Permalänk
Medlem

Skräddarsydda 3D skrivna delar?

Hallå Sweclockers!

Tänkt höra med Er om det är någon här inne som möjligtvis har ett tips på någon man kan kontakta för en skräddarsydd 3D skriven del?...

Tack!,
Dawelio

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dawelio:

Hallå Sweclockers!

Tänkt höra med Er om det är någon här inne som möjligtvis har ett tips på någon man kan kontakta för en skräddarsydd 3D skriven del?...

Tack!,
Dawelio

Shapeways

Jag har använt dem några gånger när jag har behövt någonting utskrivet och min printer inte har fungerat.

I mitt fall så har jag ritat delarna själv dock.

Permalänk

Jag har använt 3D Hubs för att få saker jag själv caddat utskrivna. Väldigt nöjd med resultatet. Jag har sett annonser på Blocket erbjuda utskrifter och hjälp med caddning.

Permalänk
Medlem

Är det för privat bruk eller som företag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nebudchanezzer:

Shapeways

Jag har använt dem några gånger när jag har behövt någonting utskrivet och min printer inte har fungerat.

I mitt fall så har jag ritat delarna själv dock.

Okej, tackar för tipset. Skall titta närmare på dem!

Skrivet av Hieronymus Bosch:

Jag har använt 3D Hubs för att få saker jag själv caddat utskrivna. Väldigt nöjd med resultatet. Jag har sett annonser på Blocket erbjuda utskrifter och hjälp med caddning.

Kul att höra att du är nöjd med resultatet, inger förtroende för dem. Skall kika lite närmare på dem också

Skrivet av Lilla Tiger:

Är det för privat bruk eller som företag?

Skickades från m.sweclockers.com

Ursäkta att jag inte skrev med det, detta är för privat bruk.

Permalänk

Har för mig att det finns ett ställe i Malmö med cnc-fräs och 3d skrivare. Kommer inte på namnet men det är ganska billigt och man göra/beställa delar därifrån.

Permalänk
Medlem

Kolla in och gå med i 3d skrivare Sverige gruppen. Kommer ofta frågor om någon vill printa en del och många tycker det är kul att hjälpa till för en billig penning.

https://www.facebook.com/groups/471448899660839/

Visa signatur

Freddan

Permalänk
Medlem

Vad är det för slags del det gäller? Jag skulle eventuellt kunna skriva ut den om du vill.
Beror lite på storlek osv, men hade varit kul att hjälpa till.