Permalänk
Medlem

Zelda Collectors Edition

Zelda Collectors Edition till Nintendo Gamecube innehåller fyra spel:
1. Zelda Majoras Mask
2. The Legend of Zelda(Zelda 1)
3. Zelda II - The Adventure of Link(Zelda2)
4. Zelda Ocarina of Time

Detta spelet är eftertraktat för att Wii är bakåtkompatibelt med Gamecube spel så folk köper detta tillsammans med ett Memory Card och en Gamecube-kontroller för att lira Majoras Mask på Wii med så bra bild som möjligt på moderna TV-apparater.

Jag har gett 700 kr för mitt, det går upp mot de summorna på Tradera vid budgivning. Men släpper det för 500 kr.

Helt komplett som på bilden med instruktionsbok, fodral osv.

Swish-betalning så skickar jag samma dag, gratis frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag vill minnas att jag fick 2 exemplar av denna promotion som var gratis. Kul att det fortfarande är populärt.
Jag ger ett mindre bud på 300kr, tror säkert du får den såld för det du vill.

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voffen1:

Jag vill minnas att jag fick 2 exemplar av denna promotion som var gratis. Kul att det fortfarande är populärt.
Jag ger ett mindre bud på 300kr, tror säkert du får den såld för det du vill.

Får se om någon på Tradera nappar på 500 kr(går ut om 1 dag och 10 tim) eller om någon här dyker upp. Annars får du köpa det för 300 kr om du fortfarande är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voffen1:

Jag vill minnas att jag fick 2 exemplar av denna promotion som var gratis. Kul att det fortfarande är populärt.
Jag ger ett mindre bud på 300kr, tror säkert du får den såld för det du vill.

Spelet är ditt för 300 kr om du är intresserad fortfarande. Fuck snåljåparna på tradera.

Permalänk
Medlem

Trist när man inte får det för man vill. Jag tänker att jag avvaktar mitt köp. Jag tar kontakt med dig om jag ändrar mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daroo:

Zelda Collectors Edition till Nintendo Gamecube innehåller fyra spel:
1. Zelda Majoras Mask
2. The Legend of Zelda(Zelda 1)
3. Zelda II - The Adventure of Link(Zelda2)
4. Zelda Ocarina of Time

Detta spelet är eftertraktat för att Wii är bakåtkompatibelt med Gamecube spel så folk köper detta tillsammans med ett Memory Card och en Gamecube-kontroller för att lira Majoras Mask på Wii med så bra bild som möjligt på moderna TV-apparater.

Jag har gett 700 kr för mitt, det går upp mot de summorna på Tradera vid budgivning. Men släpper det för 500 kr.

Helt komplett som på bilden med instruktionsbok, fodral osv.

Swish-betalning så skickar jag samma dag, gratis frakt.

Läs hela annonsen här

Finns den kvar?

Skickades från m.sweclockers.com