Permalänk

Bostream beställning

nån som vet om det e värt att skaffa bostream 2,5mbit? (från telia adsl0,5)
med tanke på att BBB lanserar 10mbit till privatpersoner om sådär 4 månader
e det värt att skaffa bostream 2,5 tills dess?

måste man säga upp sitt telia avtal innan man kan beställa bostream?
eller det går att beställa bostream medans man säger upp telia?

Permalänk
Medlem

Menar du att du kan få BBB om 4 månader? I så fall är det inte värt det eftersom Bostream har en ganska lång uppsägningstid. Dessutom är ju inte startavgiften speciellt billig.

Permalänk

vetefan om jag kommer få BBB om 4 månader, men det stod i BBB's hemsida att dem skulle börja koppla upp privatpersoner i malmö i slutet av augusti nångång....
om jag säger upp mitt bostream, är jag fortfarande uppkopplad under uppsägningstiden?

Permalänk
Medlem

Är nog smartast att sitta på ditt telia ett tag till. Är väl en viss bindningstid med bostream också?
Om du inte gjort det så bör du ringa bbb och kolla så att du verkligen kommer kunna få deras vdsl.

Permalänk
Medlem

sitt kvar på ditt telia du, det är 4mån uppsägningstid på bostream och säkert en månads inkopplingstid. dessutom får du väl pynta 2500-3000:- för installationen (som en gång i tiden kostade 1795:- inkl 2st tekniker som kom hem och fixade allt)

Permalänk
Medlem

Kan man komma förbi uppsägninstiden på något sett hos bostream? Typ pynta lite extra för att bli av med det på direkten?

Visa signatur

ASUS P4G8X Deluxe, P4B 2.66GHz @3020MHz (151*20)
2*512MB Twinmos winbond pc3200 CL 2-2-2-5. Sapphire Radeon 9700 128MB Enermax 430W PSU 2*80GB WD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av odog
Kan man komma förbi uppsägninstiden på något sett hos bostream? Typ pynta lite extra för att bli av med det på direkten?

600kr. Om du avbokar t.ex första maj kopplar dom ur det sista maj, idiotiskt. Sker vid månadsskiftet

Permalänk

kan man surfa medans man är i uppsägningstiden?
nån som vet hur man säger upp telia adsl?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ninja[inc]
kan man surfa medans man är i uppsägningstiden?
nån som vet hur man säger upp telia adsl?

ja.. man kan surfa under uppsägninstiden.

man ringer telia?

Permalänk

ok, tack:P
om jag ringer o säger upp mitt telia uppkoppling, kan jag direkt efter beställa bostream? lr jag måste få bekräftan först?

Permalänk
Medlem

IMNSHO sog det stenhart pa den gamla "goda" tiden. Det tog ungf en manad efter att jag blivit inkopplad tills teknikerna kom, och det enda de gjorde var anda att koppla in modemet och testa med laptop att det funkade. Inte direkt ngt allvarligare jobb att koppla in och confa det... Sen skulle jag aldrig ha latit nagra klafingriga Skanovanissar forsoka andra natverksinstallningar under Solaris.

Permalänk
Medlem

Telia har väll också några månaders uppsägningstid. I värsta fall tre och i bästa en månad.

Permalänk
Medlem

http://www.bostream.se/page.php?xml=swe/pages/private/scream....

Och det får jag i Juli ^^ (8/1 men va sjutton, det äger tillräckligt).

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない