Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Hittar inte supportchatten?

Permalänk

Hittar inte supportchatten?

Skrivet av Elgigantens hemsida:

Du hittar chattfunktionen på vår sida. Bara se efter den blåa "Kan vi hjälpa dig? Chatta här!"-knappen som du vanligtvis hittar på botten av sidan.

Är chatten borttagen, eller är jag blind? Testat flera tider på dygnet med flera webbläsare, ser ingen knapp.

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av hipstergamer:

Är chatten borttagen, eller är jag blind? Testat flera tider på dygnet med flera webbläsare, ser ingen knapp.

Finns i högra nedre hörnet även nu. Du använder väl adblocker av någon anledning som spärrar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Finns i högra nedre hörnet även nu. Du använder väl adblocker av någon anledning som spärrar.

Ser inget där på någon av mina webbläsare (inga addons). Kan du ta ett screenshot på hur det ser ut?

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Medlem

Om du går in här och scrollar neråt på sidan borde den komma upp nästan längst ner till höger på skärmen. För mig har den dock varit avstängd länge.

Permalänk
Medlem

Jag kör Firefox och ser ingen chattknapp heller

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Inaktiv

Testade i Chrome. Chrome kraschade.
Testade igen, stängde av ublock origin, fungerade sen.
Fungerade bra i Edge dock, inga tillägg.
Firefox, helt död.

Permalänk
Medlem

Efter att ha stängt av uBlock Origin och tillåtit sisådär sjutton lager av javascript dyker chattknappen upp för mig. Nu är jag ju en asocial jävel så snabbt på med allt som blockerar igen!

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av hipstergamer:

Ser inget där på någon av mina webbläsare (inga addons). Kan du ta ett screenshot på hur det ser ut?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro