Permalänk
Medlem

Lite förvånad du verkar ju gilla skvaller Zipparn

Vet inte om det var hans tjej eller eskort. Hon betedde sig inte som någon flickvän direkt. Hade lite otur med axelbandet som höll på att åka av pga onaturlig kroppshållning

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Lite förvånad du verkar ju gilla skvaller Zipparn

Vet inte om det var hans tjej eller eskort. Hon betedde sig inte som någon flickvän direkt. Hade lite otur med axelbandet som höll på att åka av pga onaturlig kroppshållning

Jag älskar skvaller. Det är inte min ädlaste kvalité

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zipparn:

Mazepin tog sin tjej(?), en tjej i alla fall, på brösten. https://twitter.com/OveratedLama/status/1336470233826123781
Alla fans tävlar i att ta avstånd och fördöma
Tjejen själv är upprörd till skillnad från alla F1 fans

Jag själv tyckte det är helt patetiskt att sprida sånt här på Instagram för att skryta och verkligen /r/ihavesex -posta. Men det är samtidigt tydligt att det inte handlar om någon slags våldtäkts-attack som alla försöker få det till för att Cancelera Mazepin

Nu har jag ingen aning om vem denna tjej är, hur de känner varandra och hur de brukar "skoja" med varandra. Men om vi nu ponerar att hon faktiskt inte var bekväm i situationen och inte ville bli klämd på brösten av Mazepin, hur stor press tror du hon har på sig att spela ner det som hände just nu? Hon kan ju ha blivit tvingad/övertalad/mutad att ge ett uttalande som tar ner allvaret i händelsen nu när det blåst upp till en riktigt skitstorm. Jag kan tänka mig att pappa Mazepin, som plöjt ner åtskilliga miljoner och åter miljoner på sin sons karriär, är måttlig road över att folk kräver att sonen ska kastas ur F1 redan innan han ens satt sig ner i en bil.

Men samtidigt kan det lika gärna vara så som hon skriver och att hon inte alls har något emot lite tjuvkläm från honom och att situationen är feltolkad.

Kontentan är att vi inte vet om det var frivilligt eller inte, så det är svårt att dra slutsatser kring Mazepins beteende, som du ändå tycks göra.

Permalänk

Det kvittar fett om tjejen i fråga ”var med på det”, man beter sig inte så och lägger ut det för hela världen att se. Man måste inse vilka signaler det sänder ut till andra. Tänk unga grabbar som gillar formel 1, hur är han ett föredöme för dem genom att bete sig så?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: ASUS ROG Swift PG32UCDM 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem

Gällande Mazepin så är det inte första gången han beter sig som ett rövhål heller, hade det vart en enskild händelse där personen annars verkar reko så fine med en ursäkt men nu så tror jag Haas gått efter lite väl mkt pengar till vad dem får.

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem

she begins her explanation on Instagram Stories. “We trust each other and this was just a stupid way for us to have fun. I said this video on his Stories as a joke. I’m so sorry. I can give you my word that he’s a really good person and that he would never do anything to hurt or humiliate me. “

för er som undrar vad hon sa.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Medlem

Mazepin är ett riktigt jävla as som absolut inte borde få köra i F1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cadtekniker:

Är det bara jag som sitter som på nålar och väntar vem som ska köra Lewis bil i helgen ?

BREAKING: Lewis Hamilton
will race in Abu Dhabi after returning a number of negative COVID-19 tests and completing a 10-day quarantine in Bahrain

Permalänk
Medlem

Kul med en F1 tråd här.. Upptäckte det precis.
Då kan jag bidra med mitt första inlägg här.
Det blev precis bekräftat att Hamilton kör i Abu Dhabi. Och Russell back to Williams

Visa signatur

Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165 Hz||ASUS ROG STRIX B550-F GAMING||Phanteks Revolt Pro 1000W||AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz 36MB||ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC||Phanteks Eclipse P500A D-RGB Black ||G.Skill 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo ||M.2: Corsair Force MP400 2TB ||Mus: Logitech G402||Tangentbord: Razer Huntsman Elite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tip Top:

Bilen är inte heller hela sangingen att en bra bil gör en bra förare stämmer inte heller, se på skildnaden mellan Max och Albon, Att han är kvar är otroligt, nä ge den styrningen till Perez, och sen se mellan Vettel och Leclair denna sesong samma bil men inte samma fart, så Russel är en Kapabel förare som visade framfötterna riktigt bra igår

Du menar väl Leclerc?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zipparn:

Mazepin tog sin tjej(?), en tjej i alla fall, på brösten. https://twitter.com/OveratedLama/status/1336470233826123781
Alla fans tävlar i att ta avstånd och fördöma
Tjejen själv är inte upprörd till skillnad från alla F1 fans

Jag själv tyckte det är helt patetiskt att sprida sånt här på Instagram för att skryta och verkligen /r/ihavesex -posta. Men det är samtidigt tydligt att det inte handlar om någon slags våldtäkts-attack som alla försöker få det till för att Cancelera Mazepin

Nu kommer jag med en riktigt åskådaråsikt här men hela den där posten av henne luktar bullshit om du frågar mig. Säkert någon av Mazepin's advokater/PR-ansvariga som har varit med och skrivit det där.

