Ge bort rabattkoder-tråden [Enda tråden]

Permalänk
Medlem

CDON 100kr rabatt vid köp för 1000kr ellermer.
Gäller ej på: hemelektronik, konsoler eller förbokningar.

kod: OCTOBER18

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk

Xlmoto

15% Rabatt med HANNA15

Permalänk
Medlem

Fyllde år nyligen och fick två koder på mailen. Någon kanske tänkt handla på dessa ställen så grattis isåfall

Hobbex
Kod: Y0P1SFBXPB1ITQ
(Koden gäller för ett köp över 200 kr och är giltig i 7 dagar. Gäller endast i webbutiken.) (fick den 10 oktober)

CDON:
Kod: OCTOBER18
Nu får du 100 kr rabatt när du handlar för 1000 kr, passa på att shoppa allt från skönhet och sportskor till böcker och hushållsprylar.
Gäller mellan den 10–14 oktober 2018.

Edit: Ser att CDON inte var för att jag fyllde år och att den redan fanns i tråden.. Sorry men den från Hobbex ser unik ut iallafall..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

MM-Sport
Kod: OKT20
20% på hela köpet! Giltig tom. 21/10
Gäller ej student, Nocco, Celcius eller Whey 100.

Permalänk
Medlem

Har en 30% rabatt på FIFA 19 Standard Edition till PS Store.
Ingen aning om det är en kod som alla kan använda eller bara en, så därför kommer jag köra pm på denna.

Pm för kod.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Har en kod på 15% hos Cigge.se för den som håller på o vejpa eller nya vill komma bort från vanliga tobaksprodukter
gäller hela sortimentet

PM för kod

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem

Rabattkod till en hyrfilm gratis på SF anytime. PMa för kod.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av miizoo:

Rabattkod till en hyrfilm gratis på SF anytime. PMa för kod.

Skickades från m.sweclockers.com

*tagen*

Permalänk

mpw9jx3wp

20% på alla WDs produkter i deras shop

https://www.wdc.com/en-ie/?cid=dr:email:promo:sep2018MysteryS...

Gäller för ett köp tom 31/10

Permalänk
Medlem

Har en rabattkod som ger 20% på Live it. PM för kod.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blev osäker om jag ska posta i Övriga Fynd eller här, men, för godis/läsksugna:
Fri frakt hos Gottebiten vid köp över 100kr, gäller bara idag av det jag kan se.
Kod: HALLOWEEN2018
https://gottebiten.se/

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem

Butik: cdon
Beskrivning: Koden gäller vid ett köptillfälle, ger 50 kr i rabatt vid köp över 200 kr
Länk: http://www.cdon.se
Kod: AaDwFXG78
Giltig tom: 2018-11-01

Permalänk
Medlem
Skrivet av p0tatis:

Butik: cdon
Beskrivning: Koden gäller vid ett köptillfälle, ger 50 kr i rabatt vid köp över 200 kr
Länk: http://www.cdon.se
Kod: AaDwFXG78
Giltig tom: 2018-11-01

Någon har redan nyttjat den för 10 min sen utan att säga något

Permalänk
Medlem

CDON rabattkod HALLOWEEN18 100 kronor vid köp för 600 eller mer

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Matsmart.se
Köp för 400 och få 50 i rabatt.
FA6mZbG5

De säljer bl a Jolt Cola. Själv letade jag Zero Cola, men nope! Därför ger jag bort koden, skriv om du tar den!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Outnorth har 30% rabatt på ett helt köp (med vissa förbehåll), gäller till midnatt 14/11.

Kod: 303

villkor finns här:

https://www.outnorth.se/sms

Visserligen är de dyra på det mesta, men det kanske går att hitta några fynd

Permalänk
Skrivet av Frispel:

Outnorth har 30% rabatt på ett helt köp (med vissa förbehåll), gäller till midnatt 14/11.

Kod: 303

villkor finns här:

https://www.outnorth.se/sms

Visserligen är de dyra på det mesta, men det kanske går att hitta några fynd

Dyra? Dom grejer jag tittat på så är dom rätt billiga, jacka jag köpte där kostade 1800kr i stället för 2100kr t.ex (alla andra butiker tog rekommenderat pris som låg på 2695kr ) Då med rabattkod 200kr för nyhetsbrev, kunde fått 200kr till om jag beställt senare (var en rabatt på 400kr jag missa).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Inaktiv

10 procent rabatt på bodystore.com t.o.m. 2018-12-31 (troligen allmän rabattkod)

Om någon gillar hälsokost/hälsosamma livsmedel ger rabattkoden
HEJ10
10 procent rabatt på bodystore.com

Koden gäller året ut och går inte att kombinera med andra rabattkoder.
Jag misstänker att det här är en ”allmän” kod som kan användas flera gånger eftersom det även stod
”Endast en gång per kund.”

Permalänk
Medlem

Har en kod för 3 månaders gratis viaplay.

https://checkout.viaplay.se/register/1234?voucher=71T9CN

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem

1 år 1Password

Jag kan ge bort en 1 års gratis 1Password, skicka din mail i PM. Tror bara det funkar om du inte tidigare har varit kund.

Edit: Tagen

Visa signatur

Ryzen 5 1600 | GTX 1650 | DDR4 32GB

Permalänk
Medlem

Fraktfritt när man handlar för mer än 200:- hos CDON

Kod: XMASFEELING

*Gäller ej Möbler från Ellos (Fraktklass K-E). Erbjudandet gäller t o m 2018-11-30 och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och att den inte går att registrera i efterhand.

Permalänk
Medlem

Fick en kod från Sportamore när jag handlade där nu under BF.

15% rabatt på ditt nästa köp
Kod: AKHALBO1KJ

Har lite restriktioner typ inga träningsmaskiner, elektronik och ej på redan nedsatta varor.
Men testa, den kan ju funka på det mesta

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Fick dessa som reklamblad så de borde vara universella.

GYMGROSSISTEN-------[JUL2018]----->100kr rabatt vid beställning över 400kr.---Gäller t.o.m 20/12
BODYSTORE---------------[JUL18]--------->10% rabatt.-----------------------------------------Gäller t.o.m 20/12
STJÄRNURMAKARNA--[DSL20]--------->20% rabatt på valfri klocka från Diesel.--Gäller t.o.m 31/12

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Medlem

Conrad.se
Kod: MISSU50
Rabatt: 50kr vid köp över 500kr.

""
**Villkor:
• Minimum ordervärde 500 sek
• Endast en gåva per person
• Inte giltig med andra erbjudanden
""

Inte någon fantastisk kod, täcker väl knappt frakten. Men om någon ändå ska ha något därifrån kan den vara bra att ha. Borde kunna användas av flera?

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem

Någon som vill ha Viaplay 2 månader? Kan ge upp till10 st. Skicka ett meddelande så ska jag försöka ordna det.

1 per användare.

OBS: Nya Viaplay-användare.

Permalänk
Medlem

Viaplay 3 månader fritt

Vill någon ha Viaplay 3 månader fritt ? Har 8 st

OBS Erbjudandet gäller endast för nya Viaplay-kunder!

PM vid intresse, (svarar jag inte tillbaka så är alla redan borta)

Värde 327 kr. Erbjudandet gäller endast för nya Viaplay-kunder. Ord. pris 109 kr/mån. Avsluta när du vill.

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

Har en rabattkod på 20% från ett ASUS moderkort till cablemod (global store). Skicka ett pm om du är intresserad

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenharl:

Fick dessa som reklamblad så de borde vara universella.

GYMGROSSISTEN-------[JUL2018]----->100kr rabatt vid beställning över 400kr.---Gäller t.o.m 20/12

Går att använda om och om igen. Gjorde 3 beställningar på totalt 1554 istället för 1854. Sparade 300 (...obviously)

Permalänk
Medlem

www.Adlibris.com Rabatt 10 % (ej kurslitteratur): VINTERFAVORITER.

Gäller beställningar på minst 250 kr. Giltig t.o.m. 190228.

Permalänk
Medlem

CDON kör köp 5 betala för 4 på 5000 första beställningarna:

Xmas5for4

Gäller ej hemelektronik, mobiler, konsoler, digitala produkter, sportklockor, träningsmaskiner, läkemedel, tobak eller förhandsbokningar. Koderna är giltiga t.o.m. den 18/12 kl. 23:59 och du kan använda en kod per köptillfälle.

Tror det är svårt att hitta fem prisvärda produkter hos CDON när de eliminerat halva sortimentet men någon kan kanske dra nytta av det. Ta t.ex. SNES / NES mini som blivit kategoriserade som "leksaker" och därmed undkommer kodens begränsningar men trots att man får en produkt gratis så blir totalsumman fortfarande dyrare än konkurrenterna.