Permalänk
Medlem
Skrivet av RageFire:

Tycker jag var ganska snabb. Pengarna drogs, men köpet syns inte på ”min sida”
Ingen bekräftelse Mail heller..

Vad händer nu? Ni som har vart med i gamet länge.
Det är första gången jag försökt slå till på release.

Edit: Inet.se

Vet ej, jag hade samma fel på inet, pengarna drogs men ingen beställning skapades. Tror det är rätt körigt, inet kommer nog bara säga att du får pengarna tillbaka och ursäkta problemet, vet inte hur de ska lösa detta på ett bra sett då beställningarna inte verkar ha loggats..

Permalänk

Vet inte om jag fick nån. Två första i namnet vetesjutton då mitt namn är enstavigt Men känner mig lite lugnare i alla fall då mitt ordernr slutar på 9317 (fick in beställningen 15:01 dessutom), det ser lågt ut i förhållande till vad andra skrivit. Beställningen inväntar dock produkten står det under "mina beställningar", samtidigt som bekräftelsemejlet visar "i lager", så man vet ju varken ut eller in just nu. @webhallen

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

1st 5900X på webhallen.
Confirmed by the one and only.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Detta kommer inte fungera märker jag

Kan inte garantera att jag svarar alla men ska det finnas en chans så följ denna mall

CPU: 5XXX
Ordertid: 15:xx
Förnamn: XX
Vald butik: Postorder

Jag är ledsen, det är så det fungerar om när det kommer större leveranser så kanske det går att jonglera ut en men inget som det finns systemstöd för, vi kan lägga den åt sidan sålänge i allt kaos, vet inte när vi får fler i dagsläget.

Du missade (kanske) ordernummer i din mall!

CPU: 5900X
Ordertid: 15:03
Förnamn: Jacob
Vald butik: Postorder
Ordernummer: XXXXX141

Går det kanske att fixa till och med vilket ordernummer som respektive processor fanns tillgänglig, så får man ta reda på det själv?

Permalänk
Medlem

@webhallen
<3 om du kan kolla min

CPU: 5950x
Ordertid: 15:01
Förnamn: Daniel
Vald butik: Farsta

Permalänk
Medlem

Värt ett försök, tack för att du är här.

CPU: 5950X
Ordertid: 15:01
Förnamn: Ma**
Vald butik: Bredden

Permalänk
Medlem

.

Skrivet av Webhallen:

CPU: 5XXX
Ordertid: 15:xx
Förnamn: XX
Vald butik: Postorder

CPU: 5950X
Ordertid: 15:01
Förnamn: RA
Vald butik: Sisjön

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

@Webhallen
CPU: 5900X
Ordertid: 15:02
Förnamn: Da
Vald butik: Postorder

Permalänk
Medlem

CPU: 5900x
Ordertid: 15:05
Förnamn: André
Vald butik: Postorder

Jag har kakor

Permalänk
Medlem

5600X på Webbis. Fått bekräftelsemail så den bör ha gått igenom.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

CPU: 5600 & 5950
Ordertid: 15:01
Förnamn: Pe
Vald butik: Kista
(order: xxxx9280)

Hoppas!!. Har allt utom CPU (till htpc och workstation) och gamla datorn säljs i helgen... Kommer jag behöva vara utan dator....
Eller kan det dyka upp i Kista imorgon!! ?

Har lurkat i tråden ett tag och även i 3080 och 3090 tråden och stor kudos till @webhallen för all info och jobb!

Permalänk
Medlem

@webhallen
CPU: 5800X
Ordertid: 15:02
Förnamn: ST
Vald butik: Webbhallen Frölunda Torg
Ordernr just in case: ****9346

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem

Hmm... I mailet från Webhallen står det:

"Din beställning finns nu att hämta i vår butik på Bergkällavägen 26 (Bredden (InfraCity))!"

Men på min orderöversikt på webben står det bara "order mottagen".

Vågar man lita på mailet och åka dit, eller ska man vänta på att det uppdateras på orderöversikten också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TZeron:

https://i.imgur.com/R67JFAh.png

Lyckades knipa en 5800x på Komplett! "Meddela mig"-knappen försvann inte utan fick scrolla ner för att få fram rutan "Lägg i kundvagn".

"Beställd, förväntas i lager 2 december 2020, 1 st."

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk

CPU: 5800X
Ordertid: 15:02
Förnamn: Da
Vald butik: Linköping City

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Detta kommer inte fungera märker jag

Kan inte garantera att jag svarar alla men ska det finnas en chans så följ denna mall

CPU: 5XXX
Ordertid: 15:xx
Förnamn: XX
Vald butik: Postorder

Jag är ledsen, det är så det fungerar om när det kommer större leveranser så kanske det går att jonglera ut en men inget som det finns systemstöd för, vi kan lägga den åt sidan sålänge i allt kaos, vet inte när vi får fler i dagsläget.

CPU: 5600x
Ordertid: 15:02
Förnamn: Si
Vald butik: Uppsala

Visa signatur

Ryzen 5600x @ 4.7Ghz - MSI B550 Tomahawk - ASUS TUF 3080 - 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200 MHz - Arctic Freezer 34 Esports Duo - Corsair TX 850W - NZXT H440

Permalänk
Medlem

@Webhallen

CPU: 5900X
Ordertid: 15:03
Förnamn: Johannes
Vald butik: Postorder
*****279

Permalänk

@webhallen

Lyckades jag knipa en? Och går det att hämta idag i sådana fall?

CPU: 5800X
Ordertid: 15:02
Förnamn: Ri
Vald butik: Bredden (InfraCity)

Permalänk
Medlem

5600X på Webhallen, Orderstatus: Hämtad/Skickad!

Nu fick jag även leveransbekräftelse! fan vad taggad man är nu alltså!

Visa signatur

SPELDATOR
FRACTAL NORTH MESH BLACK ASUS ROG STRIX B550-E GAMING AMD RYZEN 7 5800X3D FRACTAL LUMEN S36 V2 ASUS TUF GEFORCE RTX 3070 8GB GAMING OC G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB 3600MHZ KINGSTON KC3000 M.2 GEN 4 1024GB CORSAIR RM750X

KRINGUTRUSTNING
LG OLED42C2 HP X27Q VORTEX TAB 75 LOGITECH G303 SWECLOCKERS MUSMATTA HEXAGON LOGITECH G PRO X WIRELESS YAMAHA YAS-207

Permalänk
Medlem

jag förstår inte redigt dethär med ordernummer oas, kan någon snäll person berätta om jag ligger bra till!

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem

CPU: 5800x
Ordertid: 15:02
Förnamn: HE
Vald butik: Sisjön

@Webhallen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prebz:

Hmm... I mailet från Webhallen står det:

"Din beställning finns nu att hämta i vår butik på Bergkällavägen 26 (Bredden (InfraCity))!"

Men på min orderöversikt på webben står det bara "order mottagen".

Vågar man lita på mailet och åka dit, eller ska man vänta på att det uppdateras på orderöversikten också?

Med det mailet hade jag tagit första taxin dit

Permalänk

Hej allesammans, ny medlem här.

@Webhallen
CPU: 5900X
Ordertid: 15:05 (... Sista fyra siffror i order 0503)
Förnamn: MA
Vald butik: Postorder

Vad är uppskattad väntetid för mig? Försökte beställa på mobilen lite diskret under ett jobbmöte men min uppkoppling var rätt seg

Permalänk

@Webhallen

CPU: 5800x
Ordertid: 15:02
Förnamn: Jö
Vald butik: Postorder

Permalänk

CPU: 5900x
Ordertid: 15:03
Förnamn: GP
Vald butik: Postorder

Permalänk
Medlem

Samma visa som vid lanseringen av 30-korten... Köpet gick igenom (webhallen) .. men när jag tittar på orderbekräftelsen så ser det ut som min 5600x är restnoterad.

Permalänk
Medlem

Följ mallen vänner, gör inte livet jobbigare för Patrik än det redan är

CPU: 5XXX
Ordertid: 15:xx
Förnamn: XX
Vald butik: Postorder/Butik

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem

.

@webhallen

CPU: 5800x
Ordertid: 15:02
Förnamn: Jo
Vald butik: Dalaberg

Permalänk
Skrivet av cyklonen:

Har du gul eller grön ruta på beställningssidan?

Har en gul ruta på beställningssidan, men det kan vara för att det inte fanns några i lager i Uppsala butiken och de måste transporteras dit.

Visa signatur

Ryzen 5600x @ 4.7Ghz - MSI B550 Tomahawk - ASUS TUF 3080 - 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200 MHz - Arctic Freezer 34 Esports Duo - Corsair TX 850W - NZXT H440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

Hmm skumt. Fick både en grön bock på mina sidor samt i bekräftelse mejlet

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless