Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Bra att det är en mycket kompakt ficklampa, endast 83 cm bred. Fast jag trodde det var en väckarklocka för barn väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka med väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka kvarts.

Permalänk
Medlem

Hittade den med engelsk text. Slimming blir avsugning. Shaping blir rakapparat.
https://www.amazon.co.uk/amara-global-Neoprene-Weight-Fitness...

Permalänk
Medlem

Skönt att det finns bälte.

Ett schyst förkläde till din respektive kanske också behövs under tiden. Bra val för både älskare och familjer.

Permalänk
Medlem

Beprövat mordvapen, när du har bestämt dig.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

"Krossa med stöveln genom stötar och vridningar av handleden" - jag brukar ha stövlar på fötterna, men det kanske bara är jag?

Däremot har de ju en poäng i att mördare använts i flera gamla kulturer, bra produktinfo!

Skrivet av Arthur Bongo:

NSFW:
https://www.amazon.se/s?i=sporting&bbn=20653060031&rh=n%3A205...

Intressanta artiklar på hemmagym avdelningen...

Skrivet av Arthur Bongo:

https://i.imgur.com/cLPmqlq.png

https://www.amazon.se/s?i=sporting&bbn=20653062031&rh=n%3A205...

Eller fitnessutrustning. Några är lite annorlunda än de andra. Ett handfast grepp krävs.

Fittness? (Förlåt.)

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

stenmörker, mördande, granitstenmört, mörteraren, mördare, mörsen, stenmörter.

Hur fan kan de få till så många olika varianter på liknande ord?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Skrivet av Arthur Bongo:

NSFW:
https://www.amazon.se/s?i=sporting&bbn=20653060031&rh=n%3A205...

Intressanta artiklar på hemmagym avdelningen...

Så att du ska träna en muskel som man sällan tränar på mer professionella gym, naturligtvis.

Visa signatur

The Macintosh uses an experimental pointing device called a 'mouse'. There is no evidence that people want to use these things
John C Dvorak

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Lego ÄR bepansrad misshandel. Har du någonsin trampat på en legobit? H*lvete vad ont det gör.

Skrivet av jnsson:

THAT is true!

Veklingar!

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk

Bröt ihop på lunchrestaurangen idag när jag väntade på maten
Det var kombinationen av:
midget pung
PS4 klassikern "titta på hundar 2"
Glasputsduk ”Maffia-kuken”
Knarkspännband (lär behövas om man skeppar rejäla kokslaster från främmande land, haha)
väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka väckarklocka ...

ORKAR INTE MER

Permalänk

En liten trevlig familjeflagga för trädgårdsfester och för att göra huset attraktivt *brölgarv*

(Ber om ursäkt att den inte är helt teknikbaserad, men alla behöver vi väl en stunds avkoppling utomhus efter allt fraggande)

Permalänk

Automatisk avrättning- och fyllningsstation. Kanske något till trädgårdspartyt om gästerna inte går hem?

Permalänk
Medlem

Tycker nästan det är skrämmande att Amazon inte tillfälligt stängde ner sin svenska shop för att tillfälligt introducera en engelsk version tills översättningarna manuellt är kontrollerade till en hyffsad grad.

Tycker dessutom att det är riktigt uselt att de tycker maskinöversättningar är lämpligt att använda på marknaden när vi svenskar ändå är så bra på engelska som vi är.

Jag misstänker nästan att hemsidan är maskininlärd från tyska dessutom. Då det verkar som vissa saker ej är översatta som t.ex. "weiSS" (vit på tyska) när det kommer till kläder.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk

Skulle vilja se en produktrecension på det den här. Något för riktiga tangentbordskonnässörer! Ångmekaniskt dessutom
"* [Hållbar och förskräcklig stålig design] Robust plätering Chocolat-knapphållare med lättlästa lasersnideriskyltar ger upp till 10 000 000 000 tangentangivelsingångar"

Missade en huvudfeature
Permalänk
Medlem
Skrivet av Undervoltad Undulat:

Skulle vilja se en produktrecension på det den här. Något för riktiga tangentbordskonnässörer! Ångmekaniskt dessutom
"* [Hållbar och förskräcklig stålig design] Robust plätering Chocolat-knapphållare med lättlästa lasersnideriskyltar ger upp till 10 000 000 000 tangentangivelsingångar"
https://i.imgur.com/oY87VXU.png

Något för Steampunk rörelsen?

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk

Det ska bli kul att se vad Amazon säger när det kommer in klagomål till ARN och stämningsansökningar för att produktbeskrivningarna inte stämmer. Dåliga översättningar kan bli en dålig affär för Amazon.

Permalänk
Skrivet av Kommenterande 2:

Det ska bli kul att se vad Amazon säger när det kommer in klagomål till ARN och stämningsansökningar för att produktbeskrivningarna inte stämmer. Dåliga översättningar kan bli en dålig affär för Amazon.

Precis! Vart är mitt chokladöverdrag till den ångmekaniska tangentbordsmusen liksom, haha.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Undervoltad Undulat:

En liten trevlig familjeflagga för trädgårdsfester och för att göra huset attraktivt *brölgarv*
https://i.imgur.com/CJhkXrM.png
(Ber om ursäkt att den inte är helt teknikbaserad, men alla behöver vi väl en stunds avkoppling utomhus efter allt fraggande)

I dagens Sverige hade inte jag velat sätta upp den Kan trigga folk att faktiskt komma med sin egen AK och hämta det de vill ha. Tyckte inte heller att den såg så vacker eller rolig ut heller som det står i texten. Passar iallafall inte på mina familjefester.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Inaktiv

Sökte Men-U rakgrejer och de här fanns på samma sida, gissa vad de är.

Stygg pojke – även böjd som en riktig mans

Den tjocka "pojken" glädjen kommer att lämna dig le... och gå roligt! "pojken" böjs enkelt för att passa din kropp bekvämt, medan den förblir lika klämbar fast som den riktiga saken.
Sakens huvud och skaft är mycket mjuka och squishy. Av alla de saker som visas kommer mjukhet att sticka in mer än de andra. Detta beror också på att kärnan är tunnare. Alla kan också böjas till hälften lätt.
Hela skaftet är täckt av upphöjda vener som rippar och gnuggar dina flesta områden. En sugkoppsbas i slutet steadier den fortfarande för enkla ensonjutningar.
Det extra tjocka skaftet är designat för att ge dig den fantastiska fulla känslan som du älskar så mycket. Men dess perfekta genomsnittliga längd gör saken lättare att hantera och mindre skrämmande! "pojken" böjs enkelt för att passa din kropp bekvämt, medan den förblir lika klämbar fast som den riktiga saken.
Vi lovar dig en absolut hemlighet. Det finns inga ord på förpackningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeedarn:

Tycker dessutom att det är riktigt uselt att de tycker maskinöversättningar är lämpligt att använda på marknaden när vi svenskar ändå är så bra på engelska som vi är.

Jag misstänker nästan att hemsidan är maskininlärd från tyska dessutom. Då det verkar som vissa saker ej är översatta som t.ex. "weiSS" (vit på tyska) när det kommer till kläder.

Verkar ju som de använt texterna ifrån tyska shoppen, inte så lätt att switcha om hela butiken till tyska och hoppas att vi svenskar ska vara nöjda!

Men tycker det är så märkligt är att någon fick panik när första notiserna började komma och åtminstone sållade bort alla kuk, våldtäkt, anal, knulla efter de första minuterna, otroligt klantigt skött antar att någon ansvarig får sparken strax. (och det med rätta, så här grova tjänstefel får man inte begå!)

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon301768:

Sökte Men-U rakgrejer och de här fanns på samma sida, gissa vad de är.

Stygg pojke – även böjd som en riktig mans

Den tjocka "pojken" glädjen kommer att lämna dig le... och gå roligt! "pojken" böjs enkelt för att passa din kropp bekvämt, medan den förblir lika klämbar fast som den riktiga saken.
Sakens huvud och skaft är mycket mjuka och squishy. Av alla de saker som visas kommer mjukhet att sticka in mer än de andra. Detta beror också på att kärnan är tunnare. Alla kan också böjas till hälften lätt.
Hela skaftet är täckt av upphöjda vener som rippar och gnuggar dina flesta områden. En sugkoppsbas i slutet steadier den fortfarande för enkla ensonjutningar.
Det extra tjocka skaftet är designat för att ge dig den fantastiska fulla känslan som du älskar så mycket. Men dess perfekta genomsnittliga längd gör saken lättare att hantera och mindre skrämmande! "pojken" böjs enkelt för att passa din kropp bekvämt, medan den förblir lika klämbar fast som den riktiga saken.
Vi lovar dig en absolut hemlighet. Det finns inga ord på förpackningen.

Låter som en dildo med sugproppar men på Amazon kan man bli överraskad. Kan vara en klocka eller ett grafikkort också.

Kanske dax för en ny tråd istället för gissa spelet, gissa prylen från amazons produkttexter

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Stefflo:

Låter som en dildo med sugproppar men på Amazon kan man bli överraskad. Kan vara en klocka eller ett grafikkort också.

Kanske dax för en ny tråd istället för gissa spelet, gissa prylen från amazons produkttexter

Jo de stämmer, tycker deras söksystem är helt värdelöst, söker jag på Men-U så vill jag se produkter från Men-u och inte dildos och massa kläder och erotiska underkläder för mulliga damer, skor och underkläder.

Deras sök system är helt klart bland de sämsta jag stött på och de har nog med den dåliga översättningen.

Testar jag Amazon.com och söker på Men-u då kommer man till men-u Store, en helt egen avdelning med alla deras produkter.

