Permalänk
Medlem

Beg SSD

Hej,

Efter skiljsmässa håller jag på att bygga om en gammal dator till min äldsta dotter så hon kan spela Star Stabel och Roblox på båda adresserna. Verkar dock strul med mina gamla SSD diskar. Är det någon som har en gammal ligger och skräpar för en billig peng.

Ha en bra vecka

//Calle

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hejsan.

Behöver dom vara stora? Annars kan jag nog skaffa fram några 128GB Diskar. Tar bara betalat för frakten för dessa med tanke på situationen som du beskriver. Kan detta vara intressant?

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Hejsan.

Behöver dom vara stora? Annars kan jag nog skaffa fram några 128GB Diskar. Tar bara betalat för frakten för dessa med tanke på situationen som du beskriver. Kan detta vara intressant?

Nej storleken är inte viktig 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle84:

Nej storleken är inte viktig 👍

Då ska jag se vad jag kan trolla fram. Men iaf 2st vet jag att jag kan fixa

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Då ska jag se vad jag kan trolla fram. Men iaf 2st vet jag att jag kan fixa

Det vore ju kalas 👍

Permalänk

Jag har också några som ligger. Jag har en Intel 320 160GB som jag kan tänka mig skicka till gott ändamål. Den ska funka bra och är av den gamla robusta Intel 25nm MLC sorten. 100% kvar. PM'a adress så kastar jag in den i ett litet nån packning och skickar det imorrn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clint Eastwood:

Jag har också några som ligger. Jag har en Intel 320 160GB som jag kan tänka mig skicka till gott ändamål. Den ska funka bra och är av den gamla robusta Intel 25nm MLC sorten. 100% kvar. PM'a adress så kastar jag in den i ett litet nån packning och skickar det imorrn.

Super, du har PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle84:

Det vore ju kalas 👍

Om du PMar din adress så ska jag se till att försöka få iväg dom idag eller i morgon

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.