Laxpudding tackar för fisken 🐟

PermalÀnk
Bildexpert đŸ“ș ★
●

Laxpudding tackar för fisken 🐟

FrÄn och med 1 januari 2021 lÀmnar jag min deltidsanstÀllning pÄ Geeks/SweClockers och gÄr över till frilansande och andra projekt. Med detta kommer jag ocksÄ runda av min nÀrvaro i forumet inom nÀrmaste veckorna mot jul. Min sista bit lax blir en artikel om spelande pÄ TV.

12 000+ inlÀgg pÄ sju Är hann det bli av! Kommer inte lÀmna ugnsformen helt odiskad och kan sÀkert krydda med lite dill eller komma med lökiga inlÀgg i framtiden ocksÄ. Men kommer sÄ klart inte lÀngre vara den avlönade forumdeltagaren som lÀser alla trÄdar i skÀrmforumet och svarar med skirat smör sÄ fort jag har nÄgot att tillföra.

Inte otÀnkbart att jag Äterkommer som just frilansare i framtiden. Det beror lite pÄ hur 2021 utvecklas, hur potatisen vÀxer och vilka Àgg som klÀcks. GrÀdden Àr i alla fall fortfarande laktosfri och jag kan mycket vÀl dyka upp i andra sammanhang ocksÄ.

PermalÀnk
Medlem ★
●

SĂ„ himla trĂ„kigt att höra! :’( hoppas att detta Ă€r ditt beslut och att du kommer trivas dit du komma skall

Du har alltid tillfört jÀttemycket hÀr pÄ SweC och jag tror jag kan prata för alla nÀr jag sÀger att du kommer vara oerhört saknad! SÄ mycket kunskap och vilken talang vi numera mister Tack för all hjÀlp och all lycka till i framtiden!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S GPU: MSI GeForce GTX 980 Gaming 4G MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 CPU: Skylake 6600K @4.5GHz RAM: Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz PSU: Cooler Master V750S 750W Storage: Samsung SSD EVO 850-series 250GB M.2

PermalÀnk
Bussovi_ by XHI ★
●

Vad fasen
TrÄkigt för oss men stort lycka till framöver med allting! Det Àr du vÀrd!

Visa signatur

Halo kompis!

PermalÀnk
Medlem ★
●

Hur ska vi nu veta vilka nya TV-apparater som Àr bÀst, mest vÀrd pengarna, och vad alla nya standarder betyder och inte betyder?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

PermalÀnk
Medlem ★
●

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
FÄr sÀtta en Google alert pÄ laxpudding och sÄlla trÀffarna. VÀrt det!

Och lycka till i fortsÀttningen.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

PermalÀnk
Bildexpert ★
●

Tack för din tid du har spenderat hÀr Thomas och för den bekantskap vi har kunnat utveckla, som visserligen har stiftats pÄ andra hÄll sedan tidigare. SjÀlvfallet vÀlkomnar vi dig alltid till forumet om det sÄ kÀnns stimulerande för dig att vara hÀr.

Nu Ă€r jag inte kvar pĂ„ Facebook lĂ€ngre, men har du vĂ€garna förbi Östermalm nĂ„gon vardag och kĂ€nner för lunch Ă€r du mer Ă€n vĂ€lkommen att höra av dig pĂ„ annat vis (tror du fick mitt nummer för ett tag sen). Det förutsĂ€tter förstĂ„s att jag kan lĂ€mna grottan som jag sitter fast i om dagarna, men det gĂ„r i princip alltid att lösa...

PermalÀnk
Proffsmobbare ★
●

Tusen tack för allt du har tillfört! Lycka till pÄ dina kommande Àventyr!

PermalÀnk
Medlem
●

Hoppas Sweclockers finns nÄgon sorts vÀg för framtida samarbete men lycka till.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tack för all kunskap du har spridit och lycka till i framtiden!

Visa signatur

Z97 Pro Gamer | i7-4790K | NH-U14S | 16GB 2400MHz | Asus Strix RTX3070 | 850 EVO 1TB | WD Red 4TB | Corsair RM750x | Samsung 65KS7005 | Corsair K63 | Logitech G900

PermalÀnk
Medlem ★
●

Hoppas vi fÄr ett stÄtligt avslut med nÄgon video eller sÄ :)??

