Nya är ju lite tråkig då det är så mycket text som har rätt lite relevans för kunden. Varningar har väl en poäng men sammanfatta med att "Olika företag har Copyrights på allt möjligt" hade sparat mycket utrymme för att beskriva spelet. Håller med dig!
Tog ingen bild på baksidan men den är inte helt olik denna, mest uppenbara skillnaden är att denna är rödaktig, min blåaktig:
Har personligen svårt att bestämma mig för vilken som är snyggast. Det lite enklare motivet på orginalet gillar jag, men den nya är snygg även den. PSN-logon drar ner PS3-utgåvan men jag är annars ganska för svart text på vit bakgrund men snyggt med en logo också.
Det roligaste jag hitills fått ha är alltså att jämföra PS3 och PS5-urgåvornas boxar.
Skrivet av headphoneninja:
Va, gillar du inte OG spiderman fontet, hehe. Passar inte in alls, men coverart är najs på gamla asian versionen som man importerade innan spelet släpptes här i väst.
https://v2.pxl.se/i/0Ad.jpg
Spidersouls! Har lite svårt för den fonten men en jävligt snygg utgåva faktiskt!
Tog ju något år innan spelet släpptes till PS3 i europa, jag hade faktiskt för mig att jag köpte en av Webhallens importerade utgåvor men det exemplar jag har är ju den europeiska.
Skrivet av westrandy:
bokade ett på komplett i somras men fick ett mail om att de skulle komma typ 5e maj 2021... finns de nån rimlig chans att hugga ett i "närtid" nånstans? har ej hängt med i denna hypen på samma sätt som i grafikkorten
När några av butikerna som inte verkar ha några köer, Elgiganten och Amazon är de som verkar ha skickat mest, men när de får in nytt är lite oklart.
Det sjukaste med denna lansering mot 3080-lanseringen som jag minns dig från är ju att Elgiganten där var en av de sämsta butikerna att handla från men här, bortsett möjligen från Amazon, är den bästa. Fick själv tag i en på Elgiganten igår, 12:22, men den har inte skickats ännu.
Kan vara bra att hålla ett öga eller två på tråden ibland, när fler väl dyker upp lär det nog skrivas här.