Permalänk
Medlem

Intel I5-9600K

Hello,

Säljer här en Intel i5-9600k, då jag uppgraderat. Har kört den med all core 4,7 ghz med auto voltage och den har då gått väldigt bra. Kylt har jag gjort med en Be Quiet! Dark Rock TF, så den har sällan sätt några högre temperaturer. Kanske att den sticker upp till 70 grader.

Testar här först (om någon är intresserad), innan jag lägger ut på t.ex. tradera eller liknande.

Bor i Solna, kan mötas upp någonstans eller så kommer ni till mig. Ska den skickas, så har jag paypal/swish och bank.

Säljer om jag får ett bud som känns bra och vi kommer överrens om en säker överlämning.

Mvh
Cristoffer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jättefynd grabben i5 med 6 kärnor för 123 456 kr! Nog har nått blivit lite fel här

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Skrivet av Joakim Ågren:

Jättefynd grabben i5 med 6 kärnor för 123 456 kr! Nog har nått blivit lite fel här

Man brukar skriva så 123456 när man ej har något pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Skrivet av andersgog:

Man brukar skriva så 123456 när man ej har något pris.

Hej, exakt som Anders skriver, så är det för att jag inte sätter ett pris. Men anar att de mer var som ett skämt :), men om du vill får du mer än gärna köpa för 123 456 kr ;).

Permalänk
Medlem

1500 vid snabb affär.

Permalänk
Medlem

1700:- inkl frakt om du kan skicka

Permalänk

1800:- inkl frakt

Visa signatur

Less is more

Permalänk

Drar tillbaka mitt bud.