Asus Strix GTX 1070 Ti Advanced Gaming 8GB

Permalänk
Medlem

Asus Strix GTX 1070 Ti Advanced Gaming 8GB

Köpte kortet tidigt i januari i år och nu efter en månad har jag insett att spelande inte är för mig. Kortet presterar fantastiskt men är alldeles för overkill för mina behov så nu säljer jag den.

Har endast använts ett fåtal timmar till spelande. Ingen mining och ingen överklockning har skett. Absolut nyskick. Jag skickar med kvitto och kortet kommer i originalförpackningen. Köparen står för frakten. Förskottsbetalning med Swish.

Priset är 5500 kronor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bra pris. Hade slagit till om du hade referenser eller tidigare annonser.

Permalänk

Kanonpris, håller dock med ovanstående talare..

"Advanced gaming". Why not keep it simple?! :'(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iksu:

Bra pris. Hade slagit till om du hade referenser eller tidigare annonser.

Förståeligt. Dock måste man börja någonstans

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doedsmaskinen:

Kanonpris, håller dock med ovanstående talare..

"Advanced gaming". Why not keep it simple?! :'(

Ville bara göra det tydligt att det är den dyrare A8G-versionen och inte den vanliga. "Arbetsskada" från Blocketförsäljningar antar jag. Där kan du beskriva produkten hur detaljerat som helst och köparen lyckas ändå missförstå varan som nåt annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Joners:

Inet har 2 olika ...thumbs up!

1. ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB STRIX GAMING A8G:_6 399 kr

2. ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB STRIX GAMING :_ 5 690 kr

Permalänk
Medlem

Erbjud blocketpaketet så blire ju säkert för alla!

Visa signatur

5600x | 3080 | 32gb 3600mhz | Samsung 980 PRO | 38" UW 3840x1600 175hz | NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av CarlOscar:

Erbjud blocketpaketet så blire ju säkert för alla!

Har aldrig använt mig av det. Hur fungerar det? Alla pratar bra om det

Permalänk
Medlem

@Iksu: Beställer på blockets hemsida, skriver priset inkl frakt, båda parter accepterar, sen får du en adresslapp och en returlapp(schenker)
Så blire postförskott, köparen betalar hos schenker när han hämtar, och har 24h på sig att se så att produkten är OK, och då får du pengarna..
Jag har skickat massvis med det och är nöjd

Visa signatur

5600x | 3080 | 32gb 3600mhz | Samsung 980 PRO | 38" UW 3840x1600 175hz | NR200P

Permalänk

Finns detta kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Joners:

Ville bara göra det tydligt att det är den dyrare A8G-versionen och inte den vanliga. "Arbetsskada" från Blocketförsäljningar antar jag. Där kan du beskriva produkten hur detaljerat som helst och köparen lyckas ändå missförstå varan som nåt annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Haha joo självklart! Var inte ditt val av annonsnamn jag syftade på, utan att det faktiskt heter "Advanced gaming" xD!!! Stort lycka till med försäljningen!

Permalänk

Om kortet finns kvar och du kan erbjuda blocket paket som jag har goda erfarenheter av så kan jag köpa ditt kort för 5000 + frakt.

Permalänk
Skrivet av Dahlstromm:

Om kortet finns kvar och du kan erbjuda blocket paket som jag har goda erfarenheter av så kan jag köpa ditt kort för 5000 + frakt.

Drar tillbaka mitt bud.