i7 4770K, 8GB DDR3, Asus Z87-Plus

Permalänk
Medlem

i7 4770K, 8GB DDR3, Asus Z87-Plus

Tänkte att det var dags att bli av med lite delar från min förra PC.

Dessa delar är fullt fungerande och användes som en extradator för några månader sen utan problem.
i7 4770K - Budgivning börjar på 1000 kr. Originallåda finns.
8GB DDR3 - Budgivning börjar på 400 kr

Moderkortet fungerar bra, bortsett från att första PCIE-slotten har gett upp. Kör man bara ett grafikkort i andra slotten (eller inget alls) så spelar detta ingen roll. Men just a heads up. Budgivning på denna börjar på 600 kr. Originallåda finns.

Då jag inte har någon direkt nytta av nätdel, kylare eller chassi heller så kan jag sälja hela burken som den är nu. Allt som behövs för att köra igång den är en bootdisk. Chassit är ett Corsair Carbide SPEC-04 TG, billigt men duger. Kylaren är en Noctua NH-D14 och nätdelen en Corsair VX550W. De här delarna har jag inget intresse av att sälja löst.

Jag går inte under 3000 kr för hela burken. Alla priser är utan frakt, denna står ni för. Går även bra att träffas antingen i Västra Frölunda eller inne i Göteborg. Är Swish som gäller för betalning.

Alla bud lämnas i tråden och inte via PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

i7 4770K - på 1000 kr plus frakt bjudet

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Börjar med 1400kr för CPU + RAM, kan mötas i Göteborg

Permalänk

Förstår verkligen att du inte går under 3000 SEK, men OM du gör det så bor jag 5 min från Frölunda och kan hämta.

Bjuder alltså 2000 SEK för den kompletta burken. (Se gärna tidigare referenser)

MVH
Victor Ekman

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Förstår verkligen att du inte går under 3000 SEK, men OM du gör det så bor jag 5 min från Frölunda och kan hämta.

Bjuder alltså 2000 SEK för den kompletta burken. (Se gärna tidigare referenser)

MVH
Victor Ekman

Bud noterat, det är dock vad jag förväntat mig att få för moderkort, CPU och RAM tillsammans så då går tyvärr de jag vill sälja löst före.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@crazysanta: Då intresset inte verkar så stor just nu så får du hela paketet för 2500 kr om jag inte får några bättre bud på enskilda delar innan söndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyberly:

@crazysanta: Då intresset inte verkar så stor just nu så får du hela paketet för 2500 kr om jag inte får några bättre bud på enskilda delar innan söndag.

För 2500Kr så kan jag också hämta upp hela paketet när det passar.

MVH
Jakob

Permalänk
Medlem

@Jackeswe: Noterat. Då ligger du för tillfället före buden på lösdelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackeswe:

För 2500Kr så kan jag också hämta upp hela paketet när det passar.

MVH
Jakob

Om du fortfarande vill ha datorn så är den din för 2500 kr då. Precis kopplat in den och testat så den fungerar, så är redo att hämtas när som.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyberly:

Om du fortfarande vill ha datorn så är den din för 2500 kr då. Precis kopplat in den och testat så den fungerar, så är redo att hämtas när som.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Låter bra, skriver pm 😇