamma och hoppas hon betalar.)

Om du får andra vanor och behöver mer surf? Ja vilken tur för du har ju nu en mobil. Ring din operatör och säg "jag vill ha mer surf"
Om du åker till sommarstugan? Det är väl därför du vill ha telefon och surf eller va menar du? Varför är detta ett större problem för nån annan..? Du kan alltid öka surf ja.. Öka går alltid sänka går aldrig.. Ganska logiskt för den ena tjänar företaget på och den andra förlorar på.

Om man lever sitt liv exakt likadant i två år.. Jadu.. Kanske det.. Exakt likadant och inte spontant drar till Thailand ett halvår t. Ex.. Då ska man inte ha hyra, gymkort, mobil, bil, flickvän, hund... Ja där har du kanske en poäng för en viss yngre målgrupp.. Du förstår när du blir äldre då kanske.. Då blir livet lite mer i rutin för de flesta vilket jag personligen upplever är skönt. Mycket händer när man blir äldre. Folk runt om en mognar generellt och om inte så tar man upp saxen och klipper banden. För ingen orkar med en besserwisser eller nån som inte "kan ha fel" / "förlora" en diskussion..

Hur du vänder det till att det är bra för Sveriges BNP att folk inte gör som du.. Det vet jag inte.. Men slutatsen är väl ändå att passar det just dig att köra kontanttelefon och inget abonnemang så gör du det. Är inget som andra kan hävda är rätt eller fel. Men snälla börja inte bråka med andra för de hittade ett billigare alternativ och göra allt för att försöka få dom att känna sig sämre än dig.. Blir bara löjligt..

Skrivet av SE_Larsson:

@Nima2001: Tror inte du förstod mitt råd. I värsta fall ringer du din mobiloperatör, dem kan alltid kunna låsa upp den mot en kostnad. Dock så är den betydligt högre, i värsta fall kan man betala allt på ett bräde mobil+abonnemang+upplåsning. Borde stå i dina papper som du signerade när du tog ut din telefon och abonnemang, för du vet väl vad du skriver under ;)?

Nej operatören låser inte upp inom 12 månader det har sagt flera gånger... Innan du gör dina "googla själv" inlägg kan du läsa det som skrivits i tråden först eller kanske undvika att posta orelevanta inlägg.. Det var min poäng. Vad har det med saken att göra vad man har skrivit under.. Ja man kan lösa ut mobil och abonnemang osv men det vill jag verkligen inte göra.

Ahh tyvärr för sent nu, har redan pröjsat för en lås-upp tjänst. Tack ändå spar länkarna till nästa gång.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Ja det är en dum idé om du plötsligt åker till Asien ett halvår, får fängelse 1.5 år eller blir stum döv och blind resten av livet..
detta borde vi korkade människor tänkt på innan vi skrev in oss på dessa djävulska abonnemang! Usch va dumma vi e..
Plötsligt reser till Asien halvår.. antar att du bor hemma för annars har du nog mer problem än nån hundring i månaden för mobilen.. Typ hyra till att börja med och noll inkomst från arbete eller CSN..? Eller så ringer du o pausar (eller lämna över de till mamma och hoppas hon betalar.)

Om du får andra vanor och behöver mer surf? Ja vilken tur för du har ju nu en mobil. Ring din operatör och säg "jag vill ha mer surf"
Om du åker till sommarstugan? Det är väl därför du vill ha telefon och surf eller va menar du? Varför är detta ett större problem för nån annan..? Du kan alltid öka surf ja.. Öka går alltid sänka går aldrig.. Ganska logiskt för den ena tjänar företaget på och den andra förlorar på.

Om man lever sitt liv exakt likadant i två år.. Jadu.. Kanske det.. Exakt likadant och inte spontant drar till Thailand ett halvår t. Ex.. Då ska man inte ha hyra, gymkort, mobil, bil, flickvän, hund... Ja där har du kanske en poäng för en viss yngre målgrupp.. Du förstår när du blir äldre då kanske.. Då blir livet lite mer i rutin för de flesta vilket jag personligen upplever är skönt. Mycket händer när man blir äldre. Folk runt om en mognar generellt och om inte så tar man upp saxen och klipper banden. För ingen orkar med en besserwisser eller nån som inte "kan ha fel" / "förlora" en diskussion..

Hur du vänder det till att det är bra för Sveriges BNP att folk inte gör som du.. Det vet jag inte.. Men slutatsen är väl ändå att passar det just dig att köra kontanttelefon och inget abonnemang så gör du det. Är inget som andra kan hävda är rätt eller fel. Men snälla börja inte bråka med andra för de hittade ett billigare alternativ och göra allt för att försöka få dom att känna sig sämre än dig.. Blir bara löjligt..

