Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

@lord_tito: Vacker! Hur stor är den, diameter? Ingick det dokumentation eller originallåda?

Och ja, beklagar, det är en gateway drog

Permalänk
Medlem

@cfwin: Den är 36mm exklusive kronan, tyvärr följde det inte med box eller dokumentation men jag har förstått det som så att dels är det väldigt ovanligt att sådant följer med gamla klockor samt att om det hade gjorde det skulle priser vara ganska mycket högre. Handlaren jag köpte den från har varit med i antikrundan så jag liter på honom att den är äkta och övrigt i ordning

Köpte den härifrån, http://www.besour.se Bertil är väldigt trevlig att ha att göra med får jag säga.

@Dreijer: Jo jag vet, du kanske kan gissa hur besviken jag var i fredags och hur glad jag blev i måndags

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Tack! Betalade 3.5 tkr för den och då var den nyservad och så ingick det 1 års garanti

Grattis till årets kiipp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@cfw: De där är ursnygga! Har två stycken ur den kollektionen :).

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700 @ 3.8GHz | Kylning: Noctua NH-D15 | Nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850 W | Grafikkort: Sapphire RX Vega 64 Nitro+ | RAM: GSkill Ripjaws V @ 3600 MHz 16GB | Moderkort: Asus Crosshair VI Hero | OS: Win 10 | SSD: OCZ 960GB - Sandisk Ultra Plus 256 GB - Crucial BX100 500GB | Case: Phanteks Enthoo Evolv ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simonnice:

@[vEX]: De där är ursnygga! Har två stycken ur den kollektionen :).

Ja verkligen, har kommit upp i ca tjugo böcker nu. Blir att läsa igenom alla när samlingen är komplett.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Slog till på en LG OLED B7 65". Dra mig baklänges, helt såld alltså, ljudet har varit om spot hemma men bilden meeh, så jävla nöjd! Nu ska man bara fixa så datorn orkar med 4k 60fps på typ witcher 3 haha..

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

Fick bli ett externt ljudkort för konsol.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

The Piratebay Lurar

Gick till stan och köpte mig ett par nya Hörlurar.
Grymt ljud för 250kr.
Snygg trä ask till dem med/Råd påse med logga.

Ursäkta dåliga bilder. Mobilen vill inte vara med idag.

Permalänk
Skrivet av Cequence:

Bättre begagnad XPS 15 4K 9560 och en matchande kylplatta

https://i.imgur.com/qfrQ0Nl.jpg

Nice!
Mycket fin katt du har, vad är det för modell?

Fick ifrån USA idag, kassa bilder (helt slut efter jobbet orkade inte fixa med digitalkameran)
https://imgur.com/a/6bPzp

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem
Skrivet av skywa1ker:

Fick ifrån USA idag, kassa bilder (helt slut efter jobbet orkade inte fixa med digitalkameran)
https://imgur.com/a/6bPzp

Får man fråga vilken sida? lyckades själv inte hitta dem med swe/nordiska tecken.

Permalänk
Skrivet av Xtreeem:

Får man fråga vilken sida? lyckades själv inte hitta dem med swe/nordiska tecken.

Du gör en egen layout på maxkeyboard.com
ISO Custom White Translucent Top Backlight Keycap Set (SIDE PRINT)
SKU: ISO-TLW1-CUSTOM-SIDE

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem
Skrivet av skywa1ker:

Nice!
Mycket fin katt du har, vad är det för modell?

Fick ifrån USA idag, kassa bilder (helt slut efter jobbet orkade inte fixa med digitalkameran)
https://imgur.com/a/6bPzp

Hehe, hon är modell liten 8årig norsk skogskatt på 5kg

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Nanoleaf Aurora som jag inte vet hur och vart den ska sitta.

Permalänk
Inaktiv

Nya PVC-Backdrops (även den grå)

Och en till ny backdrop!

Permalänk
Medlem

Ett Mi Band 2

Nöjd än så länge, tjejen fick ett likadant, hon verkar också nöjd!

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Skrivet av wasted:

Ett Mi Band 2

Nöjd än så länge, tjejen fick ett likadant, hon verkar också nöjd!

Hon verkar nöjd? Pratar ni aldrig med varandra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mellanmjölk:

Hon verkar nöjd? Pratar ni aldrig med varandra?

Haha jo då det gör vi! Hon är nöjd ;).

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Breaker, breaker to the bandit.. I'm tail-grabbin' some swedish fika right now!

Det fick bli en Pontiac LeMans leksaksbil från scifi-mässan
Tyvärr har jag ingen Trans-Am så en Firebird från leksakslådan fick agera "The Bandit"

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Husköpet färdigt i början av januari, så jag är lite sen i tråden. Men det var mitt senaste roliga inköp

https://i.imgur.com/WSmcl8V.jpg

Sjukt fint /Life goals

Vart i Sverige är det? I norr/söder etc..

Permalänk
Medlem
Skrivet av dynamex:

Sjukt fint /Life goals

Vart i Sverige är det? I norr/söder etc..

En timme norr om Göteborg, så det får väl räknas som söder. En kvart till jobbet som ligger i centrum, så det är inte långt ut i urskogarna som man vanligtvis brukar hitta sjönära boenden. Helt underbart är det

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Tänkte att Bayonetta måste liras på Switch också, så köpte Special Edition.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Ett par Bang Olufsen CX50 som jag tänkte restaurera och uppgradera med ett Beocreate-kit.

(Bara ena högtalaren på bild)

Permalänk
Medlem

Blev en ny Zippo via MassDrop för min del. Efter att holländska myndigheter öppnat och inspekterat det väääldigt långsamt så kom paket äntligen fram.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daggemanz:

Har nördat ner mig totalt i kaffe, så nu kan man äntligen testa att mala själv!

https://i.imgur.com/fVag6R8.jpg

Ser ut att kunna bli ett intressant datorchassi

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evanswachtz:

Nanoleaf Aurora som jag inte vet hur och vart den ska sitta.
https://i.imgur.com/2ijTZkU.jpg

Snygg bakgrund kan du ta en bild vart dom sitter och skicka med bakgrundensbilden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Då var äntligen första steget i min budgetuppdatering klar, igår kom en i7 3770K (gick från i5 2500K @ 4.5 Ghz) som snabbt överklockades till 4.5 Ghz med 1.288 Vcore. Nu på morgonen hade Prime95 gått i 8 timmar utan errors och förhoppningsvis når den 12 timmar utan error.

Nu ska jag bara försöka hitta ett grafikkort för en rimlig penning... Tom gamla AMD 7970 går för över 1K på Tradera!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk

Xiaomi Mi Robot

Mitt bästa inköp det senaste året. utan tvekan.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Mellanmjölk:

Mitt bästa inköp det senaste året. utan tvekan.

https://i.imgur.com/xv8Xxyo.jpg

Fixade till ditt inlägg (och tog bort bl.a @superegg och ditt senare inlägg)

Beställde en för någon dag sen. Hur är din än så länge, nöjd?

Permalänk

@Kenneth:

Mycket nöjd med min. Har inte hittat något att klaga på. Fick leka byggare och fixa till en tröskel som den inte klarade att komma över men annars har den fungerat strålande.

Tack för hjälpen med inlägget

Permalänk
Inaktiv

Dragit ner lite på tangentbordsbudgeten på sistone, så nu fick man råd med en sån här
(En av de sista "gamla" V60 CC)

(Vinterhjulen på, Sommarhjulen är "snyggare" imo)