Söker personer/grupp som lirar EU4.

Permalänk
Medlem

Söker personer/grupp som lirar EU4.

Precis som titeln säger så skulle jag tycka att det var kul att hitta en lite mindre grupp (inget massivt) som brukar lira lite Europa Universalis IV.
Har lirat en hel del timmar, har discord osv. Finns det några här som lirar EU så hör gärna av er.

Permalänk

@HenkaN75: jag gör det var dock ett tag sen. Har 1300timmar på de sen det släpptes. Jobbar dock 2skift. Spelar ålder någon roll är 28 år isf😊😀

Permalänk
Medlem

@HenkaN75: Sweddit universalis spelar varje söndag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trebrecks:

@HenkaN75: jag gör det var dock ett tag sen. Har 1300timmar på de sen det släpptes. Jobbar dock 2skift. Spelar ålder någon roll är 28 år isf😊😀

Dra ett meddelande med din steam så lägger jag till dig på söndag när jag är i Sverige igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiiooL:

@HenkaN75: Sweddit universalis spelar varje söndag!

Har nästan bara dåliga erfarenheter från större spel, men det var ett bra tag sedan jag lirade större spel i EU. Kanske har blivit bättre nu, har du lirat med dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@HenkaN75: sigge1000 på Steam å trebrecks på discord ska dubbelkolla vad ja heter på discord när ja e hemma😃

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna, kan spela imorgon efter 19 men helst söndag då jag är ledig

Visa signatur

i5-8600K - GTX960 - 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bafe:

Jag spelar gärna, kan spela imorgon efter 19 men helst söndag då jag är ledig

Dra ett pm med din steam eller skriv här du med. Dock så är jag utomlands och kommer hem på söndag så det blir förmodligen under veckan eller nästa helg.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Det var ett tag sen jag spelade sist. Varje gång det kommer en ny DLC så tycker jag spelet tar ett steg framåt och två tillbaka. Det börjar bli för mycket med fluff mechanics i spelet.

Men jag är ändå sugen på att spela igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Skriv eran Steam om ni vill lira. Är tillbaka i Sverige nu men får se om det blir nått i kväll.