En duo av imponerande bakelser vinner SSD-enheter i Samsungs tävling

Trädvy Permalänk
Dalek
Registrerad
Dec 1999

En duo av imponerande bakelser vinner SSD-enheter i Samsungs tävling

Det har bakats som aldrig förr bland SweClockers medlemmar och nu har två lyckliga vinnare valts ut av juryn att kamma hem varsin högpresterande SSD-enhet från Samsung.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Jun 2005

Innan jag läste rubriken såg jag bilden och tänkte att jag nog ska köpa en kylfläns innan jag sätter in en sån där, trodde det var smälta diskar

Ryzen 3700x @ auto, Palit GTX 1080 GR Premium

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
södertälje
Registrerad
Okt 2010

Grattis till vinnarna ! Ni må fortsätta lagra med snabbhet fagra

Skickades från m.sweclockers.com

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Sapphire 290X Tri-X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bollnäs
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av Aka_The_Barf:

Innan jag läste rubriken såg jag bilden och tänkte att jag nog ska köpa en kylfläns innan jag sätter in en sån där, trodde det var smälta diskar

Samma här, blev lite orolig att min disk hade en bug så den kunde smälta

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006
Skrivet av Aka_The_Barf:

Samma här, men trodde det var något destruktivt test... ha ha.

Daisy, Daisy...
On a bicycle built for two!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

När får man provsmaka?

Dator: i7 4960x | 32GB | Asus Rampage IV Formula | GTX 1080

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arvika
Registrerad
Jun 2008

Åh vad rolig tävling, har helt missat detta.
Grattis till vinnarna, hoppas de smakade gott

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2013

Välgjorda och ser smarriga ut! Grattis!

Laptop: Lenovo Yoga 700

Fraktfritt Inet

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Hur smakade dom undrar jag?
Vad var dom uppbyggda och smaksatta av?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall (Forsa)
Registrerad
Sep 2003

Bara att gratulera vinnarna

Låda Phobya UltraBig Watercase V.1 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm radiatorer Minne4 X 8Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik AORUS GeForce® GTX 1080 Ti Waterforce WB Xtreme Edition 11G AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm Benq XR3501 AMVA 35" Curved

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2004

Ni bedömde väl enligt smaklökarna också?

Dator - Eizo S2431W, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 4970K, CM Hyper EVO 212, Asus Z97, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 16 gb Kingston DDR 3 1833Mhz, Gigabyte Geforce Windforce 970, Asus Zonar DG, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Heja Lennart!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Fan... Vissa på detta forumet är fan helt otroliga. Kul med dessa tävlingar.

"Whether you think you can or you can't, you're right!"

I7 4790K @ 4,8ghz, Corsair 110i GT, Titan Xp, 32 Gb 1600 Mhz RAM, 2 st 256 SSD i RAID0 för spel, 512 gb SSD systemdisk., Tascam US-2000 ljudkort. Skärm: Philips BDM4065UC 40" 4k.

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Staffanstorp
Registrerad
Aug 2012

Mitt bakverk bestod av sockerkaka i lager med vaniljkräm och sylt, sedan smörkräm spritsad ovanpå för att efterlikna SSDn.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Feb 2016

Mitt bakverk bestod av sockerkaksbotten, hemmagjord vaniljkräm på vaniljstång, krämgrädde och hemmagjord hallonsylt Dekoren är av sockerpasta och ätbar guldfärg. Riktigt smarrig blev den!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Dec 2010

Installerade en sådan disk i burken i fredags, den är snabb.
Men, vid normalt bruk märker man nog inte så mycket skillnad jämfört med en vanlig SSD.

Stort grattis till vinnarna, välförkänt.

CPU: Core i7-7700k @ 4.7GHz Cooling: Noctua NH-D14 MB: Asus ROG STRIX Z270H Ram: Corsair 16GB DDR4 3000MHz GPU: KFA2 NVIDIA GeForce GTX 1080 EXOC SSD: Samsung 830 Pro 512Gb / Kingston SSD 128Gb / Corsair Force 3 120Gb HDD:Seagate Barracuda 500GB, Seagate Barracuda 2TB Audio: Creative Sound Blaster Z Case: Fractal Design Define R3 PSU: Fractal Design 1000W OS: Windows 10 x64

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Ångrar mig alltid att jag inte deltog tills att vinnarna korats. Då inser jag att jag iallafall att jag inte skulle haft en chans

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Nov 2002

Haha, grattis! Otroligt vilken talang vissa har. Jag var lite orolig dock, när det stod att vinnarna skulle kontaktas via PM. Det är ju hur lätt som helst att missa att man fått pm!

MSI GT73VR Titan