Logitech lanserar G502 Lightspeed – omtyckt modell nu utan kabel

Permalänk
Medlem

Fick tag på en G900 på Elgiganten för 888kr vilket jag tycker är ganska mycket för en mus redan där, men är väldigt nöjd med responsen på den och en simpel/lätt knapplayout. Nöjd hittills, men G502 såg lite bekvämare ut enligt mig.

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | Asus ROG Maximus Z690 Hero | Intel I9 12900K | DDR5 32Gb Corsair 5200Mhz | M2. WD SN850 2TB | Corsair HX1200W | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | Corsair iCUE H150i Elite Capellix | 34" Alienware QD-OLED 3423DW

Permalänk
Medlem

Försöker verkligen bli kompis med min G903, alldeles för knasig form för fps. G305 är alldeles för liten och svår att greppa. Har även provat med AAA lithium + aluminiumfolie för att komma ner till 81 gram.

Lutar åt G pro wireless. Någon som har den och som känt på G900/G903? Stor skillnad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av miizoo:

Försöker verkligen bli kompis med min G903, alldeles för knasig form för fps. G305 är alldeles för liten och svår att greppa. Har även provat med AAA lithium + aluminiumfolie för att komma ner till 81 gram.

Lutar åt G pro wireless. Någon som har den och som känt på G900/G903? Stor skillnad?

Jag har G900, formen är helt åt skogen för mig får skit ont i handen, får ingen bra grepp liksom. Och så kommer denna ut precis när ja tänkte på de! Denna lär sitta as fint i min hand. Ska dra o känna på den sen. Dyr som fan dock..... :/