NZXT Kraken X54 240mm liquid cooler

Permalänk
Medlem

NZXT Kraken X54 240mm liquid cooler

Oanvänd och inplastad CPU-kylare från NZXT.

Passar flertalet sockets från både AMD och Intel, för fullständig lista se tillverkarens hemsida:
https://www.nzxt.com/products/kraken-x52

Kylaren vanns på Sweclockers julkalander 2019 men har till skillnad från övriga delar av paketet aldrig kommit till användning. Originalföljesedel följer med vid köp. Kvitto finns av naturliga skäl inte (vad det gör med garantin vet jag inte).

Tänker mig en prislapp kring 500 kr även om värdet kanske är högre. Men skulle känna mig som en skitstövel om jag sålde den dyrare, särskilt här på Swec

Gärna avhämtning i Solna, alternativt paket med PostNord 95 kr (inom Sverige).

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Tar den gärna! Bor i city men har ej möjlighet att ta mig till Solna så vi kör på frakt!

Visa signatur

RTX 3070 • 34GK950F

Permalänk
Medlem

jag köper den gärna om jeppe3 hoppar av, siwshar förskott +frakt

Permalänk
Medlem

600+frakt

Permalänk
Medlem

@cooljeppe3 Jag PM:ar dig!

Skulle det bli avhopp tar jag folk i ordning uppifrån. Ser bud över 500 men menar det jag skrev att jag inte vill ta mer betalt för något jag fått gratis

Edit: Avhämtare får förtur vid ev. avhopp från Mr. Jeppe

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Hej köper gärna om det inte blir sålt, behöver fraktas isåfall.

Permalänk
Medlem

Nu är den rackaren såld till cooljeppe3, så vi stänger butiken för den här gången. Tack för alla svar

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.