Laxpudding tackar för fisken 🐟

Permalänk
Bildexpert 📺

Laxpudding tackar för fisken 🐟

Från och med 1 januari 2021 lämnar jag min deltidsanställning på Geeks/SweClockers och går över till frilansande och andra projekt. Med detta kommer jag också runda av min närvaro i forumet inom närmaste veckorna mot jul. Min sista bit lax blir en artikel om spelande på TV.

12 000+ inlägg på sju år hann det bli av! Kommer inte lämna ugnsformen helt odiskad och kan säkert krydda med lite dill eller komma med lökiga inlägg i framtiden också. Men kommer så klart inte längre vara den avlönade forumdeltagaren som läser alla trådar i skärmforumet och svarar med skirat smör så fort jag har något att tillföra.

Inte otänkbart att jag återkommer som just frilansare i framtiden. Det beror lite på hur 2021 utvecklas, hur potatisen växer och vilka ägg som kläcks. Grädden är i alla fall fortfarande laktosfri och jag kan mycket väl dyka upp i andra sammanhang också.

Permalänk
Medlem

Så himla tråkigt att höra! :’( hoppas att detta är ditt beslut och att du kommer trivas dit du komma skall

Du har alltid tillfört jättemycket här på SweC och jag tror jag kan prata för alla när jag säger att du kommer vara oerhört saknad! Så mycket kunskap och vilken talang vi numera mister Tack för all hjälp och all lycka till i framtiden!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S GPU: MSI GeForce GTX 980 Gaming 4G MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 CPU: Skylake 6600K @4.5GHz RAM: Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz PSU: Cooler Master V750S 750W Storage: Samsung SSD EVO 850-series 250GB M.2

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Vad fasen
Tråkigt för oss men stort lycka till framöver med allting! Det är du värd!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Hur ska vi nu veta vilka nya TV-apparater som är bäst, mest värd pengarna, och vad alla nya standarder betyder och inte betyder?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Får sätta en Google alert på laxpudding och sålla träffarna. Värt det!

Och lycka till i fortsättningen.

Visa signatur

Asus X870E-E - 9800X3D - 4080S - 64 GB DDR5 - NH-D15 G2 - Fractal North - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 Pro - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Bildexpert

Tack för din tid du har spenderat här Thomas och för den bekantskap vi har kunnat utveckla, som visserligen har stiftats på andra håll sedan tidigare. Självfallet välkomnar vi dig alltid till forumet om det så känns stimulerande för dig att vara här.

Nu är jag inte kvar på Facebook längre, men har du vägarna förbi Östermalm någon vardag och känner för lunch är du mer än välkommen att höra av dig på annat vis (tror du fick mitt nummer för ett tag sen). Det förutsätter förstås att jag kan lämna grottan som jag sitter fast i om dagarna, men det går i princip alltid att lösa...

Visa signatur
Permalänk
Proffsmobbare

Tusen tack för allt du har tillfört! Lycka till på dina kommande äventyr!

Permalänk
Medlem

Hoppas Sweclockers finns någon sorts väg för framtida samarbete men lycka till.

Permalänk
Medlem

Tack för all kunskap du har spridit och lycka till i framtiden!

Permalänk
Medlem

Hoppas vi får ett ståtligt avslut med någon video eller så :)??

Lycka till nu! Får hoppas vi ser dig ofta

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Oj va tråkigt för oss!
Lycka till framöver 🥳

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 11 Pro

Permalänk
Avstängd

Damn, när man inte trodde 2020 kunde bli värre

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Tråkigt att höra! Men detta måste vara ett av the bästa avskedsbreven jag någonsin läst, så du hann ju bjuda på det också innan du begav dig

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk

Fasen va trist, men hoppas det blir skoj och lycka till

Visa signatur

Core i5-6600K, 2x8GB Vengeance LPX 2666MHz, Z170 Pro gaming, MSI 760GTX

Permalänk
Medlem

@Laxpudding Tråkigt att du ska sluta, SweC kommer få ett stort hål i redaktionellt innehåll som de måste fylla nu. Dina artiklar är alltid så intressanta att läsa och video-materialet likaså. En hel kategori kommer att dö ut här nu, monitorer och tv-apparater är en mycket stor del av SweC sista åren.

Får hoppas att det kommer att gå bra för dig nu när du börjar köra frilans heltid, och hoppas att vi kommer få se artiklar för SweC räkning i framtiden.

Kommer du arbeta med eget material (youtube, hemsida?) eller bara åt andra företag?

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se

Permalänk
Medlem

Lycka till med framtida upptåg!
Dina artiklar och filmklipp har varit väl uppskattade!

Permalänk
Avstängd

@Laxpudding du kommer att vara saknad.

Lycka till i framtiden, förhoppningsvis kommer du in och gör lite gästspel vid behov (när nästa årsmodeller av TV-apparater kommer kanske?).

Permalänk
Medlem

Fasiken vilka tråkiga nyheter. Stort tack för alla fantastiska artiklar och videogenomgångar @laxpudding. Du kommer bli saknad!

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Medlem

Tack för din tid, kommer ihåg vår diskussion på Sweclockers Live med värme!

Lycka till med de nya äventyren och hoppas du kommer förbi med dina otroliga kunskaper!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem

Tråkigt för oss, men önskar dig all lycka till i framtiden!
Du har varit en fin tillgång här på Swec!

Visa signatur

Citera för svar!
9800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-F, 32gb @6000 CL30, RTX 4080s FE

Permalänk
Medlem

TV tillverkarna; Hell YEAH, nu kan vi märka om alla gamla TV-apparater och lura SweClockers på gamla TV-apparater med gammal teknik!!!!

Laxpudding, du har varit en nyttig person för att förstå hur bildskärmarna ska användas. Istället för att chansa sig fram så har mina alla bildskärmsköp baserats på dina tester och förklaringar och mina köp har alltid varit mitt i prick!

Önskar dig all lycka!

Visa signatur

🖥️ En snabb dator
📱 - Samsung S20
🧩 - Prusa MK3S MMU2S

Permalänk
Medlem

Trist för oss läsare, men alltid skönt att gå vidare i livet

Lycka till i framtiden och tack för all expertis, helt ovärderlig.

Visa signatur

| 9800X3D @5.4GHz | 9070 XT @3300 MHz | DDR5 @6400 MHz | Asus X870-P | Samsung 9100 PRO M2 | Corsair RM750x | MSI MAG 32" OLED | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 |

Permalänk
Medlem

Hoppas du kan titta förbi ett Sweclockers Live när man kan hålla sådana igen.

Lycka till!

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Expertgissare

Det var tråkiga nyheter, jag hoppas du finner tillbaka någon dag i någon form, diskad som odiskad, smord eller torr så är du alltid välkommen tillbaka.
Må skärmarna lysa dig vägen inför framtida äventyr!

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

7900GT > XFX4890 > 2xGTX480 > GTX780 > GTX1070 > RTX3070

Permalänk
Medlem

@Laxpudding
Hoppas du inte slutar att marklyfta, det är ju trots allt världens bästa styrkeövning.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Det är inte första april än...

Tråkigt att höra, men hoppas du går till något minst lika roligt.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem

Tråkigt för oss men kul för dig! Lycka till i dina framtida endeavors och tack för alla dina bidrag!

Permalänk
Medlem

Tack för all din hjälp och expertis!

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem