Permalänk
Medlem

Nintendo Wii U köpes

Hej,

Är ute efter ett komplett Nintendo Wii U-paket:

- 8 GB-versionen räcker
- Gamepad och Basenhet såklart
- Mycket viktigt att det är originaltillbehör till Wii U dvs inga generiska produkter/sladdar(strömsladd laddare, HDMI, sensorbar ska vara märkta med Nintendo). Anledningen till detta är att jag tidigare använt tillbehör som inte är original till Nintendo-konsoler och fått sämre prestanda av detta.

Vid intresse kan ni ju kolla en unboxing eller liknande på YT på vad som ska följa med om ni är osäkra.

Bonusar(saker som inte följer med paketet som jag behöver och självklart betalar för:
Nintendo Wii U Pro Controller
Zelda Twilight Princess HD

Slänga med om man vill:

Kontrollers har jag redan till Wii och det råder bakåtkompabilitet och planerar endå att spela på klassiskt sätt med en Pro Controller. Behöver således inga sådana.

Sätter 1000 kr som minimum standardpris så får vi se.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av daroo:

Hej,

Är ute efter ett komplett Nintendo Wii U-paket:

- 8 GB-versionen räcker
- Gamepad och Basenhet såklart
- Mycket viktigt att det är originaltillbehör till Wii U dvs inga generiska produkter/sladdar(strömsladd laddare, HDMI, sensorbar ska vara märkta med Nintendo). Anledningen till detta är att jag tidigare använt tillbehör som inte är original till Nintendo-konsoler och fått sämre prestanda av detta.

Vid intresse kan ni ju kolla en unboxing eller liknande på YT på vad som ska följa med om ni är osäkra.

Bonusar(saker som inte följer med paketet som jag behöver och självklart betalar för:
Nintendo Wii U Pro Controller
Zelda Twilight Princess HD

Slänga med om man vill:

Kontrollers har jag redan till Wii och det råder bakåtkompabilitet och planerar endå att spela på klassiskt sätt med en Pro Controller. Behöver således inga sådana.

Sätter 1000 kr som minimum standardpris så får vi se.

Läs hela annonsen här

Kanske är lite sent nu, men har ett Wii u om det är av intresse