Permalänk
Medlem

Det är fantastiskt roligt att alla "Fantasifjärtspel" fortfarande inte rättats.

Räcker att gå in på slumpvis artikel för att underhållas. På en docka:

  • Händer, huvud och ben kan vridas 360 grader, vilket gör dig roligare.

  • Dockan är handgjord, kommer att vara ett fel i storlek och vikt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon301768:

Jo de stämmer, tycker deras söksystem är helt värdelöst, söker jag på Men-U så vill jag se produkter från Men-u och inte dildos och massa kläder och erotiska underkläder för mulliga damer, skor och underkläder.

Deras sök system är helt klart bland de sämsta jag stött på och de har nog med den dåliga översättningen.

Testar jag Amazon.com och söker på Men-u då kommer man till men-u Store, en helt egen avdelning med alla deras produkter.

Hela hemsidan luktar 90-tal känner jag där mer eller mindre inget funkar.
Nu är jag ingen person som varit och glott så mycket på amazon tidigare heller vare sig från USA eller Tyskland men detta är fan i mig under all kritik med tanke på pengarna som företaget har i kassan så bör de kunna göra något lite bättre. Jeff tror jag inte behöver mer i sin plånbok iallafall.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon301768:

Jo de stämmer, tycker deras söksystem är helt värdelöst, söker jag på Men-U så vill jag se produkter från Men-u och inte dildos och massa kläder och erotiska underkläder för mulliga damer, skor och underkläder.

Deras sök system är helt klart bland de sämsta jag stött på och de har nog med den dåliga översättningen.

Testar jag Amazon.com och söker på Men-u då kommer man till men-u Store, en helt egen avdelning med alla deras produkter.

Jag tror att det är med mening, just för att man ska köpa något som man inte har tänkt sig. Ungefär samma taktik som affärer använder, innan du kommer till kassan så ska du passera en sjukt mängd varor just för att göra impulsköp.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Permalänk

Vad sägs om en runkad pennkjol för kvinnor med lös passform?

Visa signatur

| Intel Core i7-13700K | Noctua NH-D14 | MSI Pro Z690-A | Corsair 64 GB | Samsung Pro 980 2TB + Kingston KC2500 2TB + A2000 1TB NVMe | KFA2 GTX 3080 | Corsair RM1000X Shift | Fractal Design Meshify 2 | W11 Pro x64 | Acer XB280HK UHD G-Sync | Varmilo VA88M | Logitech G305 | Corsair HS70 PRO | VKB Gunfighter Mk.III + MCG Pro | VPC MongoosT-50CM2 | Monstertech | DELANCLiP Fusion | Secretlab OMEGA |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Toss3:

premium midget pung

Det blir en egen mapp inuti humor-mappen som kommer heta Amazon. Sparar till barnbarnen.

Permalänk

Precis vad jag alltid säger till mina kollegor för att muntra upp dem i dessa tider.

Visa signatur

| Intel Core i7-13700K | Noctua NH-D14 | MSI Pro Z690-A | Corsair 64 GB | Samsung Pro 980 2TB + Kingston KC2500 2TB + A2000 1TB NVMe | KFA2 GTX 3080 | Corsair RM1000X Shift | Fractal Design Meshify 2 | W11 Pro x64 | Acer XB280HK UHD G-Sync | Varmilo VA88M | Logitech G305 | Corsair HS70 PRO | VKB Gunfighter Mk.III + MCG Pro | VPC MongoosT-50CM2 | Monstertech | DELANCLiP Fusion | Secretlab OMEGA |

Permalänk

Jag är benägen att instämma.

Visa signatur

| Intel Core i7-13700K | Noctua NH-D14 | MSI Pro Z690-A | Corsair 64 GB | Samsung Pro 980 2TB + Kingston KC2500 2TB + A2000 1TB NVMe | KFA2 GTX 3080 | Corsair RM1000X Shift | Fractal Design Meshify 2 | W11 Pro x64 | Acer XB280HK UHD G-Sync | Varmilo VA88M | Logitech G305 | Corsair HS70 PRO | VKB Gunfighter Mk.III + MCG Pro | VPC MongoosT-50CM2 | Monstertech | DELANCLiP Fusion | Secretlab OMEGA |

Permalänk

Det känns ju lite vågat att saluföra dessa olagligheter.

Visa signatur

| Intel Core i7-13700K | Noctua NH-D14 | MSI Pro Z690-A | Corsair 64 GB | Samsung Pro 980 2TB + Kingston KC2500 2TB + A2000 1TB NVMe | KFA2 GTX 3080 | Corsair RM1000X Shift | Fractal Design Meshify 2 | W11 Pro x64 | Acer XB280HK UHD G-Sync | Varmilo VA88M | Logitech G305 | Corsair HS70 PRO | VKB Gunfighter Mk.III + MCG Pro | VPC MongoosT-50CM2 | Monstertech | DELANCLiP Fusion | Secretlab OMEGA |