Garderobsrensning - CPU - Ram - Moderkort - Kylare

Permalänk
Avstängd

Garderobsrensning - CPU - Ram - Moderkort - Kylare

Hej SweC!

Det börjar närma sig en flytt och därför har jag fått strikta order från min bättre hälft, bort med sånt som inte används! Jag kikade igenom några skåp och hittade lite datorprylar som bara legat där det senaste året, så nu tänkte jag sälja dessa grejor som jag listar nedan.

CPU - Intel i7 3770k - Processorn är inte använd på över ett år och jag har ingen möjlighet att testa den själv, men sist den satt i ett system så fungerade den som den skulle. Har varit stabilt överklockad till 4,5ghz på vatten. Aldrig överhettat eller strulat. En CPU som fortfarande står sig helt okej i moderna spel tillsammans med en bra GPU. Kom med bud!

Ram - Corsair 2x8gb 1600mhz Vengeance LP CL9 - Har fungerat felfritt under den tiden jag använt dom. Testade i en kompis system för en vecka sedan. 500kr

Moderkort - MSI Z77A G-45 - Har körts tillsammans med 3770k:n. Nätverksporten har aldrig fungerat som den ska (drivrutinsfel?), men det följer med ett separat nätverkskort (pci-e) som har fungerat alldeles utmärkt. Kom med bud

CPU Kylare - Noctua NH-D14 - Grym (och stor) CPU kylare från Noctua. NF-P14/NF-P12 fläktar som går tyst även vid hög belastning. Obs. endast monteringssats till Intel. AMD grejorna ska finnas någonstans, uppdaterar annonsen om jag hittar dom. Kom med bud.

Komponenterna finns i Örnsköldsvik och kan självklart skickas inom Sverige. Som jag skrev tidigare så har allt legat i lite över ett år. Grejorna bör fungera, men eftersom jag bara har kunnat testa ram-stickorna själv så sätter jag bud på allt det andra så får den som är intresserad avgöra vad man tycker att det är värt. Skicka ett PM eller lämna en kommentar så kommer vi överens om något.

Vänliga hälsningar, Sam.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Medlem

budar 200 + frakt för noctua

Visa signatur

ingen minns en fegis

Permalänk
Medlem

bud 500 för Intel i7 3770k

Permalänk
Medlem

600 +frakt för cpu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

300kr+frakt. Minnen.

Permalänk
Medlem

@sam_Q: cpu+mobo+ram 1200+frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

1200 kr för 3770k + 16 GB DDR3

// Erik

Permalänk
Medlem

Passar kylaren en i5 6600k på Z170 moderkort?

Permalänk
Avstängd

Mobo, ram och cpu sålt!

@Gnucci i5 6600k är väl Socket 1151? Det ska passa.

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Medlem

Reko kille att handla av för den som undrar 👌

Permalänk
Medlem

@sam_Q: Tar det gärna, pm?

Permalänk
Medlem

kan ge ett bud på 300 ink. frakt för cpu kylaren