Sapphire HD7950 "Boost" 3GB GDDR5

Permalänk
Medlem

Sapphire HD7950 "Boost" 3GB GDDR5

Köpte den begagnat för en massa år sedan och den har tjänat mig väl fram till idag då jag har "uppgraderat" till ett gtx 970.

Detta kort är det det handlar om alltså: https://www.komplett.se/product/774014

Ena fläkten stannade till ibland, oljade in lagret med symaskinsolja och det har varit fina fisken sedan dess.

Finns i centrala Uppsala. Kan skickas mot att köparen betalar frakten. Föredrar dock avhämtning och det går före om det är 2 bud på samma pris.

Inte en aning vad ett sånt kort är värt, tänker att vi startar en budgivning med startpris 150kr och så avslutas budgivningen 24 timmar efter första budet är lagt.

Förbehåller mig att sälja till vem jag vill och varan säljs i befintligt skick yada yada
Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

150kr + upphämtning

Permalänk
Medlem

200 + frakt

Drar tillbaka mitt bud pga ekomin som är lite kass just nu tyvärr, kanske lägger nytt bud efter helgen. Mvh

Permalänk
Medlem

250 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Har noterat buden, sluttid är ikväll kl 22:36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

200 + frakt

Drar tillbaka mitt bud pga ekomin som är lite kass just nu tyvärr, kanske lägger nytt bud efter helgen. Mvh

Pga ovan så justerar mitt tidigare bud till 200 kr + frakt då budgivning ej är slut.

Permalänk
Medlem

200kr hämtar, ursäkta sent bud, inte menat att försöka ta den i sista sekund. Ge gärna @gunior chans att buda tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rotkiv42:

200kr hämtar, ursäkta sent bud, inte menat att försöka ta den i sista sekund. Ge gärna @gunior chans att buda tillbaka.

Haha attans, ja då blir det 250 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Sorry för sent svar. Upptagen dag idag.

Vad känns mest rättvis?

Spontant känner jag att den som la sista budet innan 22:36 som var faktiska sluttiden bör få kortet men ni kanske inte håller med?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av rotkiv42:

Snällt av dig!

@gunior langar du din adress i PM? Så ska jag försöka skicka kortet med postnord under morgondagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atotal:

Snällt av dig!

@gunior langar du din adress i PM? Så ska jag försöka skicka kortet med postnord under morgondagen.

Du har PM !

Permalänk
Medlem