Lycka till nu! FĂ„r hoppas vi ser dig ofta

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? RÀtta mig gÀrna, jag vet inte allt och kan ha fel.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Oj va trÄkigt för oss!
Lycka till framöver đŸ„ł

Visa signatur

‱ ASUS 35" ROG Strix XG35VQ ‱ Lian Li PC-O11 Air Mini ‱ Ryzen 7 5800x3D ‱ NZXT X63 ‱ Asus TUF RTX 3070 ‱
‱ Asus B550-F ‱ G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) ‱ Corsair RM750x ‱ Corsair Force MP600 1TB ‱ Windows 10 Pro ‱

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Damn, nÀr man inte trodde 2020 kunde bli vÀrre

Visa signatur

Mr. Scriptman

PermalÀnk
Medlem
●

TrÄkigt att höra! Men detta mÄste vara ett av the bÀsta avskedsbreven jag nÄgonsin lÀst, sÄ du hann ju bjuda pÄ det ocksÄ innan du begav dig

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

PermalÀnk
●

Fasen va trist, men hoppas det blir skoj och lycka till

Visa signatur

Core i5-6600K, 2x8GB Vengeance LPX 2666MHz, Z170 Pro gaming, MSI 760GTX

PermalÀnk
Medlem ★
●

@Laxpudding TrÄkigt att du ska sluta, SweC kommer fÄ ett stort hÄl i redaktionellt innehÄll som de mÄste fylla nu. Dina artiklar Àr alltid sÄ intressanta att lÀsa och video-materialet likasÄ. En hel kategori kommer att dö ut hÀr nu, monitorer och tv-apparater Àr en mycket stor del av SweC sista Ären.

FÄr hoppas att det kommer att gÄ bra för dig nu nÀr du börjar köra frilans heltid, och hoppas att vi kommer fÄ se artiklar för SweC rÀkning i framtiden.

Kommer du arbeta med eget material (youtube, hemsida?) eller bara Ät andra företag?

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

PermalÀnk
Medlem ★
●

Lycka till med framtida upptÄg!
Dina artiklar och filmklipp har varit vÀl uppskattade!

PermalÀnk
AvstÀngd
●

@Laxpudding du kommer att vara saknad.

Lycka till i framtiden, förhoppningsvis kommer du in och gör lite gÀstspel vid behov (nÀr nÀsta Ärsmodeller av TV-apparater kommer kanske?).

PermalÀnk
Medlem ★
●

Fasiken vilka trÄkiga nyheter. Stort tack för alla fantastiska artiklar och videogenomgÄngar @laxpudding. Du kommer bli saknad!

Visa signatur

Nytt hela tiden

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tack för din tid, kommer ihÄg vÄr diskussion pÄ Sweclockers Live med vÀrme!

Lycka till med de nya Àventyren och hoppas du kommer förbi med dina otroliga kunskaper!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

PermalÀnk
Medlem ★
●

TrÄkigt för oss, men önskar dig all lycka till i framtiden!
Du har varit en fin tillgÄng hÀr pÄ Swec!

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

PermalÀnk
Medlem
●

TV tillverkarna; Hell YEAH, nu kan vi mÀrka om alla gamla TV-apparater och lura SweClockers pÄ gamla TV-apparater med gammal teknik!!!!

Laxpudding, du har varit en nyttig person för att förstÄ hur bildskÀrmarna ska anvÀndas. IstÀllet för att chansa sig fram sÄ har mina alla bildskÀrmsköp baserats pÄ dina tester och förklaringar och mina köp har alltid varit mitt i prick!

Önskar dig all lycka!

Visa signatur

đŸ–„ïž En snabb dator
đŸ“± - Samsung S20
đŸ§© - Prusa MK3S MMU2S

PermalÀnk
Medlem ★
●

Trist för oss lÀsare, men alltid skönt att gÄ vidare i livet

Lycka till i framtiden och tack för all expertis, helt ovÀrderlig.

Visa signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie | One+ CE | Amiga 500 |

PermalÀnk
Medlem ★
●

Hoppas du kan titta förbi ett Sweclockers Live nÀr man kan hÄlla sÄdana igen.

Lycka till!

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [NĂ€tagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [HĂ„rddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

PermalÀnk
Expertgissare ★
●

Det var trÄkiga nyheter, jag hoppas du finner tillbaka nÄgon dag i nÄgon form, diskad som odiskad, smord eller torr sÄ Àr du alltid vÀlkommen tillbaka.
MÄ skÀrmarna lysa dig vÀgen inför framtida Àventyr!

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

PermalÀnk
Medlem
●
Visa signatur

7900GT > XFX4890 > 2xGTX480 > GTX780 > GTX1070 > RTX3070

PermalÀnk
Medlem ★
●

@Laxpudding
Hoppas du inte slutar att marklyfta, det Àr ju trots allt vÀrldens bÀsta styrkeövning.

Visa signatur

Gammal gubbe

PermalÀnk
Medlem ★
●

Det Àr inte första april Àn...

TrÄkigt att höra, men hoppas du gÄr till nÄgot minst lika roligt.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas vÀl inte vÀll...sÄvida du inte ska skriva vÀlling.
"Det var vÀl bra"

PermalÀnk
Medlem
●

TrÄkigt för oss men kul för dig! Lycka till i dina framtida endeavors och tack för alla dina bidrag!

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tack för all din hjÀlp och expertis!

Visa signatur

Klicka pÄ citera nÀr du ska svara nÄgon!

PermalÀnk
Hedersmedlem ★
●
Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion