Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Yamaha RX-A840 Värdera

Ja, som trådnamnet säger. Ska sälja min förstärkare, en Yamaha RX-A840, fint skick osv.
Vad är en rimlig peng att begära?

Mer info på länken nedan:

https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?e=2709658

Permalänk

Testa med 100kr kilot. Faktiskt, runt en tusing tänker jag. Lägg ut för lite mer dock så har du prutmån.

Visa signatur

.:bjorn

Permalänk
Medlem

Hej,
Beroende på var du bor så köper jag gärna receivern av dig för 1000 förutsatt att den fungerar helt och hållet.

Visa signatur

Kom ihåg att det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Enligt Hifisharks sålda annonser har de gått för mellan 2-5k.

Permalänk
Medlem

Inget stöd för Atmos och HDR sänker värdet lite, men det är en bra förstärkare och uppskattar värdet till ca 2000:-.

Permalänk
Medlem

Taskmörtar att föreslå högre priser efter jag har lagt ett bud.
TS, pma gärna mig innan du lägger ut den så kanske vi förhoppningsvis kan komma överens om något.

Visa signatur

Kom ihåg att det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Jag pudlar lite och håller med om att 2000 är ett bra utgångsläge. Verkar ha bra ljud, och någonstans är ju det huvudsaken.

Visa signatur

.:bjorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av t_i_v:

Taskmörtar att föreslå högre priser efter jag har lagt ett bud.
TS, pma gärna mig innan du lägger ut den så kanske vi förhoppningsvis kan komma överens om något.

Taskmört att försöka köpa den till underpris när TS undrar vad man kan få för den.

Permalänk
Medlem

Sålde min Yamaha receiver med liknande spec för ett tag sedan. La ut den för 2000kr och kunde använda notiserna från Blocket-appen som väckarklocka kan jag säga. Den såldes fort. Dubbla HDMI ut och Spotify Connect tror jag hjälper priset.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Jag har föregångaren, A830. Jag tror nog du kan få 2000 spänn för din utan problem, men precis som @macmann1 föreslår, tryck på dubbla HDMI ut (vilket var iaf anledningen till att jag handlade min, för TV + projje) - Spotify connect är också en fin grej, men jag kan tänka mig att en del har andra lösningar (Chromecast, sonos, etc).

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.