Nu hittar jag inte klippet längre, men när jag såg det så tyckte jag inte att det såg ut som något "internt skämt". Hon försöker ju till och med dölja ansiktet i videon, sen hävdar hon att det var hon själv som la ut klippet senare? Ah jo tjena.

Jag tror på den där historien ungefär 0%.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ehsnils:

Du menar väl Leclerc?

Sorry Typo

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kungjaevel:

Nu kommer jag med en riktigt åskådaråsikt här men hela den där posten av henne luktar bullshit om du frågar mig. Säkert någon av Mazepin's advokater/PR-ansvariga som har varit med och skrivit det där.

Nu hittar jag inte klippet längre, men när jag såg det så tyckte jag inte att det såg ut som något "internt skämt". Hon försöker ju till och med dölja ansiktet i videon, sen hävdar hon att det var hon själv som la ut klippet senare? Ah jo tjena.

Jag tror på den där historien ungefär 0%.

Har du sett samma video som jag sett? I den jag ser gör hon allt för att försöka tappa toppen och inget för att täcka ansiktet och verkar inte förskräckt det minsta över Mazepins tilltag.

Tror mer på hennes än div mediers beskrivning av händelsen...

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Intressant med Micks första FP1 idag. Är det någon som har koll på ifall det är någon mer ny förare som ska köra debutera?

Visa signatur

Team Plopp

Permalänk
Skrivet av Tinkerbeard:

BREAKING: Lewis Hamilton
will race in Abu Dhabi after returning a number of negative COVID-19 tests and completing a 10-day quarantine in Bahrain

Allt tillbaka till det normala då 🤷🏻‍♂️

Den stora frågan är om han har kvar sitt luktsinne efter Covid-19?? Can he smell victory? 😄

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: ASUS ROG Swift PG32UCDM 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem

Det var ett spännande kval!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gav ifrån mig ett litet glädjevrål måste jag medge. 😅

Visa signatur

Team Plopp

Permalänk
Medlem

Hoppas Max går om Bottas och tar andraplatsen

Permalänk
Medlem

Tack för den här säsongen. Ser fram mer Drive to Survive nu med lite sköna konflikter och bakom-scenerna snask

Permalänk
Skrivet av Zipparn:

Tack för den här säsongen. Ser fram mer Drive to Survive nu med lite sköna konflikter och bakom-scenerna snask

Japp, det var en kul säsong 😃

Jag började mitt intresse för F1 genom Drive to survive i våras. Såg bägge säsongerna och därefter började jag titta på hela F1-säsongerna för 2018 och 2019 också. Lite komiskt att se loppen efter man sett Drive to survive. Vissa saker var rejält uppskruvade på Netflix jämfört med verkligheten upplevde jag det som. Blir intressant hur säsong 3 blir 😄

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lite småkul att se Honda's hållbarhet spela rakt i handen på redbull detta race. Då mercedes började få slitna motorer och var tvungna att skruva ner effekten så tuffade hondorna på som aldrig förr. kul att se då det resulterade i en välförtjänt vinst för Max.

Permalänk

Får väl se om det blir att Red bull tar över Hondas motorproduktion sen. Inte hört nåt definitivt om det än. Hur som helst hoppas man ju på en tajtare match om titlarna nästa år.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av benonikenobi:

Får väl se om det blir att Red bull tar över Hondas motorproduktion sen. Inte hört nåt definitivt om det än. Hur som helst hoppas man ju på en tajtare match om titlarna nästa år.

Vinnande formula. Bar Honda som blev brawn vann ju efter Honda drog sig ur. Red Bull får köra en triple diffuser.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Dagens grej: EA köper Codemasters. Påverkar antagligen Formel 1 -spelet längre fram.
https://www.cnbc.com/2020/12/14/ea-to-buy-racing-game-develop...

Nyhetstips @loevet @wittwang @Jacob

Permalänk
Medlem

Yuki Tsunoda till Alpha Tauri nästa säsong är nu officiellt. Förväntat efter flera veckor av rykten, men spännande ändå.

Visa signatur

Team Plopp

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Trombley:

Yuki Tsunoda till Alpha Tauri nu officiellt. Förväntat efter flera veckor av rykten, men spännande ändå.

Väldigt väntat men också roligt. Tror han kan göra bra ifrån sig i F1 om han tar med sig samma form som han visade i F2.

Permalänk
Skrivet av Trombley:

Yuki Tsunoda till Alpha Tauri nästa säsong är nu officiellt. Förväntat efter flera veckor av rykten, men spännande ändå.

Då är det vara frågan om Albon vs Perez kvar då. Skulle komma besked inom de närmsta dagarna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av benonikenobi:

Då är det vara frågan om Albon vs Perez kvar då. Skulle komma besked inom de närmsta dagarna.

Jag kan sätta rätt många pengar på att Albon får vara kvar. Helt enkelt för att Rödabullen annars skulle peka ett stort f-you till sitt driver development program. Och utöver det så lär väl den thai-ägda delen av redbull fortsatt vilja se en thailändsk f1-förare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Jag kan sätta rätt många pengar på att Albon får vara kvar. Helt enkelt för att Rödabullen annars skulle peka ett stort f-you till sitt driver development program. Och utöver det så lär väl den thai-ägda delen av redbull fortsatt vilja se en thailändsk f1-förare.

Det är möjligt at du har rätt.
Men dom gillar ju även pengar.
Och Albon har kostat dom en väldans massa.