VPN - Vilken är bäst/säkrast?

Permalänk

VPN - Vilken är bäst/säkrast?

Hej,

Tips och trix mottages tacksamt gällande säkra VPN:er. Delge även varför ni tycker som ni gör och om ni har några erfarenheter från tjänsten. För och nackdelar? Tips på vad man bör tänka på vid ett anskaffande och eventuellt användande?

Permalänk
Medlem

Om man vill att det ska vara säkert så måste man betala på ett säkert sätt. Jag har alltid valt mullvad för man kan betala via pengar i kuvert

Permalänk
Skrivet av smurfb:

Om man vill att det ska vara säkert så måste man betala på ett säkert sätt. Jag har alltid valt mullvad för man kan betala via pengar i kuvert

Ah... Mkt bra med kontantbetalning. Hur upplever du deras tjänst i övrigt? Varför just Mullvad? Det finns flera andra som tillhandahåller kontant betalning. Du kanske hamnade hos Mullvad av en slump? Utöver VPN-tjänsten finns det tilläggstjänster eller liknande som kan vara gott att ha?

Permalänk
Medlem

Om du vill betala kontant kan OVPN vara ett alternativ också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mudmaster77:

Ah... Mkt bra med kontantbetalning. Hur upplever du deras tjänst i övrigt? Varför just Mullvad? Det finns flera andra som tillhandahåller kontant betalning. Du kanske hamnade hos Mullvad av en slump? Utöver VPN-tjänsten finns det tilläggstjänster eller liknande som kan vara gott att ha?

allt handlar om var du lägger din tillit och vad du är ute efter. för mig personligen är mullvad det enda alternativet och det enda jag skulle använda. dom ger ett seriöst intryck, försöker inte sälja in sig med hjälp av rabatter, samarbeten och annat, utan är väldigt transparanta med vad dom gör och levererar en bra tjänst som talar för sig själv.