SweClockers Meet & Geek kommer till Örebro 5/7!

Permalänk
Jacob Fanboy

@Henrik-W: Jag är lätt på, sitter på jobbet men kan avrunda runt 15 sen har jag någon minut bort till Bishops.

EDIT; Läste lite väl snabbt och blev lite exalterad av ordet "förfest"... Är folk sugna på att träffas innan så är jag gärna på då jag inte vet vad man ska göra fram till 19:00 annars.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Henrik-W absolut! Lär vilja möta upp @loevet som anländer vid 17-tiden, men så snart han är incheckad på hotellet går vi vidare nånstans. Om City Hotel har en bra lobby kanske vi kan hänga där?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Har semester men tänkte dra till jobbet en sväng och sitta i lounchen och knäcka en öl om ett par timmar. Hojta till om ni går någon stans

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ha en fin kväll! Själv sitter jag fast på jobbet och räknar antal skurar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Var på plats i Örebro runt 14 så har rekat stan lite..

Gissat att jag dyker upp runt 18 på bishops, ska glida ner i bubbelbadet med en kall först

Syns senare!

Visa signatur
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag är på hotellet (City Hotell) och @Oskar000 är på väg hit! Vi ska invänta @loevet i lobbyn och lär gå vidare till Bishops strax efter klockan 17:30.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Dyker upp på Bishops snart

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av Jacob:

Jag är på hotellet (City Hotell) och @Oskar000 är på väg hit! Vi ska invänta @loevet i lobbyn och lär gå vidare till Bishops strax efter klockan 17:30.

Snart där! Mitt bidrag till gamla reliker från teknikbranschen blir ... mig själv. Ses snart!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Tänker att jag strax far in till Örebro, lär vara på plats strax före 18.

Permalänk
Hedersmedlem

På plats

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

landade precis hemma efter arbete, så lite dusch, pumpa cyckeldäck (var länge sedan den fick rulla) o sedan bär det la av..up till torget

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Kan ju inte ansikten 😋 Vart sitter ni?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Jacob Fanboy

@niagi: Kommer om 5 så ser du en vilsen blond snubbe med blå skjorta så det ja.

Permalänk
Vägledare
Skrivet av OSkar000:

På plats

Skickades från m.sweclockers.com

Jasså redan där!? Jag som sitter och ugglar på hotellrummet. Ska bara runda av min enmannaförfest så kommer jag!

Permalänk
Medlem

Rör mig ner mot stan nu. Kille iklädd grå kavaj och vit t-shirt med ett försök till ansat semesterskägg = jag!

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Medlem

Sitter på uteserveringen nära ingången. Blå t-shirt
Två personer

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Administrativ avgift

@niagi: Drar dit nu med min El-scooter , håll koll efter kille i Dreamhack hoodie (För kallt för skjorta och scooter)

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Sitter 7 meter från Bishop med @nilzon 😊 Dyker nog in om en stund, ska bara knäcka en öl till.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Klipper gräset, vattnar blommor och fixar käk till frugan. Sen ansluter jag runt 19:30 😎
/Mikael

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Vi sitter i "matsalen"! Ligger i rummet direkt till vänster om baren.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Relik 📜

Blev tyvärr hemma efter en hastig attackfeber. Ha det så kul utan mig ikväll, och ta många bilder!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Johan_G3 Tjena! Kommer du?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Uppdatera gärna med bilder i forumet här!

Skål!

Visa signatur

Intel i7-4790K | Palit GeForce GTX 1080 Super Jetstream | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance Low Profile 32GB DDR3 PC3-12800 | Samsung SSD 840 EVO 250 GB | Asus Z97-A

Permalänk
Medlem

Ja mycket bilder önskas!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Några bilder... kommer väl mer när jag kommit hem.

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Blev tyvärr hemma efter en hastig attackfeber. Ha det så kul utan mig ikväll, och ta många bilder!

Krya på dig.

@Jacob
Helsingborg nästa? Hoppas ni har det trevligt, grymma är ni.
Vilket härligt fora. <3

Permalänk
Medlem