Rensning. HTC VIVE, Hp 2170P , NEC Projektor, takfäste samt 2 st HP z23i IPS skärmar.

Permalänk
Medlem

Rensning. HTC VIVE, Hp 2170P , NEC Projektor, takfäste samt 2 st HP z23i IPS skärmar.

Som rubriken lyder så är det dags att få iväg saker som bara ligger.
Bud gäller, finner jag dock att budet är icke relevant så säljer jag det helt enkelt inte. Men den diskussionen tar vi om jag infinner det nödvändigt.

HTC VIVE: Vid en tidigare försäljning upptäckte dåvarande köpare att ena tochpaden på handkontrollen svarade inte på hela plattan. tog då tillbaka det och tänkte fixa det men som ni hör så hände det aldrig. Länkar en video på själva lösningen.https://www.youtube.com/watch?v=Meb11POVS9o

Detta har jag självklart i åtanke när budgivning sker.

Hp 2170 p: En trevlig liten 11.6 tums dator med Win 10 Pro, 8 gig ram, 180g ssd med ett 11.1 volts batteri som ger en extra timme på batteritiden. SÅLD

NEC NP3250W: Fin projektor som har 64% lamptid kvar, takfäste följer med bara det kostar runt 1000kr (nytt). Länkar specs här nedan.
https://www.necdisplay.com/p/projectors/np3250w

2 st Hp z23i: Har helt enkelt skaffat mig 2 andra skärmar och har inget behov av dessa. Behagliga IPS-skärmar som är i fint skick. Länk nedan
https://www.dustin.se/product/5010759624/z-display-z23i

Lite detaljer då, som ni ser så är det inga små saker som jag tänkte sälja iväg. Så det vore toppen om det kunde hämtas alternativt att jag möter upp vid passande tillfälle.

Vid några brister eller något annat tok som jag inte vetat om vill jag även gärna ha en dialog med köparen efter just ett köp för att se till att allt är i sin ordning då jag vägrar sälja något som är defekt.

Okej, nudå! Lycka till!

Mvh Marcus Hedlund

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ska du något åt mora-hållet inom den närmsta framtiden?

Permalänk
Medlem

Kan vara sugen på 2170p beroende på pris
Och om du kan skicka just den
Inga stora saker så kanske går lösa ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Hedmar12:

Htc vive har inte varit öppnad kan man tolka det som då(kontroll/touchpaden)?

Mvh Alfons

Permalänk
Medlem

@alfonsg00: Just precis, jag har inte öppnat den!
MVh

Permalänk
Medlem

Intresserad av vive om det kan skickas. Riktpris?

Permalänk
Medlem

@LemurenSwe: Hejsan, har en sambo som jobbar i mora, så det går att lösa varje arbetsdag. Mvh

Permalänk
Medlem

@Carl Uhlhorn: Jag kan skicka det som spårbart paket. vad gäller pris så återkommer jag, inser att jag måste hitta något liknade för att kunna ge dig ett så ärligt pris som möjligt!
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedmar12:

@Carl Uhlhorn: Jag kan skicka det som spårbart paket. vad gäller pris så återkommer jag, inser att jag måste hitta något liknade för att kunna ge dig ett så ärligt pris som möjligt!
Mvh

Vad jag kan se så gick det senaste här på marknaden runt 4.000. Så ett bud från 2500kr så skulle kännas rimligt. Mvh

Permalänk
Medlem

@Carl Uhlhorn: Vad jag kan se så gick det senaste här på marknaden runt 4.000. Så ett bud från 2500kr så skulle kännas rimligt. Mvh

Permalänk
Medlem

Intresserad av HP Z Display Z23i, samt ev. HP EliteBook 2170p.

Något ungefärligt pris för dessa?
Ska du mot Stockholm eller Borlänge något framöver?

Mvh

Permalänk
Medlem

@theCube: Tjenare vad gäller 2170p så har den blivit såld. Har ett bud på 500kr i pm samt en en lättare lösning vad gäller upphämtning.
Jag återkommer ifall det blir några ändringar!

Mvh

Permalänk
Medlem

Drar ett bud på Vive
2000kr + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Hedmar12: Av ren nyfikenhet, hur länge har du tänkt hålla budgivning?

Permalänk
Medlem

@Crowwops: åker bort på fredag så målsättningen är att avsluta det imorgon på eftermiddagen/kvällen😀

Permalänk
Medlem

@Hedmar12: Tackar, då har man en uppfattning!

Permalänk

Bjuder 2200 + frakt för htc vive.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lite uppdate då! HTC VIVE, Skärmar samt Dator har blivit sålt. Det som finns kvar är NEC Projektor.

Mvh Marcus

Permalänk
Medlem

@jojomondag: Tjenare, det har blivit sålt, ursäkta den sena återkopplingen!