Diverse: bla. MS Arc, Cisco WES610N, PoE-adaptrar. bilder: http://salsish.st/annons/

Permalänk
Medlem

Diverse: bla. MS Arc, Cisco WES610N, PoE-adaptrar. bilder: http://salsish.st/annons/

Hej!

SÄNKTA PRISER FÖR ATT FÅ FART PÅ ER SÅHÄR EFTER JUL

Det är som vanligt, tjejen tjatar på att nu måste jag slänga "skräpet" om jag inte ska använda det... så detta blir en annons med lite allt möjligt som kommer fyllas på vartefter jag går igenom mina grejer.

Jag kan tyvärr bara ladda upp 5 bilder, men desto fler bilder per produkt finner du här, och önskas någon specifik bild så är det bara att höra av sig så ska jag använda mina grymma mobilfotoskills..

Priset på sakerna går att diskutera, jag är inte alltid omöjlig, dock tillkommer ALLTID frakt (om ni inte vill hämta i Jönköping/Huskvarna). Jag skickar i ganska tunna (därmed lätta) vadderade kuvert, och antal frimärken blir beroende på vikt.
Jag kollar givetvis om det blir billigare att köpa ett sånt där blått av Postnord som är inrikes upp till en viss vikt.

Jag kan ta betalt via Swish, kontanter (vid fysiskt möte) & PayPal... Vi bestämmer deal för deal, men jag föredrar självklart Swish.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

HP Original AC-Adapter

Spare part: 744893-001
Har för mig att jag fick den till en Elite- eller ProBook.

Bilder finns här.

pris: 75kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cisco/Linksys WES610N - WLAN till LAN
Enheten snappar helt enkelt upp ditt WLAN och har sedan 4 vanliga RJ45-portar som du kan använda. Bra för servrar till exempel, som kanske står i skrymslen där täckningen inte är den bästa
Verkar ha utgått och blivit ersatt, troligtvis mer brandad Linksys, men fanns och köptes här på Dustin för ett par år sedan. Fungerar finfint.

Bilder finns här.

Pris: 250kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
PCI-E x4 adapter för M2, (Sintech ST-A2013SA-B)
Adaptern i sig är bara ett år gammal, köpte den för att försöka rädda en disk från en äldre Macbook.. Funkade fint men jag fick inte ut datan jag ville..
Hur som så är det den här adaptern.

Notera att den bara stödjer diskar med 25-28 pin. Det står Mac överallt, men borde väl gå att formatera om till NTFS eller vad man nu vill ha.. tyvärr kan jag inte testa.

Bilder finns här. Samma serienummer, men de verkar ha snyggat till den med svart kylfläns nu.

Pris: 80kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

FSP Power Supply
Enklare, mindre modell på 300W. 80+ Bronze standard.
Inte mycket mer att säga om det kan skicka med AC-kabel, SATA, lite alt möjlig om så önskas. Tänk då på att vikt blir tyngre och frakt dyrare.

Bilder finns här.

Pris: 75kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Microsoft Arc
Trådlös (Blåtand) ihopfällbar datormus. Plug and play, testat både på Windows 7/10 och Debian (Buster).
Inte absolut senaste modellen, men ser likadan ut/fungerar likadant som den här på dustin.
Nya fräscha AAA-batterier sattes i förra veckan.

Se mina bilder här.

Pris: 200kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ubiquiti Gigabit PoE-switch (3st)
Gigabit Power over ethernet-switch från Ubiquiti. Står modell GP-D480-05G, och det tree stycken, med strömkabel, till salu.
Vet inte om det är samma med annan modellbeteckning, men den ser i alla fall ut som de här på Dustin

Se mina bilder här.

Pris: 80kr/st. eller alla 3 för 200kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aqara Dörr- och fönstersensor [SÅLD]
har själv kört den med Xiaomis egna gateway och Mi Home-appen. Fungerar klockrent men har ingen större användning för den just nu. Den larmar om kylskåpet står öppet i längre än en minut
Tyvärr är kartong och sånt slängt, men tror jag köpte den för runt 2 månader sen.
Någon slags gateway för Zigbee krävs.
Aqara Door and Window Sensor
Pris: 100kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Svart Xbox 360 trådlös handkontroll, inklusive mottagare till PC [SÅLD]
samt drivrutiner på skiva. Kan göras om och skickas som en image om du inte jättegärna vill ha den, tror inte ens den behövs längre.
Har används för att spela FIFA på datorn någon gång per år.
Testad och körd under Windows 7 samt 10 i alla fall.
Säljes helst som ett kit.
Adapter
Handkontroll

Pris: 250kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Philips QC5115
En enklare, välskött och alltid noga rengjord hårtrimmer som främst använts till att klippa fjunen på sonen. Fick en trådlös i julklapp, så denna har numer blivit överflödig i vårt hem.
Ställs in mellan 3-21mm.
Länk till hårtrimmern
Alla originaldelar förutom borsten (kan skicka med en Braun istället om så önskas :).

Se mina bilder här.

Pris: 50kr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Överlevnadskit
Allt en riktig man behöver för att klara sig ett par veckor i vildmarken! Oöppnad men guld värd, hade en likadan tidigare som jag tragiskt nog misshandlade lite väl hårt under en campingtrip..

Kolla bilderna här!

Pris: 100kr för denna diamant!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mer skoj kommer!
bla. Diverse RAM, Nätagg på 300W av FPS (80+ Bronze), En random, riktigt stor överlevnads/vildmarkskniv med allt man behöver, i obruten förpackning (om man får sälja det här?), nostalgi med schyssta gamla mobos, vad sägs tex om DFI LanParty UT NF-4 Ultra-D?
....och mycket mer

Finns intresse för defekta telefoner av olika slag? har bla. en död (orsak okänd) Samsung S7, och en Samsung S7 som fungerar, men som är sprucken på baksidan, samt en del repor på skärmen.
Några önskemål? Mycket går att skaka fram!

Läs hela annonsen här

missade bold
Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk

Aqara Dörr- och fönstersensor 100 kr + porto

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4770K | Asus Maximus VII Ranger | GTX 1070 Ti 8 GB | 16GB RAM | Seasonic Prime 550W | Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av DillmeSill:

Aqara Dörr- och fönstersensor 100 kr + porto

Skickades från m.sweclockers.com

Då är den din skicka PM med adress

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Medlem

@Salsa: Vad vill du ha för Samsung S7 som är död?
Vad vill du ha för båda?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av Salsa:

Några önskemål? Mycket går att skaka fram!

Chromecast Audio?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Oh, squiggly line in my eye fluid, I see you there, lurking in the periphery of my vision. But when I try to look at you, you scurry away. Are you shy, squiggly line? Why only when I ignore you do you return to the center of my eye? Oh, squiggly line, it's all right. You are forgiven.

S. Griffin

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

@Salsa: Vad vill du ha för Samsung S7 som är död?
Vad vill du ha för båda?

Den döda... 100kr? Den som fungerar hmm.. vad kan den vara värd? kan skicka bilder i PM

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asklepios:

Chromecast Audio?

Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr inget jag äger själv, men ska höra runt bland kompisar i samma sits

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Skrivet av Salsa:

Tyvärr inget jag äger själv, men ska höra runt bland kompisar i samma sits

Topp!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Oh, squiggly line in my eye fluid, I see you there, lurking in the periphery of my vision. But when I try to look at you, you scurry away. Are you shy, squiggly line? Why only when I ignore you do you return to the center of my eye? Oh, squiggly line, it's all right. You are forgiven.

S. Griffin

Permalänk
Medlem

Aqara-sensorn gick snabbt och ligger på lådan inom en timme. Tack för snabb och smidig affär @DillmeSill !

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Medlem

Xbox 360 trådlös handkontroll inkl mottagare
250kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av wdrsn:

Xbox 360 trådlös handkontroll inkl mottagare
250kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Yes box, den är din! skicka PM med adress

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Medlem

Nu verkar jag inte kunna ändra annonsen längre..

Får göra en ny där jag fyller på med mer grejer som diverse komponenter (RAM, processorer, CPU/GPU/Chassi-fläktar (inte av senaste model...), nån laptop, NAS-server, trådlös laddare med adapter för USB-C och en massa olika bra att ha!
Kan nog tänka mig sälja mitt nuvarandra grafikkort också för den delen, ASUS GTX 560Ti DirectCU II om någon skulle finna det intressant

håll utkik i dagarna!

Det som finns kvar är allt som inte är markerat i rött, priserna går att diskutera ifall ni anser att det är alldeles för högt, målet är att ALLT ska bort

felstavniin
Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Medlem

Håll lite koll på http://salsish.st/annons/

det kan råka dyka upp lite saker med info och priser där

formattering
Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Medlem

Modell: Fujitsu Lifebook A530

Lite äldre, men uphottad till 8Gb RAM. Intel i3a, inbyggd blåtand, SD-kortläsare, 15,6" skärm, OEM-licens för Win 7 på baksidan
Just nu disklös, men går att fixa original då jag har den liggandes (från min till höger, där jag kör SSD), alternativt så fixar du en egen (förslagsvis SSD)
Batteriet är inte på topp..

För tillfället är laddaren försvunnen, men dyker förhoppningsvis upp i helgen

http://www.billigteknik.se/foretagsdator/4511-fujitsu-lifeboo...

gäller den som inte bootar till VÄNSTER, den högra är min och körs Debian Buster på. Funkar mycket bra!

Pris: Vet ej, beror på om jag hittar laddaren.. men buda gärna redan nu!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

D-Link PowerLine DHP-306AV

2st, används för att köra datatrafik över elnätet. Smidig lösning om du inte behöva extrema hastigheter eller inte vill/kan köra trådlöst, till garaget exempelvis.
var väldigt dyra styckvis på sin tid.. Produkt när den fanns på dustin

bilder och lite info finns redan här.

Pris: 150kr (för båda)

http://salsish.st/annons

BB-code
Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Medlem

en hel del borta

kan inte ändra annonsen, men följande är numer sålda:

  • * Microsoft Arc

  • * 3st PoE-adaptrar

  • * PCI-e x4 M2

Vill slå ett extra slag för:
Cisco/Linksys WES610N - WLAN till LAN
Enheten snappar helt enkelt upp ditt WLAN och har sedan 4 vanliga RJ45-portar som du kan använda. Bra för servrar till exempel, som kanske står i skrymslen där täckningen inte är den bästa
Bilder finns här.

Pris: 250kr150kr

--------------------------------------------------------------------------------------

D-Link PowerLine DHP-306AV

2st, används för att köra datatrafik över elnätet. Smidig lösning om du inte behöva extrema hastigheter eller inte vill/kan köra trådlöst, till garaget exempelvis.
bilder finns redan här.

Pris: 150kr100kr (för båda)

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700