ASUS ROG SWIFT PG27AQ 27" 4K/UHD (3840x2160) IPS 4ms G-SYNC

Permalänk
Medlem

ASUS ROG SWIFT PG27AQ 27" 4K/UHD (3840x2160) IPS 4ms G-SYNC

Bytes även mot en Asus ROG Swift PG279Q.

Skärmen är i fint skick, naturligtvis rengjord innan leverans.

Eftersom det är IPS så ger skärmen väldigt bra färger. Kan användas till det mesta om man nöjer sig med att spela på 60 Hz som är max på denna skärmen under 4K upplösning. Kan tänka mig att den är otroligt bra för folk som arbetar med bildredigering osv.

Följer med i originalkartongen(säg till om ni vill ha bild på den), med ordentlig packning. Frakten står köparen för.

Betalning: Betalas smidigast med Swish då den skickas så fort jag registrerat att pengarna är inne.

Budgivning tillåtet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@daroo: Sänkte priset med en tusing. Fan, är det ingen som har nytta av en 4K-skärm?

Tänkte själv nedgradera mig till Full HD och det lutar mot en Asus VG248QE.

Permalänk
Medlem

Vet att det är lågt bud men släpper du den för 3500:- inkl frakt köper jag den gärna av dig.

Mvh Johnny

Permalänk
Medlem

Finns skärmen kvar? Kan man få komma och se den innan köp?

Hälsningar
thePryl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnny K:

Vet att det är lågt bud men släpper du den för 3500:- inkl frakt köper jag den gärna av dig.

Mvh Johnny

Njae jag gav 10 000 kr för skärmen så under 4000 går jag inte.

Skrivet av thePryl:

Finns skärmen kvar? Kan man få komma och se den innan köp?

Hälsningar
thePryl

Den finns kvar men skickar helst skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnny K:

Vet att det är lågt bud men släpper du den för 3500:- inkl frakt köper jag den gärna av dig.

Mvh Johnny

Jag kan tänka mig att släppa den för 3500 kr men du får stå för frakten själv. Annars sätter jag ut den på ebay bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daroo:

Jag kan tänka mig att släppa den för 3500 kr men du får stå för frakten själv. Annars sätter jag ut den på ebay bara.

Tack så mycket men fick tag på en annan skärm som jag köpte istället.

Mvh Johnny

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnny K:

Tack så mycket men fick tag på en annan skärm som jag köpte istället.

Mvh Johnny

Hoppas du blir nöjd med den. Jag får nog nöja mig med den här skärmen ett bra tag framöver, får skylla mig själv att jag valde UHD 60 FPS före 144 Hz för gaming.