Nej operatören låser inte upp inom 12 månader det har sagt flera gånger... Innan du gör dina "googla själv" inlägg kan du läsa det som skrivits i tråden först eller kanske undvika att posta orelevanta inlägg.. Det var min poäng. Vad har det med saken att göra vad man har skrivit under.. Ja man kan lösa ut mobil och abonnemang osv men det vill jag verkligen inte göra.

Ahh tyvärr för sent nu, har redan pröjsat för en lås-upp tjänst. Tack ändå spar länkarna till nästa gång.

Det var långt.

Ville bara ha sagt att det finns en kostnad i att låsa upp sig. Gav konkreta exempel. Inget illa menat.

edit: ursäkt för offtopic

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Det var långt.

Ville bara ha sagt att det finns en kostnad i att låsa upp sig. Gav konkreta exempel. Inget illa menat.

Dåså.. Då förstår jag..
ja det stämmer vissa saker kan skilja sig där. Jag tycker helt enkelt man ska köra på det billigaste alternativet som passar en själv bäst.

Ha det trevligt i Thailand

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Varför inte ringa/besöka de företagen som finns i Göteborg för att bilda en uppfattning? När jag har låst upp telefoner har det alltid varit mer eller mindra skumma butiker. Har fungerat bra då man kollar allt på plats. Tips är väl bara att rensa telefonen från allt ifall man känner sig nojig. En upplåsning går inte på många hundralappar och tar oftast bara ett par minuter att göra.

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SE_Larsson:

Varför inte ringa/besöka de företagen som finns i Göteborg för att bilda en uppfattning? När jag har låst upp telefoner har det alltid varit mer eller mindra skumma butiker. Har fungerat bra då man kollar allt på plats. Tips är väl bara att rensa telefonen från allt ifall man känner sig nojig. En upplåsning går inte på många hundralappar och tar oftast bara ett par minuter att göra.

Har inte haft tid eller ork att jaga runt i stan efter detta.. Sen verkar det inte vara billigare än det jag testat nu.. 350 kr och väntar på pinkoden via mail. Känns bekvämt men får väl se om det funkar som det ska

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Återkom med resultatet, vilken sida gick du till?

fick det här från låsupp.com nu 2 dagar efter inbetalningen.

"Samsungs server har tyvärr gått ner under natten, det ser ut som att den dessvärre kommer ligga nere under ett tag."

suck... Nu ska dom betala tillbaka via banköverföring trots att jag skickade via swish.. så segt.. Förstår inte det felet heller.. jag svarade med att fråga hur länge problemet kommer finnas.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

"Samsungs server har tyvärr gått ner under natten, det ser ut som att den dessvärre kommer ligga nere under ett tag."

suck... Nu ska dom betala tillbaka via banköverföring trots att jag skickade via swish.. så segt.. Förstår inte det felet heller.. jag svarade med att fråga hur länge problemet kommer finnas.

Tråkigt, hoppas på bättre tur med nästa försök!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

du borde kunna flasha om den med hjälp med av samsungs verktyg Odin och sen flasha officiella svenska romen från samfirmware. Som du ser finns även 3s rom där också.. lycka till Har du frågor skulle jag hänvisa dig till swedroid.se Mvh

https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s8/SM-G950F/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Låter jäkligt skumt!!! Återkom när du har fått tillbaka dina pengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av modstar:

du borde kunna flasha om den med hjälp med av samsungs verktyg Odin och sen flasha officiella svenska romen från samfirmware. Som du ser finns även 3s rom där också.. lycka till Har du frågor skulle jag hänvisa dig till swedroid.se Mvh

https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s8/SM-G950F/

Problemet är väl att man blir av med Samsung pay?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Mm jag håller med om att det låter skumt.. Ligger Samsung servers nere? What? Fick svar igen att han inte vet när den kommer upp igen.. Kommer dessa upplåsningstjänster dö it nu då eller va händer.. Rimligtvis borde närmare hälften av telefonerna vara samsungs som behöver låsas upp..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Problemet är väl att man blir av med Samsung pay?

Inte enligt utvecklarna på xda så länge det är en officiell rom som tex samfirmware, man triggar alltså inte knox, men viktigt att få csc rätt som avgör vilket land det blir i telefonen.

https://forum.xda-developers.com/galaxy-s8/how-to/official-st...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangee75:

Fick faktiskt in pengarna idag... Weird allting..

Vad gör man nu... Jaga upp shady butikerna i stan... :/

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Du kan ju testa det som @superegg länkade?

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Faktiskt.. Bra idé.. Glömt av den lite..
nu jävla kör vi..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Börja inte bra.. FÖrsta som händer när jag ska ladda ner programmet som behövs är att ESET reagerar under installationen
Självskyddet HIPS . det där installationsprogrammet försöker komma åt en eset fil... aja.. Givetvis kan det inte vara så simpelt om det är gratis..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

nehh detta funkar inte. unlock sim card finns inte ens tillgängligt i appen.. Bara unlock lock screen

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Det va ju skönt att pengarna kom