In Win presenterar lyxchassit In Win 925

Trädvy Permalänk
Number Six
Registrerad
Dec 1999

In Win presenterar lyxchassit In Win 925

Med senaste In Win 925 siktar företaget på att erbjuda ett rymligt chassi där rejäl kapacitet för kylning står i fokus.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2014

Efter In Wins alla lyxchassin blir man inte lika förvånad längre men det vattnas fortfarande lika mycket i munnen varje gång de släpper något nytt (som är långt utanför ens chassibudget förstås)

Molijoxer och mojänger

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Okt 2009

"4mm aluminium masculine figure"??
Mastigt chassi men skrattade lite vid den beskrivningen. Känns definitivt som att man kan bygga en show stopper i den

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Aug 2009

Känns som att någon ställt in skärpan fel i videon, bilderna är också väldigt suddiga. Får en känsla av att vilja ta på mig solglasögon eftersom när något väl syns så bländar det mig.

Edit: Jag hoppas vattenkylning ingår i det priset.

*Asus B350M-A|1300X@4,3GHz|2x8GB@3,1GHzC14|GTX780-3GB@1149/3334MHz|Corsair-TX650W|Core V21.
*AsRock N68C-S|Phenom II x4 840@3.2GHz|2x4GB@1,6GHzC9|GTX650Ti-1GB| Fractal 500W|Natec Apion.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
växjö
Registrerad
Jun 2016

Kanske vore något för nästa projekt tyckte 928 var lite för stor som jay byggde i men denna kanske

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build Lian Li Dynamic Rev 2.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Feb 2010

Wow, snygg och estetiskt skrikande!!

Priset ouch.

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6850K 4.5GHz | 32GB RAM | RTX 2080

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsjö stn
Registrerad
Mar 2015

Vilken ful logga

Ser ut som någon försökt tatuera walkmanloggan på fyllan.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2010

Ge mig plywoodchassit istället

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Min del av stan
Registrerad
Feb 2002

Fult som stryk och dessutom svindyrt. Blir garanterat en kioskvältare

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2008

Förstår inte vad som skall vara "premium" med detta chassi förutom prislappen då.

Skrivet av Sebastian V:

Wow, snygg och estetiskt skrikande!!

Priset ouch.

Nog skriker det alltid... sen är det tur att smaken är som baken.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2019

Aldrig gillat inwin. Bykski har häftigare chassin eller thermaltake. Men det är min smak och talar inte för andra då vi alla är olika. Men priserna från inwin är galna. Själv köpte jag nyligen thermaltake core p5 som är ett utomordentligt chassi med många möjligheter. Stående, liggande heck släng upp den på väggen om du vill. Bästa chassit på år om jag får säga min mening. Även modding sidan för just p5 finns det massa för. Men denna var mja inget speciellt som jag kan se. Inwin har andra som är bra snyggare

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö/Lund
Registrerad
Dec 2007

Inblåst från ovan? Hmm inte så jag läst man ska bygga XD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

Jag fann det helt ok men inget jag skulle köpa men 4 mm aluminium? Galet tjockt, 2 mm räcker långa vägar

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006

Jag har precis byggt i ett 928 och det är brutalt stort/tungt men samtidigt så häftigt!. Men så fixar det även 6x 140 mm i toppen. Detta känns mer användarvänligt men skulle gärna se en ännu mindre variant ITX / mATX kanske.

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
växjö
Registrerad
Jun 2016
Skrivet av timpelay:

Jag har precis byggt i ett 928 och det är brutalt stort/tungt men samtidigt så häftigt!. Men så fixar det även 6x 140 mm i toppen. Detta känns mer användarvänligt men skulle gärna se en ännu mindre variant ITX / mATX kanske.

Då är ju nästa fråga var man vänder sig för inköp av inwin chassin i eu finns ju inte med på deras egna web store varken detta eller 928:n

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build Lian Li Dynamic Rev 2.1

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006
Skrivet av Tip Top:

Då är ju nästa fråga var man vänder sig för inköp av inwin chassin i eu finns ju inte med på deras egna web store varken detta eller 928:n

Caseking

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay