Asus Strix Flare MX Brown & Steelseries H Wireless headset
Hej på er!
9-Åringen har fått lite nya prylar i present, så nu har jag lovat honom att försöka hjälpa honom sälja av det som blev över så han förhoppningsvid har råd med lite V-bucks osv sen
2) Steelseries H Wireless headset
Föregångaren till Arctis Pro Wireless om jag inte minns fel. Bra begagnad skick och funkar som dem ska, det som syns på bilden är det som medföljer. Sjysta lurar som kostade en bra bit över 2k en gång i tiden, men har några år på nacken. Riktpris: 400kr
Vid frågor/funderingar är det bara att hojta till. Fler bilder kan fixas på begäran givetvis.
Hämtas på plats/i Uppsala alt skickas.
Noterat, ska kolla vad jag kan hitta. Har om inget annat motsvarande kabel till mina Pro Wireless och som inte används - de kan matas och köras direkt och enbart med USB-kabeln på bilden.
Noterat, ska kolla vad jag kan hitta. Har om inget annat motsvarande kabel till mina Pro Wireless och som inte används - de kan matas och köras direkt och enbart med USB-kabeln på bilden.
Två batterier, det stämmer. Grabben har kört med headsetet sedan i somras med enbart USB sladden, har svårt att tro att batterierna håller så länge så nog laddas den som sitter i boxen
Två batterier, det stämmer. Grabben har kört med headsetet sedan i somras med enbart USB sladden, har svårt att tro att batterierna håller så länge så nog laddas den som sitter i boxen