Säljer NZXT Kraken x52, Noctua A12x15 ChromaX och Steam Link

Permalänk

Säljer NZXT Kraken x52, Noctua A12x15 ChromaX och Steam Link

Hej,

Säljer lite saker som inte kommer till användning.

Först en NZXT Kraken x52 i gott skick! Använd i cirka två månader. Använt tryckluft för att rengöra radiatorn från damm så den är så gott som ny!

En oanvänd Noctua A12x15 ChromaX, nypris 299kr.

Samt en Steam Link. (såld)

Pris är diskuterbart, så kom med bud.

Jag har även en Noctua nh-d15 chromax.black som jag vill byta mot en NH-U12S chromax.black + pengar om någon är intresserad.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Betalning sker via Swish.

Hälsningar,

Pontus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400 plus frakt för nzxt-kylaren

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Du är inte intresserad av enbart pengar för din noctua nh-d15?

Permalänk
Medlem

500kr + frakt nzxt

Permalänk
Medlem

100 + frakt för a12x15 chromaX

Permalänk
Skrivet av Proxann:

Du är inte intresserad av enbart pengar för din noctua nh-d15?

Jo vi närmare eftertanke så skulle jag kunna tänka mig att sälja den för pengar, men då tänker jag mig 910 kr. Och då ingår även dessa https://www.inet.se/produkt/5320455/noctua-na-hc3-chromax-bla...

Permalänk
Medlem

Nzxt kraken 600 + frakt

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbotanten:

Jo vi närmare eftertanke så skulle jag kunna tänka mig att sälja den för pengar, men då tänker jag mig 910 kr. Och då ingår även dessa https://www.inet.se/produkt/5320455/noctua-na-hc3-chromax-bla...

Exklusive frakt?

Permalänk
Skrivet av Proxann:

Exklusive frakt?

Ja, exklusive frakt.

Permalänk
Medlem

Noctua A12x15 ChromaX - 125 kr hämtar

Permalänk

A12x15 + NA-HC2 300 kr, kan hämta. Kan du bekräfta att HA-HC2 är till salu och är komplett?

Permalänk
Skrivet av Super Älg:

A12x15 + NA-HC2 300 kr, kan hämta. Kan du bekräfta att HA-HC2 är till salu och är komplett?

Hej, NA-HC2 är komplett och säljes egentligen ihop med NH-d15, men om du är villig att betala 400 kr för så är det ditt.

Permalänk

Noctua A12x15 chromax är nu såld. Nu återstår endast NZXT Kraken x52.