Problem med blizzard idag, 14/10?

Permalänk
Medlem

Problem med blizzard idag, 14/10?

Sitter i kö för att komma in b.net, ~180 minuter säger den att det kommer ta!
Är det något jag missat eller har de problem?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Det är problem med autentiseringsservern tydligen.

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Det är problem med autentiseringsservern tydligen.

ah, det för klarar saken. Inget hearthstone ikväll då

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Inaktiv

670 min..

Permalänk
Medlem

Ordentliga problem i HotS I eftermiddags. Kunde logga in men inga hjältar utom free week var tillgängliga. En polare hade samma problem i fredags. Egendomligt.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Sitter i kö för att komma in b.net, ~180 minuter säger den att det kommer ta!
Är det något jag missat eller har de problem?

Klicka på "Switch User" och byt till amerikanska servrar. Det är problem med EU servrarna endast, och spelen ansluter ändå till Europeiska serverar när du väl är inne.

Visa signatur

Dator: Gigabyte Gigabyte GA-Z170-HD3P| ASUS GeForce GTX 1070 | i5-6500 @ 3.20GHz | 32 GB DDR4 2133 MHz | AeroCool Battlehawk | Corsair 140mm RED LED |
Kringutrustning: HyperX Alloy Elite RGB | Beyerdynamic DT 770 Pro 80 ohm | HyperX Pulsefire FPS PRO | Corsair MM300 | AOC C27G1 | Blue Snowball

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qmobss:

Klicka på "Switch User" och byt till amerikanska servrar. Det är problem med EU servrarna endast, och spelen ansluter ändå till Europeiska serverar när du väl är inne.

Hjälpte inte för mig.

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X, ASUS ROG Strix B550-F Gaming, G.SKILL Trident Z Nero 32GB 3600Mhz, Gigabyte Gaming OC 3080
🖥️ → Monitor: Xiaomi 34" Ultrawide 144hz
⌨️ → Cooler Master Masterkeys Pro
🖱️ → ASUS ROG Strix Gladius II Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don Stroker:

Hjälpte inte för mig.

Hmm... underligt. Det har hjälpa många...

Visa signatur

Dator: Gigabyte Gigabyte GA-Z170-HD3P| ASUS GeForce GTX 1070 | i5-6500 @ 3.20GHz | 32 GB DDR4 2133 MHz | AeroCool Battlehawk | Corsair 140mm RED LED |
Kringutrustning: HyperX Alloy Elite RGB | Beyerdynamic DT 770 Pro 80 ohm | HyperX Pulsefire FPS PRO | Corsair MM300 | AOC C27G1 | Blue Snowball

Permalänk
Medlem

Suttit i kö hela dagen, när jag väl kom in nyss o ska välja gubbe i Wow så fastnar det i loading screen och man kommer tillbaka till där man väljer gubbar och får då felmeddelande "character not found". Googlar och för upp tips om att starta om datorn, appen bland annat..visst. Nu sitter man i kö igen...63min

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Suttit i kö hela dagen, när jag väl kom in nyss o ska välja gubbe i Wow så fastnar det i loading screen och man kommer tillbaka till där man väljer gubbar och får då felmeddelande "character not found". Googlar och för upp tips om att starta om datorn, appen bland annat..visst. Nu sitter man i kö igen...63min

Har du testat det jag skrev i mitt förra inlägg?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Inga problem för mig just nu. Hade problem tidigare.
WoW itself fungerar "bra" (Det fungerar, men t.ex realmlist visar att jag inte har några karaktärer alls, men vid val av realm så finns alla där som dom ska), men launchern har en kö.

Permalänk
Medlem

Fick bästa tipset nyss, gå in i retail mappen för wow o starta Exe filen där så startas wow direkt o hoppar över launchern, blev inloggad direkt haha