Permalänk
Medlem

Lian Li PC O-11 Dynamic

Skulle göra ett vattenkylningsprojekt, men blev aldrig av. Riktigt tråkigt, men ser gärna att det hamnar hos någon som har användning för det.

Chassit är köpt hos Inet men öppet köp är slut.

Ligger helt nytt i kartong, aldrig ens upptaget.

Nypris ligger på 1499, jag säljer för 1199 :- eller till högst bjudande.

Finns att hämta i Stockholm. Frakt kan anordnas, men på köparens bekostnad. Avhämtning prioriteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av davidl22:

Skulle göra ett vattenkylningsprojekt, men blev aldrig av. Riktigt tråkigt, men ser gärna att det hamnar hos någon som har användning för det.

Chassit är köpt hos Inet men öppet köp är slut.

Ligger helt nytt i kartong, aldrig ens upptaget.

Nypris ligger på 1499, jag säljer för 1199 :- eller till högst bjudande.

Finns att hämta i Stockholm. Frakt kan anordnas, men på köparens bekostnad. Avhämtning prioriteras.

Läs hela annonsen här

Om det är oöppnat skulle jag ändå höra av mig till @Inet, ofta kan de vara rätt shyssta med att lämna tillbaka saker efter öppet köp om man inte öppnat paketet och det är något de fortfarande säljer

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag lägger ett bud på 1000 kr om du kan tänka dig att droppa av den i NDS.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Om det är oöppnat skulle jag ändå höra av mig till @Inet, ofta kan de vara rätt shyssta med att lämna tillbaka saker efter öppet köp om man inte öppnat paketet och det är något de fortfarande säljer

Det var längesedan öppet köp löpte ut. Men kartongen står här, ingen försegling bruten. Vart kontakter man dem bäst, kundtjänst eller här på forum?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Jag lägger ett bud på 1000 kr om du kan tänka dig att droppa av den i NDS.

Bud noterat. Vad är NDS?

Permalänk
Medlem
Skrivet av davidl22:

Det var längesedan öppet köp löpte ut. Men kartongen står här, ingen försegling bruten. Vart kontakter man dem bäst, kundtjänst eller här på forum?

Deras kundtjänst brukar vara superbra! Ibland hjälper dom här på forumet också, men skulle testa kundtjänst Kanske gårt att få ett tillgodokvitto iaf

Skrivet av davidl22:

Bud noterat. Vad är NDS?

Jag tror (efter lite googling) att hen menar Norra DjurgårdsStaden haha

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Deras kundtjänst brukar vara superbra! Ibland hjälper dom här på forumet också, men skulle testa kundtjänst Kanske gårt att få ett tillgodokvitto iaf

Skickade iväg ett mail till dem, får se hur de svarar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av davidl22:

Skickade iväg ett mail till dem, får se hur de svarar.

Uppdatera gärna hur det gick så har vi övriga också en framtida referens

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Avhämtning eller + frakt?

Permalänk
Skrivet av davidl22:

Avhämtning eller + frakt?

Vart i Sthlm bor du/kan lämna det ?

Permalänk

Är det ett vitt eller svart ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Är det ett vitt eller svart ?

Vitt chassi

Permalänk
Skrivet av davidl22:

Vitt chassi

Bra...vart i Sthlm kan du lämna av chassit?

Permalänk
Medlem

UPDATE: Lämnade av chassit hos Inet. De skulle se vad de kan göra. Hoppas att det löser sig.

Permalänk

Jag som ville köpa det??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Jag som ville köpa det??

Jag förstår att du ville köpa det. Men Inet kan troligtvis erbjuda tillgodokvitto med ca 200kr i prisavdrag. Så då är det mer aktuellt för mig än att sälja det för 1100kr.

Hoppas du förstår. Kommer uppdatera här i tråden, det är möjligt att de ändrar sig.